| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 904 .. 1805 1806 1807 1808 1809 .. 2783 .. 3757
25.04.13 09:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

Larinya lueg mou do http://www.rhomberg.ch/1543 ech persönlech fende de Schmock schön ond zo guete Prise...

25.04.13 09:49
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete moooorge ihr liebe :)

ui was ich da so liese was d Reaktione agaht.... unglaublich gwüssi Lüüt

Also bi eus sind d Reaktione bis jetzt recht positiv, nur was mich chli enttüscht isch dass sich bis vor paar Täg praktisch no niemert gmolde gah het.. d Ameldefrist isch Endi April und erst jetzt fangts a mite A- und Abmeldige, han lang müesse warte, bin so ungeduldig worde... bis jetzt simmer guet 50 Lüüt, erwartet aber no 20 Rückmeldige.

25.04.13 09:50
Larinya 
Re: Bräute 2013

ui danke canoa... wusste nicht, dass rhomberg auch haarschmuck hat, cool... wenn haarspiralen, wieviele macht man da rein? ich mein, ich will ja auch nicht wie ein igel aussehen...

25.04.13 09:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Larinya bitte gärngscheh has letschmou gseh! =) Darum hanis grad gwösst...

hhmmm dänke das chond uft Fritur druf ah...hesch denn scho e Frisur usgwählt? De chöntisch emmer no t Coiffeuse froge was sie meint...so usem Buch use wördi mou säge 5-6...

25.04.13 10:06
Larinya 
Re: Bräute 2013

das ist ja das problem. ich hab frisur-ideen, keine ähnlich wie die andere. aber probe ist ja erst im august und dann erst im august nach schmuck zu suchen ist einfach zu knapp. aber ich hab auch auf 5 getippt :-)

reaktionen: wir haben unsere einladungen am 2. april verschickt, bis heute sind max. 10 anmeldungen eingetroffen. aber von "dankeschöns" oder so haben wir auch nicht bekommen

25.04.13 10:09
snet 
Re: Bräute 2013

@Larinya: Ich habe Haarschmuck von Rhomberg gekauft. Für 29.- Meine Frisur siehst du hier http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...ich-15_219.html

@Reaktionen: Es tut mir mega Leid wegen den blöden Reaktionen. Aber ich habe das auch erlebt. Und hier erkennt man wer wirkliche Freunde sind und wer nicht! Also hat das Ganze auch etwas Gutes.

25.04.13 10:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

reaktione: huiuiui, was ihr do zum teil schriibed - krass! valey, dä unkel isch jo voll denäbe!!! jösses... ich muess säge, do ischs eus jo grad guet gange! ussert mini schwö () und kollegin hend sich alli gmäldet, zum teil glaub nullkommaplötzlich nochem sie poscht ufgmacht hend, und die hend sich au alli bedankt und gseid wie sehr sie sich freued! klar, mir sind nur e'chliini gsellschaft, viellicht wäred be meh lüüt au meh komischi reaktione debii gsii...

lus, cool wäge de blüemli! hui, e dere beziehig bini chli wie d'mona

mona: supi dass gohsch go blüemli luege! ich will die gliiche farbe - chasch mer de verrote was usgsuecht hesch?!?

wägem hoorschmuck: ha mer au scho überleid so dinger z'chaufe zum id hoor ie mache. aber ich ha jo churzi hoor und irgendwie hani denn s'gfühl gha ich gsächi chli "dekoriert" us, wie en wiehnachtsbaum finded ihr so blingbling au schön bi churze hoor? ohni isch ebe chliich chli langwiilig...

25.04.13 10:14
Larinya 
Re: Bräute 2013

danke snet, wunderschöne frisur. der schmuck kommt durch die dunklen haaren sehr schön zur geltung, gefällt mir sehr gut...

25.04.13 10:16
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Guete Morge
Auso irgendwie beruhigts mi dases bi anderne öppe die gliche Problem git mit de Amäldige wie bi mir. Mis Gotti het sech ja ou eso komisch abgmäldet. Sie het mer es Geburtstagschärtli gschickt und nach de Glückwünsch no gschriebe, dass sie äbe denn id Ferie göng wie jedes Jahr und drum wahrschienlech ad Trouig chunt und de wieter fahrt. Ja, mis Mami het de gmeint sie sig no nie i ihrem ganze Läbe amne Fritig id Ferie gfahre. Immer ersch am Samstig. Chunt no drzue, dass sie am Fritig immer frei het. Ja, da merkt meh halt wie wichtig das döune lüt isch. Aber he, de weiss mes.

Aber i bi überzügt das mir alli trotzdäm es schöns Fest wärde ha, ohni die Lüt. Wenn öpper dIladig ned zschätze weiss selli si deheime bliebe.

25.04.13 10:17
Larinya 
Re: Bräute 2013

bei kurzen haaren wär doch so ein haarreif schön? ich hab grad bei rhomberg bestellt, hab gefunden, wonach ich gesucht hab, danke an canoa. das schlimme ist, dass wir die eheringe von rhomberg haben und wusste noch nicht mal, dass die auch haarschmuck haben... so geil :-D

 1 .. 904 .. 1805 1806 1807 1808 1809 .. 2783 .. 3757
bearbeitet   Problem   schaffe   eigentlich   Hochzit   Zeremonie   vorallem   natürli   eigentli   natürlich   richtig   Kollegin   gspannt   schnell   einfach   himbeer   langsam   wirklich   irgendwie   Zuletzt