| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 913 .. 1823 1824 1825 1826 1827 .. 2792 .. 3757
29.04.13 08:04
elea 

Re: Bräute 2013

mona hammer hammer hammer schueh!!!

die förs zivile send au bombe!!
ond die schwarze 2 paar links gangi der grad go nochechaufe

29.04.13 08:04
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen mädels

die schuhe sind toll, vom absatz wird mir aber schon beim zusehen schlecht

ich hab ein anderes problem. ich möchte die autoschleifchen und ein klein bisschen tischdeko selber basteln. gestern hab ich was mit schleifchen und blümchen probiert, aber ich bin einfach viel zu unbegabt zum basteln, es ist einfach nur schrecklich. ich stell mir immer was tolles vor, kann es aber nicht umsetzen. die ganzen blümchen und bänder sind schlussendlich durchs wohnzimmer geflogen, katzen haben kurz damit gespielt, und danach in den schrank geschmissen... ich bin verzweifelt

29.04.13 08:08
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@mona
WOW, tolle Schuhe da schlagen Frauenherzen höher!

@Larinya
Willkommen im Club.
Mir geht es da ganz genau wie dir. Daher bastle ich so gut wie gar nicht!

29.04.13 08:09
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi elea, also di erstä drü sind vom vögeli und di letschtä zwei sind vom dosäbach. nur dass der s nachächaufä eifacher fallt. hihi

bin richtig happy mit minä schuä im fall.
jetzt chömer s nächst agah.

hey lüt ich bin am samstig im usgang gsi und idä bar liet doch so än flyer mit ärä party wo am 25.05. isch und dän seit doch d kollegin so "dänn bisch scho verhüratet" läck han grad no eis müäsä bstellä

29.04.13 08:15
elea 

Re: Bräute 2013

merci mona, so fallts mer natürli eifacher

super so cool! vorallem wenns schueh chaufe so en chnortzt esch de esch me doch mega erliechteret wenns erledigt esch! hesch d schueh dim frönd zeigt mona?
i hasi em zeigt, er fendet si toll! de hetter mi gfrogt wiso i ned wiisi schueh heig, de hani gseit die passe farblech zo mim band woni am chleid ha. odn er eso :"was du hesch es farbigs band?" i hanem das band sogar mol zeigt! nei männer hey!!! i chönt em mis chleid auä ziege ond am hochzitstatg wer er genau so öberrascht wie wenners nie gseh het...

so schön mona, do chribelets grad wenn me dra denkt dass me scho chli verhürotet esch!

29.04.13 08:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

So wie ech jetzt grad feststelle hend jetzt alli ehri Schuheproblem glöst oder?

Mer hätted am Samstig au eusi Ring chönne go probiere, send aber ned dezue cho, hend zgrosses Programm gha...

Mona jo es nöchet, es goht nöme lang...

29.04.13 08:18
valey 

Re: Bräute 2013

cool elea weg de schuhe :) wichtig isch das bequem sind :))

i ha jez zwei paar schue deheime i tuen mi denn a dem tag entscheide weli ich alegge hihi


monaa hammer schuhe :D die silbrige mega mega cool hihihi


jaaa mona säg nüt 25. mai chunnt soo schnell
de beni au verhürotet :D

29.04.13 08:18
anyany 

Re: Bräute 2013

@ elea

Wow, send beidi Päärli mega schön.

@ Mona
So mängs Paar? Säg mou, wie mängisch hürotisch du? ;) Nei, aber im Ärnscht. Send alli mega cool.

@ all
Hender ou sones Cinderella-Syndrom? Ech be schöscht öberhoupt ned so princess-like, be ide Landwertschaft ufgwachse ond jodle ond de Frönd duet schwenge ond sowieso semmer sehr bodeständig. Aber alles was sech oms Hochsig träiht esch iez rächt pompös ond met Blingbling.

29.04.13 08:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja ich hans ihm voller stolz zeigt. är weiss eh scho sachä über mis chleid.
find das nöd so tragisch. hanem zum bispil scho müäsä säge wägem azug dases wiss isch und dases schulterfrei isch weiss er au. egal.

ah ja han nomal öpis gfundä äs swarovski chettäli. han mi sofort verliäbt und dur das dasi bim chleid und jetzt au bi dä schuä gspart han, hani entschiedä dass das chetteli kauft wird.

ja voll, chan langsam d weekend zehlä bis zum zivilä. hilfeeee

29.04.13 08:22
valey 

Re: Bräute 2013

anyany jöö das isch voll herzig :) isch aber schön a dim hochzit chasch di richtig wie e prinzessin fühle :))
isch be mer au so alles pompös usw.. :D
huihihi aber i stoh au suscht mega uf glitzerzüg hihihi


monaa
jaaa de samstig i 3 wocheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 1 .. 913 .. 1823 1824 1825 1826 1827 .. 2792 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   schaffe   gspannt   langsam   natürli   irgendwie   schnell   Kollegin   Zeremonie   einfach   richtig   eigentli   eigentlich   wirklich   natürlich   bearbeitet   himbeer   Problem   vorallem