| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 916 .. 1829 1830 1831 1832 1833 .. 2795 .. 3757
29.04.13 10:14
Larinya 
Re: Bräute 2013

ob jemand so frech ist, sich kurz vor der hz anzumelden? ich mein, sie waren frech genug, sich nicht zu melden und frech genug zu sagen, du hast ja noch zeit... also gibt es bestimmt welche, die frech genug sind, sich im letzten moment noch anzumelden... mich nervts auch...

29.04.13 10:15
valey 

Re: Bräute 2013

emma jaa.. ich finds ebe au ueree frech

i meine d familie vo mim GG alli hend chönne scho säge das chömed...

aber mini tuet soo doof... go säge jaa hesch ja no zit muesch ja noni jez wüsse
od so: jaa chasch sicher no zwei plätz usstehend loh bis im august
i meine hallo?

am liebste würdi am mittwoch allne nomol alüte und sege jaa i mues namenskärtli bstelle vo amerika xD de müends säge
was denkeder? hhihihihi

29.04.13 10:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend för alli Gäscht glatni ond Apéro e Amäudefrescht gmacht, müend jo wösse öb mer 50 Apérolüt hend oder 150...darum hani das so welle...ech fends eifacher zum Organisiere...

29.04.13 10:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Stimmt Larinya... unglaublich aber wahr!

Anyany, mir hend au für d Apérogäst ä Ameldefrist geh, muess ja schliessli au wüsse wieviel Apérosache bstelle.. bi dene isches aber bis Endi Juni

Valey, klar chasch das mache, für mich isches schlicht und eifach eifacher zum plane wenni genau weiss wieviel chömet, chan doch en Grund gnueg si? Also ich beziehns uf mich, wenn ich ä Iladig zu irgendöpisem überchume, denn meld ich mich eifach bis zude Ameldefrist, Punkt

29.04.13 10:19
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Jo mir hend au fürd Aperogäst und die gladne ahmeldefrist gmacht.. S lustige isch ja, die lüüt gönd alli uft homepage aber ahmälde tünds sich nöd.. Ich mein sorry.. Au wend nonig weisch ob chasch.. den selets mir ebe das sege.. aber eifach nüt dergliche tue..?

29.04.13 10:20
elea 

Re: Bräute 2013

valey i miech da! oder ebe seisch du musches wösse wegem restaurant! i wörd do skrupellos lüge

i verstoh au ned was s problem esch? i luege i kalender obi a dem tag öpis han! entweder hani de öpis, ond de wördi absege ond wenni nix ha de segi zue? spare sech die lüt de tag no för en termin bide dentalhygienikerin oder hofes no of en iladig bimene besere feshct oder wa? verstohs ned!!!!!

29.04.13 10:22
Canoa 

Re: Bräute 2013

Manokasa jo das esch so alli gönd go luege aber a oder amäude nei das möcheds ned!!!!
Mer gseht jo t Azahl Bsuecher uf de HP....müehsam...

29.04.13 10:25
anyany 

Re: Bräute 2013

Ah okay, jo ech verstohnes scho. Wenn e Frescht gäh esch, erwarti ou, dass die ihghaute werd. Be öis möchemer das ned so, wörd schösch chli müehsam ond ha kei Loscht e Lischte z füehre. Ond de Kolleg, wo s Apero macht, könne mer sehr guet ond mer wösse, dasser emmer meh aus gnueg macht onds so oder so werd länge. Aber trotzdem erwartet mer doch e Reaktion... Säubsch wemmer ke Frescht gsetzt het!!

29.04.13 10:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

Valey und all andere wo problem händ wäg de amäldefrist:

machet eu kei gedankä öbs fräch isch oder nöd, sie machet sich ja au kei.
min schatz hät allnä ein tag spöter grad gschribä, d amäldefrist seg gester abgloffä öbs chönd säge öbs chömet oder nöd will mär müäseds wüssä zum witerplanä. punkt!!!

ihr glaubets aber nöd, s händ sich all innerhalb vome halbä tag dän gmäldet! :-)

müänd gar nöd zu fründlich sie und wiä gahts und alles schribe. und ihr dörfet grad am nächste tag nachähackä.

29.04.13 10:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

mona, ich find du hesch rächt! eifach froge, säge jetzt oder nie, und im notfall halt no mitere valeysche lüg understütze wieso au ned?!? me frogt sich scho was sich so lüt überlegged...

 1 .. 916 .. 1829 1830 1831 1832 1833 .. 2795 .. 3757
gspannt   schaffe   langsam   vorallem   Zeremonie   Zuletzt   Hochzit   natürli   bearbeitet   wirklich   richtig   Kollegin   eigentli   himbeer   schnell   Problem   natürlich   irgendwie   eigentlich   einfach