Bräute 2013 |
|
1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 1972 .. 3757
|
10.04.12 09:31
ValeriaD
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge mitenand..
Hender schöni Ostere gha...? Alles ok? Mier hend am 2.04 es Hotel chöne go aluege und eus i das Verliebt Priss Leistigsverhältnis eifach meeega¨! bi uuu glücklich =)
aber einersiits findi schad daas ein Organisationsapunkt weggfalle isch... ich lieeeb organisiere :)
suscht bi eu newss? lg valeria
|
|
|
|
|
|
10.04.12 12:05
bergeri
|
@nini: danka, nei as isch nüd schlimms. Er het so weh kha mit brünsla und as isch denn nocher uscho dass er Niarastaub kha het und wenn er nid sofort ins spital ganga wär hettis glaub chönna a schlimmeri vergiftig geh. aber zum glück simmer rechtzitig ganga. Aber jetz isch zum glück wieder alles Guat. Jo isch schu krass, zerst het min Onkel letscht Johr an Herzinfarkt kha (zum Glück überlebt) nocher het min Papa an Hörsturz kha und het müassa ins spital, nocher het min Göttibuab müassa ins spital well er z'Schlüsselbei brocha het und jetz isch min Neni im Spital. alles jetz innerhalb vuma halba Johr
As goht i bin nid uuu nervös. Im Schloss simmer jo jetz schu öfters gsi und das isch eigentlich nüd meh neus. Und für d'Fotis bini au nid würkli nervös. I freumi eifach wenn dia zwei sacha denn nocher definitiv buacht und klar sin.
Das hämmer zerst au no überleit ob miar denn d'Fötali vum Paarshooting au grad söllen bi mina Eltera vorem Huus macha, aber irgendwia isch ds'Schloss do schu besser geignet für das, het jo döt an schöna Garta und bi mina Eltera hets eigentlich nüd.... I denka aber miar sägen dr Fotografin glich, si söll au zu mina Eltera cho, damit si der erst moment wo min GG mi gseht au chan festhalta und falls miar jetz würkli mima speziella Fahrzüg abgholt werden, chan si das au no abiz fötala, das wär sus schad wenn si direkt ins Schloss chämt und miar vu vorher vum 1. Treffa kei Fotis hetten, finda i
****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****
|
|
|
10.04.12 15:10
nini
|
@bergeri, oje, dänn hoff ich, das das etz äs Ändi hät! Ich möcht ebä au unbedingt Föteli wänn mich min Schatz sersch mal gseht. Zudem hät üs dä Fotograf grate zwei mal äs Paarshooting zmache. Darum wärded mir etz vor dä Trauig eis mache und dänn später im Schloss namal äs chuzres...somit wärded d Föteli au chli vielfältiger.
***17. August 2013***
|
|
|
|
|
|
10.04.12 15:54
An1982
|
Jo freu mi mega mir händ jo au e Sohn und denn heisse mr denn äntlich alli glich.
Standesamt isch eifach nur mit Familie und Trauzüge und denn gömmer no guet go ässe. S Grosse Fescht isch denn am 25.5.2013.
*** Standesamt 7. Dezember 2012 *** *** Hochziitsfescht 25. Mai 2013 ***
|
|
|
|
|
1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 1972 .. 3757
|