| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 907 .. 1812 1813 1814 1815 1816 .. 2787 .. 3757
26.04.13 09:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Da i nume zivil hürate, hani natürlech eine u zwar e schööön grosse i liebe haut blueme u chas scho itze chum erwarte, bis mini eigete rose im garte wider spriesse
Defür hani ke hand meh frei fürnes täschli...
weis öpper, öbs ou brutruckseck git?

26.04.13 09:05
Lilly4 
Re: Bräute 2013

bluemestruss:
wird nur am chirchliche eine ha, am zivile hani e clutch
han nöd zwei mal eine welle und nur dänn, wenni dä struss au
rüehre

26.04.13 09:05
valey 

Re: Bräute 2013

elea ja de lade isch voll herzig.. be erst kürzlich dett verbi gloffe :))

nei i werd keis strüssli ha elea ha mi fürs täschli entschiede... weis ned isch schad...
und i gahne am übernächste tag denn uf Dublin de stohts eifach dett ume finds schad..


Lus hahahahahah Brutrucksäck :)))

ned das mer so omelaufsch



hahahah


Cora cool weg de ring :)))

Lilly jööö die menükartene werdet soo sweeet :D

Datei-Anhänge
MN-Brides.jpg MN-Brides.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 39 kB

26.04.13 09:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

niemert beledigt sie, ich han ja gschribä und so. also snet, lilly, cora ihr sicher au

ich wird äs fröhlichs chlises strüssli ha am zivilä aber nur will d nachbarin än bluämälade hät und ich sie wet unterstütze. und will ich nachem zivilä eher öpis vom brutstruss han als am kirchliche.

ähm cora mini schuä händ kei begränzig nach obä. bin mi gwöhnt a absätz, eifach liäbär än dickä absatz als so än gwaggligä dünnä

wirdä morn nomal uf schuäjagd gah. nur dumm dass sich min schatz au iglade hät....

26.04.13 09:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Hihihiihi i ha doch gwüsst, dass du ds passende Bild zu mire Vorstellig findsch
Nenei i hamer ja im ebay es chlises Täschli bstellt, das isch mittlerwile ou cho. I wirdese aber nid bi mir trage sondern im Resti deponiere oder öberem mitgäh.

26.04.13 09:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I ha z perfekte handtäschli gfunde

Datei-Anhänge
Koffer.bmp Koffer.bmp (29x)

Mime-Type: image/bmp, 148 kB

26.04.13 09:17
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hoffentlich valey, bin nonig 100% zfriede, soooo schlimm - bisi mal öpis han,
so wies mer gfallt, mein gott !!!! und chum isch öpis abghögglet chund s nöchscht,
han minä kolleginne scho gseit, wenn sie dänn e hochziit afönd plane, mind. 1
jahr vorher, suscht wirds viel en z grosse z stress ...

26.04.13 09:18
elea 

Re: Bräute 2013

haha d lus met emne schöne wisse rocksöckli!! guet de wer au s problem glösst wo dass dienerli före hond he duesch

guet nachem zivile beni dehai aber nach em fest gangi de grad ed ferie. aso hetti am strüssli vom zivile glich länger öpis... ähhh be weder total unsecher... einersits wördi geld spare weni kes strüssli et, anderersit chaufi deför de en neui clutch oder so.. tüfelschreis.. be verwerrt..

26.04.13 09:18
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Mona83:
niemert beledigt sie, ich han ja gschribä und so. also snet, lilly, cora ihr sicher au

ich wird äs fröhlichs chlises strüssli ha am zivilä aber nur will d nachbarin än bluämälade hät und ich sie wet unterstütze. und will ich nachem zivilä eher öpis vom brutstruss han als am kirchliche.

ähm cora mini schuä händ kei begränzig nach obä. bin mi gwöhnt a absätz, eifach liäbär än dickä absatz als so än gwaggligä dünnä

wirdä morn nomal uf schuäjagd gah. nur dumm dass sich min schatz au iglade hät....


also moll mona, bitzli beleidigt bini scho

26.04.13 09:21
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
hihihihi i ga de zum metzger u säge "dir herr metzger, i bruche für mis hochzyt no 15 päärli wienerli" dä würd äue ou dänke es gäbi hotdogs oder so
aber isch e gueti idee, die grad im rucksack verstoue
wedi es strüssli gluschtet... s mues ja nid es tüürs si. s cha ja ou nume zB e schöni einzelni sunneblueme si oder so

 1 .. 907 .. 1812 1813 1814 1815 1816 .. 2787 .. 3757
natürli   Kollegin   schaffe   natürlich   eigentli   Problem   Hochzit   Zeremonie   irgendwie   himbeer   vorallem   Zuletzt   bearbeitet   gspannt   eigentlich   einfach   langsam   richtig   wirklich   schnell