| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 912 .. 1821 1822 1823 1824 1825 .. 2791 .. 3757
27.04.13 12:53
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei anyany, d'Sache sind genau wie uf de HP abbildet, bin sehr z'friede. Bim schmuck bini zerst recht skeptisch gsi aber es hät sich Mega glohnt alles tip Top. I LOVE ETSY!!! Bin langsam stammchund dete.

Ouu schön wege de Ring, mir händ ebä mega lang DE Ring gsuecht... Jetzt bini gspanne wie er a mim Finger würkt. Hihi.... Ich würs au verstecke, sucht chämti bestimmt is Versuechig de jedeTag ahluege und ahlege....

Das wegem Tänze find ich bi mir wiederum en Vorteil, so isch es nöd schlimm wenn ich de schritt nöd perfekt chan, aber wenn ihrs guet chönnt isch natürlich schad, müsstisch sust es anders Chleid ahzieh zum tanze.....

27.04.13 14:36
elea 

Re: Bräute 2013

juhu i ha schueh gfonde!!!!!! ha jo denkt da werd niemeh öpis! aber i be höt of zöri ond grad em 2te lade hani super tolli schueh gseh. i hasi de nond grad kauft wellino ha wele luege was es soscht no geht... aber das send definitiv die schönschte gsi!!!!! si hend160.- koschtet, send aber "unisa" schueh ond weldleder. d farb esch ähnlich wie s band vomim chleid! si gsend gar ned nach brut us, drom reut mi s geld ned, die schueh werdi soscht emmer weder alege! gsend au zojeans super us! be soo erliechteret!! :)
ond i ha per zuefall au no grad schue förs zivile gfonde! send nome 30.- em dosebach gsi! aber gfalle mer mega, ond die hani jo ned so lang ah!!! be happy ond erliechteret

27.04.13 14:46
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Heiiii elea.... Sooo cool! Das freut mi für dich! Wieder öpis erledigt...

Mir sind zrugg vom Ring probiere, sind PERFEKT! Fehlt nur na Gravur und mini Steinli mir holets denn erst endi Juni, denn chönnts det im Safe nachli bliebe und ich muss nöd immer i Versuechig cho die wellä ahzluege.

Zuletzt bearbeitet am 27.04.13 14:48

27.04.13 14:51
elea 

Re: Bräute 2013

sotoll luca!!! ge hesch ne secher gar nöm wele abieh?
und juni eschjo au scho i 2mönet, da werd ganzschnell go besd si chasch hai ne :)

27.04.13 15:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ja elea, het de Ring am liebste grad ahbhaltet, hanen wurklinum wellä abzieh. Aaaaaber i 70 Täg chanen für immer ahlege

27.04.13 15:24
elea 

Re: Bräute 2013

man lucy i kenne das gfüehl soo guet wegem reng! wo mer si send go hole zom methai ne...ohh die erste paar täg beni wörkli secher öpe 5mol zom schachteli gange ond ha de reng eifach nor agluegt! aber dasch doch schön wenn mer so freud hend a eusne renge! so sets jo eigentli au si :)

27.04.13 15:30
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hihi... Genau elea, so muss es doch au sih! Sind echt happy und so schnell simer scho Lang nüm einer meinig gsi
Das glaubi dass immer wieder musch is Schächteli luege...

27.04.13 23:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, Mädels.

Jetzt nehm ich mir al Zeit und lese die ganzen Seiten nach, ihr Wart ja wie immer sehr schreibfleissig.

@Treffen
Ich würde auch sehr gerne mal an ein Treffen kommen.

@nemo
Freut mich das ihr nun die Noten für den Pianisten habt!

@CoRa
Oh, wie schöööön.... Ringe!!!
Wie schauen sie denn aus?
Der Knopfstrauss ist a toll da hat man echt auf ewig was von.

@Lus
Ich liebe Blumen auch, hab auch den grünen Daumen in unserer Familie. Während ich mich an das Leben in der Schweiz gewöhne, werde ich mich auf eine Ausbildung als Floristin vorbereiten.

@valey
Also da fallen mir echt keine Worte ein, wegen dem Polterabend *kopfschüttel*

@LucyLu
Freut mich, das dein Schmuck angekommen ist. Ich hoffe das meine etsy-Bestellung nächste Woche ankommt!
Kann ich gut verstehen, das de den Ring am liebste anbehalten hättest.

@anyany
Ich habe mein Schmuck etc, auch bei etsy bestellt und bin auch 100% damit zufrieden , sieht alles genau wie in der Abbildung aus.

@elea
Hey, Supe!!! Jetzt kannst de die Sache mit den Schuhen abhacken!

28.04.13 16:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

Lucylu, so schön wäg de ring!!! Cha sehr guet nochvollzieh dass en am liebschte aabhalte hättsch! Mir hend eusi sit 5mönet deheime, ha duurend wieder müesse is schachteli gügsle, aber langsam hend mers under kontrolle becho isch doch supi wenn me so begeischteret und überzügt isch vo dem wo me sich usgsuecht hed!

Elea, gratuliere zu dine chueh!!!!!! so toll! Und scho im zweite lade!!! Freu mi för dech dass dä poschte jetzt chasch abhöggle!

Zuletzt bearbeitet am 28.04.13 16:09

29.04.13 07:17
anyany 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ha öich n s Föteli vo öisne wonderschöne Reng in Roségold welle zeige. Mer hend so Fröid drah.

Öberhoupt beni bes iez met allem wonderbar zfrede. Am Samstig hemmer no e Termin metem Resti gha. Mer hend ebbe alli drüü Sääl welle, obwou mer 2 abgmacht hend (es esch ei grosse Saal met 3 Wänd zom uf oder zuedue. (Resti: www.wendelin.ch) Mer döfe iez alli drei Sääu benotze, aber si chöi ned aui Stüeu ond Tesch usenäh, wo förig send, wöu si a) niene Platz hend ond b) die mega schwär send. Mer hend iez abgmacht, dass si die eifach hende am Saal zämestelle.

@ LucyLu
So schön, dass der so Fröid hend a öichne Reng!

Datei-Anhänge
Ringe2.jpg Ringe2.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 294 kB

 1 .. 912 .. 1821 1822 1823 1824 1825 .. 2791 .. 3757
natürli   himbeer   eigentli   langsam   bearbeitet   schaffe   Kollegin   wirklich   richtig   gspannt   einfach   Problem   eigentlich   schnell   Hochzit   Zuletzt   irgendwie   vorallem   Zeremonie   natürlich