| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 915 .. 1827 1828 1829 1830 1831 .. 2794 .. 3757
29.04.13 09:49
CoRa 

Re: Bräute 2013

@canoe, eg ha sösch au nur wisgold/ silber a. aber mi GG het drufbestand daser en goldring wett, döt döre het öppis "traditionells" welle. ond wöuer sösch fascht alles mir überloht bir plannig bini uf si wunsch igange. woni aber dä ring gse ha, esch mer dä nömme usem chopf und ehm heter au grad zu 10000000 % passt

Hello emma, schön weder mol vo der z'läse

29.04.13 09:49
valey 

ey cora so schön isch dis kleid unterwegs :)

manokasa
ohh jee hend sich so vel noni agmolde uff unglaublich

ja be mer isch sie morn au dure
und vel hend noni gseit wegem august

gester so die eint..
ja wegem mai chumi und wegem august hesch ja no zit.. sägs der no

meega fräch
i meine für was hed mer en ameldefrist?

ha mega vel lüt bi minere familie wo gseit hend: ah ja i sägs der no hesch ja no zit bis zum august..

fends so frech

wen mer öpper seit segs mer bis den und denn sägi secher ned nei nei hesch ja no zit

frechheit

29.04.13 09:50
Manokasa 

Emma
Ja isch doch krass.. Ja ich warte jetzt no en wuche und den musi ja fast allne nahlüte.. eifach unnötig..

29.04.13 09:51
sonne13 

canoa, irgenwenn hani mol es bildli is forum do vom chleid, aber findes sälber nüm ich weiss gar ned obi no eis do ha, süscht schick der denn spöter no eis... oder hesch de schmuck welle gseh?
mir hend übrigens au kei goldring, bzw. mir hend wissgold !

wow cora, die ring sind schöööön!

29.04.13 09:51
elea 

wow cora euchi reng send mega schön! ond stemmt, geldbgold esch wörkli emmer no mega aktuell, es het doch es paar do wo gelbgoldigi reng hend! fendi schön das klassische!

jo cora, das gfallt mer ebe au! das romantische vintage züg!
jo em wald wer onmöglich gsi zom e HZ plane. sesch so schwerig gsi en ort zfende wome grad e gueti schlecht wetter lösig hett! s schwizer wetter halt

29.04.13 09:53
Larinya 

das ist ja wirklich frech. fürs planen ist es wichtig, früh genug bescheid zu wissen... so ein skandal... pffff... hoffe, dass bei mir alles gut klappt. wobei die deutschen auf sich warten lassen... nach drei wochen immer noch keine reaktion grml

29.04.13 09:54
Emma13 

Das isch eifach kei Astand... finds würkli ä Frechheit... ich han zerst au denkt dasi wird alüte und nahfröge, aber irgendwie isch mir das zblöd... wenn sich ja öper nöd meldet, denn nimmi eifach a das die Persone nöd chömet, fertig, han echt kei Bock zum dem Ganze no so grossi Wichtigkeit zgeh, wenn sie's nöd gnueg wichtig findet zum sich a- oder abmelde

29.04.13 09:57
Larinya 

hast schon recht emma... aber ich fänds dann auch doof, wenn dann noch 10 leute ein monat vor der hochzeit dann plötzlich doch noch zusagen. einen mehr oder weniger ist kein problem, aber dann 10 oder gar 20??? kann ja dann auch kaum sagen, ne, kannst nicht kommen, bist zu spät... echt doof...

29.04.13 09:58
anyany 

Bittesehr. Bei der Anprobe. Bitte lueget ned of mini Hoor... (1'000x ine ond usem Chleid henderloht Spure...)

Datei-Anhänge
Kleid2.jpg Kleid2.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 134 kB

Kleid1.jpg Kleid1.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 133 kB

29.04.13 10:00
snet 

Hallo Miteinander

So, ich durfte am Sa wieder als Gast bei einer Hochzeit sein. Es war an und für sich eine schöne Hochzeit, aber irgendwie war es ein bisschen "steif". Der Tagesablauf war gaaaaaanz genau durchgeplant und bei der Apéroeröffnung hat das Brautpaar gleich gesagt, dass sie Gratulationen erst später entgegennehmen (da jetzt noch Fotoshooting). Und dann sind sie wiedergekommen und haben sich positioniert und haben sich aufgeregt, dass niemand gratuliert. Ich hab nämlich nicht genau gewusst ob ich jetzt gratulieren darf oder nicht. Auf jeden Fall war aber das Ambiente und die Locations sehr schön und unser Tisch zum guten Glück der lauteste Es ist schon lustig wie verschieden Hochzeiten sein können. Bei uns war der Lärmpegel ja extrem hoch (manchmal etwas zuuu hoch).

@Ringe: Mein GG wollte auch Gelbgold, aber ich habe mich mit Weissgold durchgesetzt. Mir hat halt ein matter Ring besser gefallen, und Gelbgold matt finde ich nicht so passend.

@Anmeldungen: Also bei den geladenen Gästen haben wir nachgefragt (mussten aber nur bei 1 nachfragen) und bei den Apérogästen haben wirs seingelassen.

1 .. 915 .. 1827 1828 1829 1830 1831 .. 2794 .. 3757
vorallem   himbeer   eigentli   irgendwie   bearbeitet   schaffe   gspannt   Hochzit   wirklich   richtig   Zuletzt   schnell   Kollegin   Problem   Zeremonie   einfach   natürli   langsam   eigentlich   natürlich