| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 1972 .. 3757
10.04.12 09:31
ValeriaD 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand..

Hender schöni Ostere gha...? Alles ok? Mier hend am 2.04 es Hotel chöne go aluege und eus i das Verliebt Priss Leistigsverhältnis eifach meeega¨! bi uuu glücklich =)

aber einersiits findi schad daas ein Organisationsapunkt weggfalle isch... ich lieeeb organisiere :)

suscht bi eu newss?
lg valeria

10.04.12 10:44
bergeri 

Guata Morga Mädels

Hender as schöns Osterweekend kha?

Miar hens abiz stressig kha, sin praktisch täglich bi einera vu üsera Familia gsi am Essa, bruncha oder eifach reda.

Denn het am Fritig Obet min Neni no Notfall-mässig ins Spital müassa, isch aber jetz wieder alles okay

Gits News bi eu?

Miar gön am Samstig jo üseri Fotografin go "testa" und machen denn dr Vertrag mit ihra....und nocher gön miar ins Schloss go alli Froga klära und alles go besprecha.

Und miar hen üs jetz entschida, dass miar üs nid erst in dera Kapella gsehn sondern bi mina Eltera vorem Huus. Miar wenns jetz aso macha, dass min GG sich mim TZ bi üs dahei aleiht und i mi bi mina Eltera im Huus. und nocher holt min GG no d'Bluama bim Florist und holt mi denn "quasi" ab bi mina Eltera und döt gsehn miar üs denn...und nocher fahren miar zemma (hoffentlich ima speziella Fahrzüg) ins Schloss wo denn min GG mit da Gäst afang in dia Kapella goht und min Papa mi denn aber trotzdem no inafüahrt.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

10.04.12 11:43
nini 

@Suee, mir gönd für fascht vier Wuche uf Amerika (Westküschte). Mir händ etz s Gröbscht buechet und planet! Freu mich sooooooo riiiiisig!
Hmmm, ich wür sägä beides! Eis Aug wo brüelet um die schön WG-Zyt und eis wo siche freut uf s Abentür mit em Schatz zämäzieh!! Ghört beides däzue!!

@ValeriaD, freut mich für eu, das ihr es Hotel gfunde händ wo eu so zueseit!!! Därf ich frägä welläs?

@bergeri, oje grad uf dOstere hi! Ich hoffe, es isch nüt Schlimmers gsi!!
Du bisch sicher scho ganz hibbelig wäg em Samstig nid? Wür mir uf jedä Fall so gah! Mir wänd üses Probeshooting im Juli/Auguscht mache wänn d Sunneblueme blüehd...mir händ ja s Thema Sunneblueme und drum wämmer Föteli inmitte vo Sunneblueme wo mä evtl au grad für dIladige chan bruche!
Mir mached das öpe genau so wiä ihr. Ich triffe min Schatz bi sim Mami dihaime. Falls es schöns Wätter isch wänd mir det au grad s Paarshooting im Garte mache. Isch uu mega schön det mit Bach, See und Bluememeer!

***17. August 2013***

10.04.12 12:05
bergeri 

@nini: danka, nei as isch nüd schlimms. Er het so weh kha mit brünsla und as isch denn nocher uscho dass er Niarastaub kha het und wenn er nid sofort ins spital ganga wär hettis glaub chönna a schlimmeri vergiftig geh. aber zum glück simmer rechtzitig ganga. Aber jetz isch zum glück wieder alles Guat. Jo isch schu krass, zerst het min Onkel letscht Johr an Herzinfarkt kha (zum Glück überlebt) nocher het min Papa an Hörsturz kha und het müassa ins spital, nocher het min Göttibuab müassa ins spital well er z'Schlüsselbei brocha het und jetz isch min Neni im Spital. alles jetz innerhalb vuma halba Johr

As goht i bin nid uuu nervös. Im Schloss simmer jo jetz schu öfters gsi und das isch eigentlich nüd meh neus. Und für d'Fotis bini au nid würkli nervös. I freumi eifach wenn dia zwei sacha denn nocher definitiv buacht und klar sin.

Das hämmer zerst au no überleit ob miar denn d'Fötali vum Paarshooting au grad söllen bi mina Eltera vorem Huus macha, aber irgendwia isch ds'Schloss do schu besser geignet für das, het jo döt an schöna Garta und bi mina Eltera hets eigentlich nüd.... I denka aber miar sägen dr Fotografin glich, si söll au zu mina Eltera cho, damit si der erst moment wo min GG mi gseht au chan festhalta und falls miar jetz würkli mima speziella Fahrzüg abgholt werden, chan si das au no abiz fötala, das wär sus schad wenn si direkt ins Schloss chämt und miar vu vorher vum 1. Treffa kei Fotis hetten, finda i

10.04.12 15:10
nini 

@bergeri, oje, dänn hoff ich, das das etz äs Ändi hät!
Ich möcht ebä au unbedingt Föteli wänn mich min Schatz sersch mal gseht. Zudem hät üs dä Fotograf grate zwei mal äs Paarshooting zmache. Darum wärded mir etz vor dä Trauig eis mache und dänn später im Schloss namal äs chuzres...somit wärded d Föteli au chli vielfältiger.

***17. August 2013***

10.04.12 15:29
An1982 

Hallo Zämme,

Ich bi au wieder mol do. Ich ha tolli news....mir händ uns entschiede das mr scho das Joor wärde Standesamtlich hürote......juhuiiiii.....am 7. Dezämber 2012 isches so witt.
Es isch so cho.....das wucheänd hani mi Schatz gseit ich wünschti das unseri Hochziit scho das Joor sig und denn het är gmeint mr chönnte jo das Joor scho Standesamtlich hürote.......
Ich ha ihm gseit ich due jetzt d Kuchi ufrume und är heigi 20minute Ziit zum e tolls Datum uszsueche. Und denn het är dr 7.12. vorgschlage, das isch dr Tag wo är mir letscht Joor dr Ahtrag gmacht het (hät gar nit dänkt das är so romantisch isch) und somit hämmer uns entschiide gha.
Ha natürlich hüt morge grad miesse uffem Standesamt ahlütte und reserviere .......bi sooo nervös gsi wo's telefon glütte het...hihi...

Morn träffe mr uns mol mit unserem Fotograf, zum ihn kennelerne und luege ob är uns sympatisch isch......

Liebs Griessli

*** 25. Mai 2013 ***

10.04.12 15:35
bergeri 

@nini: jo das stimmt, so hesch natürlich zwei Locations zum fötala und nim immer dr glich hintergrund.

@an1982: wooow, das freut mi mega für di/eu. Machen iar nochem Standesamt no as Fest oder seb denn "nur" im Mai 2013?

10.04.12 15:36
jasi86 

@An so cool

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

10.04.12 15:54
An1982 

Jo freu mi mega mir händ jo au e Sohn und denn heisse mr denn äntlich alli glich.

Standesamt isch eifach nur mit Familie und Trauzüge und denn gömmer no guet go ässe. S Grosse Fescht isch denn am 25.5.2013.

*** Standesamt 7. Dezember 2012 ***
*** Hochziitsfescht 25. Mai 2013 ***

10.04.12 16:21
Lula 

Oh jöö An, das fröit mi für öich!!

@all: Wie si öichi Ostertäg gsi? Guet wieder i dWuche gstartet?

*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 1972 .. 3757
schaffe   vorallem   Kollegin   irgendwie   wirklich   Zeremonie   Hochzit   natürlich   einfach   natürli   gspannt   Zuletzt   eigentli   eigentlich   langsam   Problem   bearbeitet   schnell   himbeer   richtig