Da i nume zivil hürate, hani natürlech eine u zwar e schööön grosse i liebe haut blueme u chas scho itze chum erwarte, bis mini eigete rose im garte wider spriesse Defür hani ke hand meh frei fürnes täschli... weis öpper, öbs ou brutruckseck git?
elea ja de lade isch voll herzig.. be erst kürzlich dett verbi gloffe :))
nei i werd keis strüssli ha elea ha mi fürs täschli entschiede... weis ned isch schad... und i gahne am übernächste tag denn uf Dublin de stohts eifach dett ume finds schad..
niemert beledigt sie, ich han ja gschribä und so. also snet, lilly, cora ihr sicher au
ich wird äs fröhlichs chlises strüssli ha am zivilä aber nur will d nachbarin än bluämälade hät und ich sie wet unterstütze. und will ich nachem zivilä eher öpis vom brutstruss han als am kirchliche.
ähm cora mini schuä händ kei begränzig nach obä. bin mi gwöhnt a absätz, eifach liäbär än dickä absatz als so än gwaggligä dünnä
wirdä morn nomal uf schuäjagd gah. nur dumm dass sich min schatz au iglade hät....
@valey Hihihiihi i ha doch gwüsst, dass du ds passende Bild zu mire Vorstellig findsch Nenei i hamer ja im ebay es chlises Täschli bstellt, das isch mittlerwile ou cho. I wirdese aber nid bi mir trage sondern im Resti deponiere oder öberem mitgäh.
hoffentlich valey, bin nonig 100% zfriede, soooo schlimm - bisi mal öpis han, so wies mer gfallt, mein gott !!!! und chum isch öpis abghögglet chund s nöchscht, han minä kolleginne scho gseit, wenn sie dänn e hochziit afönd plane, mind. 1 jahr vorher, suscht wirds viel en z grosse z stress ...
haha d lus met emne schöne wisse rocksöckli!! guet de wer au s problem glösst wo dass dienerli före hond he duesch
guet nachem zivile beni dehai aber nach em fest gangi de grad ed ferie. aso hetti am strüssli vom zivile glich länger öpis... ähhh be weder total unsecher... einersits wördi geld spare weni kes strüssli et, anderersit chaufi deför de en neui clutch oder so.. tüfelschreis.. be verwerrt..
Mona83:niemert beledigt sie, ich han ja gschribä und so. also snet, lilly, cora ihr sicher au
ich wird äs fröhlichs chlises strüssli ha am zivilä aber nur will d nachbarin än bluämälade hät und ich sie wet unterstütze. und will ich nachem zivilä eher öpis vom brutstruss han als am kirchliche.
ähm cora mini schuä händ kei begränzig nach obä. bin mi gwöhnt a absätz, eifach liäbär än dickä absatz als so än gwaggligä dünnä
wirdä morn nomal uf schuäjagd gah. nur dumm dass sich min schatz au iglade hät....
@elea hihihihi i ga de zum metzger u säge "dir herr metzger, i bruche für mis hochzyt no 15 päärli wienerli" dä würd äue ou dänke es gäbi hotdogs oder so aber isch e gueti idee, die grad im rucksack verstoue wedi es strüssli gluschtet... s mues ja nid es tüürs si. s cha ja ou nume zB e schöni einzelni sunneblueme si oder so