| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 904 .. 1806 1807 1808 1809 1810 .. 2784 .. 3757
25.04.13 11:15
Steffi13 

Re: Bräute 2013

Hallo Froue

Ha grad mau e Frag het öber nachem ziviler ou es chlises Apero dusse?
Mir hei z zivilische z Bümpliz im schloss u wete dernah im chlinere kreis es apero mache dert im Rosegarte. TZ isch choch u duet das mache z apero.. Da me set e schlechtwetter variante ha, was würdet die mir empfehle..

25.04.13 11:34
Lus

nicht registriert

FROUEEEEEE i ha eifach dr BESCHT Chef
Er isch hüt morge cho u seit: hei so schöns Wätter u am Wucheändi soo grusig, i wott mis gwüsse chli beruhige. Mir chönni hüt chli früecher hei. Jaaa de hani dänkt so am 4i oder so, hätt mi scho meega gfreut. Da seit är: machet doch chli e chürzere mittag u defür chöiter am 2!!!! hei
ach i liiiiiebe mi job

25.04.13 11:40
Mona83 

@Larinya: Märci für de tip wäg de bluämä. :-) mir wird rächt schnäll übel ab so komische grüch.
übrigens wägem haarschmuck, ich wot au kein schleier und au keis diadem. han mer aber im brutladä (diä händ u cooli uswahl) so blüämli kauft zum id haar duä. han aber au no kei ahnig wiä d frisur dän söll usgseh.

scho sonne häsch au d farbä wiss viollet? ja machi doch, gib der dän bscheid.

woooow luuuus so geil. :-)
ich han gschummlet und gseit ich müäs am 4i gah ich heg en termin (das gaht immer) däbi hani gar keinä wot eifach äs paar sunnästrahlä näh und chli joggä.

25.04.13 12:27
Angita 

Mona83:
Verstah di lucylu, s brucht scho kei rächtfertigung aber ich erwarte das vo dä ängere lüt ame hochziit. weisch zum bispil sorry chan nöd cho, bin dän ide feriä oder so.
bi mir sind all u flott gsi und händ sie liäb a oder abgmäldet ussert ei cousinä.

han bi ihre nachegfraget öb sie s chärtli nöd becho heg und öb sies scho wüssed (frist sich det au scho abgloffe gsi) und dän schribt sie: haben die karte bekommen und melden uns mal abg. gruss

hallo??????????? voll frächt.

aber eis guäts häts bim hochziit märksch wär astand hät und wär nöd und uf wen di chasch verlah.
genau hani au gmerkt! söttig wo denksch die chömed sicher mir händs so guet mitenand.. choOmed nö und händ nö mol de muet zum das eim pers sägä (ha langsam sgfübl mis mami isch mini sekretärin) .. tja ezt weissi wer üs würkli schätzt..

25.04.13 12:39
MsJenaya 

@Lus Das isch ja mega cool! Sone Chef weti ig ou. Das freut mi für di. Tanksch für mi ou grad e chli Sunne? I chume sicher ned vor de 16.30 use.

25.04.13 12:45
Lus

nicht registriert

@MsJenaya
Jup, i schmeisse mi für öich aui zäme chli ad Sunne u tanke ghörig es paar Sunnestrahle

25.04.13 13:04
Canoa 

Lus dänk de dra dass es trägerfreis Shirt aleisch! =)
Schöscht gehts de no die Abdröck! =)

25.04.13 13:07
Lus

nicht registriert

Hihihi Canoaa.........

Mini Sunne dueni äbe während em Hundespaziergang tanke
U da wagimi nid, mi trägerlos BH azlege, dä passt nämlech nid ganz
Dä längt nume für daheime ufem ligistuehl weni mi nid mues bewege

Aber merci füre tipp

25.04.13 13:10
Mona83 

lus, lach nöd ich bin über dä mittag go laufä (ame ort wo kei sau isch ) und han d trägerli u komisch abäbundä damit ich schulterfrei bin. hät mi zum glück niemert gseh

25.04.13 13:13
Lus

nicht registriert

hihi i due vieu im summer dusse ufem ligistuehl sünnele und läse derzue, de chani guet tregerfrei. da mir aber letscht jahr hei e terrasse aboue und auti sichtschutzwänd abgrisse, simer im momänt no chl usgstellt. mir si höcher weder d nachbare u itze gsehts no us aus wär die nöi terrasse e bühni chami ja de meh oder weniger elegant ga räkle det druffe

1 .. 904 .. 1806 1807 1808 1809 1810 .. 2784 .. 3757
bearbeitet   vorallem   eigentli   Problem   himbeer   Hochzit   wirklich   Kollegin   irgendwie   eigentlich   Zuletzt   natürlich   natürli   gspannt   schnell   Zeremonie   schaffe   richtig   langsam   einfach