| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 915 .. 1828 1829 1830 1831 1832 .. 2795 .. 3757
29.04.13 10:00
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Anyvany
Es traumhafts chleid! :)

Vale
Ah bi dir hets au no offni ahmeldige? t Antworte sind ja super.. -.-

29.04.13 10:01
Emma13 

Larinya, stimmt scho, aber isch öper würkli sooo frech und meldet sich no ein Monet vor de Hochziit obwohl d Ameldefrist Endi April gsi isch? Weiss nöd, vilicht bini jetz eifach zu enttüscht und hässig um klar z'denke über das Thema :) hans eifach nöd so erwartet, finds sehr Schad...

Anyany, sooo schööön :)

valey 

woooow anyany hammer kleid
Princess Mässig :D :D love it

elea 

ou wow anyany! sones schöns chleid!!!!! wied cinderella!!!!!!!!! :-D wonderschön!!!

29.04.13 10:09
Canoa 

Wow anyany mega schöns Chleid! =)

Be eus fähled 18 Amäldige vo de glatne Gäscht ond 90% vo de Apéroröckmäudige, sie hend aber no ei Monet ziit, aber es esch ächt mühesam. Sogar mis Mami hed gmeint, hmm nei sie mäudi sech ned öbert HP ah, ech wössi jo dassi chämed! hmmm för was hani de die HP gmacht!!!!!!

29.04.13 10:10
valey 

manokasa jaa be mer heds au no offnige.. aber vel vo dene hend gseit ebe jaa muesches ja noni jez wüsse hesch ja no zit bis august
hed dene am liebste öppis welle arüere hihihi

aso ich würd dett endi die woche mal alüte..

ich weis aber voll ned was ich sell mache bi dene wo so gseit hend: ja hesch ja no zit... sägs der denn no spöter..

obi sell jez no bis endi mai warte od so??!! uff
fends eifach frech sorry wenn stoht endi april de sägs doch eifach endi april

29.04.13 10:10
apple-pie 

@Emma
Schön mal wieder von dir zu lesen

@Meldefrist
Ich finde das auch unerhört. Nicht nur hat man sich Mühe gemacht bei den Einkadungen etc. Man benötigt ja auch die Anmeldungen um die genaue Gästeanzahl zu wissen, für Caterers und Co.
Da kann ich nur den Kopf schütteln.

@anyany
Wunderschön dein Kleid, steht dir absolut .... Da könnten die Haare noch verlauster sein, das würd bei dem Kleid net ufffallen.

29.04.13 10:12
elea 

uh i be gar ned so gedoldig wie ehr! i due jetzt vorzue de lüt schribe "ond hesch d iladig scho becho?" ond gange go stechle! ha ke gedol zom warte
aber mer eschs au so gange wie bide canoa, de seges "wiso muessi mi amelde, du weishc doch dasi chome?" hmmm tät der aber au ned weh mer das nomol rasch zsege oder? :/

ond valey, vo wege "jo hesch jo no zit" i ha alli agloge ond ha gseit denn ond denn muesi di definitiv azahl em resti sege! das stemmt zwar gar ned aber egal

29.04.13 10:12
Emma13 

Valey, ich weiss nöd, aber wenn ja d Ameldefrist Endi April isch, denn gits en Grund... bi eus hets au paar geh wo gseit hend, sie chönds nonig säge us irgendwelchne Gründ, bi dene wirdi sicher nomal nahfröge Endi Mai... aber bi de andere..... läck macht mich das hässig!

29.04.13 10:14
anyany 

Jööh, merci vöu Mou. Ech fende s Chleid logischerwiis ou de Hammer. Ond es macht mi ned deck, fendi.

Hend ehr alli e Amäudefrescht gmacht? Aso ou för d Aperogäscht? Ech könne das gar ned so. Aperogäscht chöned cho oder chöneds lo sii. Zodem eschs be öis ou öblech, dass no Lüüt anes Hochsig göhnd go Spalier stoh, wo ned offiziell ihglade send. Das heisst die Lüüt send jo de ou ned ide Chele, wöu si dosse wartet ond s Bruutpaar empföhnd. Aber die send notürli de härzlech a Apero ihglade. Mer hend z. B. 230 Lüüt ihglade, rächnet aber met 250 Persone zom Apero. ;)

1 .. 915 .. 1828 1829 1830 1831 1832 .. 2795 .. 3757
himbeer   Problem   langsam   richtig   vorallem   schaffe   eigentli   Zeremonie   natürlich   Zuletzt   irgendwie   einfach   eigentlich   schnell   Hochzit   Kollegin   natürli   bearbeitet   gspannt   wirklich