| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 914 .. 1825 1826 1827 1828 1829 .. 2793 .. 3757
29.04.13 08:39
valey 

Re: Bräute 2013

wooow mona die chetti isch uu schön :D hed ja au die passende ohrering hhiihi

i ha ja das collier vo swarovski
http://www.swarovski.com/Web_CH/de/18081..._Halskette.html

i weiss voll ned was für ohrering dezue alegge

29.04.13 08:40
Canoa 

Mona sehr es schöns Chetteli das hani au scho agluegt! =)

Anyany mer hend en Sägerin met Keyboard Begleitig...
Vellecht frogsch mou ah weli Lieder dass sie öberhoupt chöned speled?!? Oder hesch scho Wönsch? De chasch jo mou froge öb das ging...

Elea...so geil im Waud...das esch au guet...be mer esch scho emmer klar gseh, dassi wot i de Chele hürote...

29.04.13 08:42
Canoa 

Valey hesch mou gfrogt was dezue wörd passe? Warschindlech eher öbis schlechts sogar Steckerli oder so?!?

elea 

secher canoa? i hami ebe nie ide chele gseh ergendwie... ond gottsei dank het mi frönd do metgspellt bi mine outdoor plän

sonne13 

oh mona, die isch wirkli suuuuper!

elea, ich ha mine schmuck grad im bruutlade kauft, die hend no schöni sache gha und ich has grad zum chleid chönne probiere. ich ha de gmeint ich well au ned so viel schmuck und so züg, aber mit chetti heds irgendwie vollkommner, schöner usgseh sie isch ned soooo tür gsii und mir gfallt sie immer no super! und schmuck chaufe macht spaaaaaaasss es armchetteli hani au no kauft, aber das findi ned so perfekt (scho schön, aber halt ned perfekt) viellicht findi no öppis anders, muess mol uf de thread mit de links goh luege

29.04.13 08:45
Mona83 

dankä. han au niä öpis neus welä chaufä will ich viel chetteli dähäi han. aber ich han ebä nur sertig wo für V-usschnitt guät sind. diä gsehnd komisch us bi mim chleid. han immer dänkt ich wird d perlächetti vo minere grosmuätär träge aber zum wissä chleid sötsch kei perlä... janu jetzt chaufi halt das.

valey dini chetti hani au probiert, isch aber z chlobig gsi für mich. bi minärä zwergägrössi passt eher öpis fiins.

29.04.13 08:51
anyany 

Canoa, momou, ha scho chli e Ahnig. Aso bem Klub sowieso. Ech könne jo aui Lieder womer senge. Ond werd de secher no eis, zwöi ihstodiere met ne. :)
Mi Frönd esch so härzig, är het gseit, är wett de ou met mer id Reihe stoh bem senge. Iez chond er de ou ad Probe ond das gseht secher uh schön us. Aui met de Tracht ond mer zwöi aus Hochsigspäärli ide Metti.
Ond de Schwöschter sägi gloub mou, si söu mer es paar Lieder usesueche. Si könnt mi Gschmack jo.

29.04.13 08:52
Canoa 

Sonne wo hesch de du dis Chleid här? Ech ned welle im Brutlade luege...ha au eigentlech ned vorgha grad s Chleid zchoufe!=O

Ech ha eigentlech mine Schmock scho aber ergendwie beni ned so ganz öberzoge vo dem...hmmm muess mer no öbis öberlege...

Elea, jo esch werklech so, för mech persönlech ghört das dezue...ond mi GG gseht das genau glich...

Ah ech ha mech jo no met de Florstin troffe am Samstig grad i de Chele, sie hed super Idee gha...jetzt möchemers so dass mer vore wo mer wärded hocke Roseblätter am Bode hend ond links ond rächts ufem Siteautar hemer denn zwe grossi Gläser met Cherze denne! =)
T Chele esch drum eher schlecht ond de wärs de fast zvöu...

29.04.13 09:06
sonne13 

canoa, ech ha s'chleid vom wicky in beromünster und ech ha wirkli grad s'volle programm det kauft (ussert u-hose, läck hed die mer komisches züg brocht, so omi-modäll), ha jetzt öppis vo esprit gfunde wo perfekt zum bh passt (dä hani det kauft) und obwohls bequem sind nochli sexy usgsehnd

29.04.13 09:09
Canoa 

Ech ha mis Chleid au vom Wicky aber be nocher no uf Lozärn darum hani ned gluegt gha...
Hesch es Foti vom Chleid?

Be Esprit hani au gluegt wäge Underwösch aber ech ha mou en BH gha vo det dä hed mer gra ned passt darum beni chli zroghautend, wot aber am Samstig chorz is Beldona go luege...vellecht hani de det Glöck...

1 .. 914 .. 1825 1826 1827 1828 1829 .. 2793 .. 3757
natürli   vorallem   schaffe   Zuletzt   wirklich   eigentlich   einfach   richtig   langsam   bearbeitet   Zeremonie   himbeer   Problem   Kollegin   gspannt   irgendwie   schnell   natürlich   eigentli   Hochzit