| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 920 .. 1838 1839 1840 1841 1842 .. 2800 .. 3757
29.04.13 15:51
anyany 

Re: Bräute 2013

@apple-pie
Ech wörd mer ned z grossi Sorge mache. Dini Gäscht wärde secher z schätze wösse, wasd der för e Müeh gmacht hesch. Ond ech hoffe, dass der nome Gäscht hend, wo öich ou gärn hend ond de esches ehne doch eh ned so wechtig, öb aues perfekt planet esch. Sondern aui fröie sech för öich!

29.04.13 15:55
Mona83 

elea: häsch rächt also wän d hochziit abbrochä wird wäge erdbeebä oder wäg stritereiä ide familä oder weiss dä gugger was, änderet sich ja nüt, mir sind dän verhüratet.

anyany: han mis chleid für s zivilä au us china (milanoo isch glaub scho china) und ich wirdä gseh was usächunt. han aber scho viel ghört dases gar nöd so übel isch.

apple: mach dir keine sorgen, die leute sind alle alt genug und können sich bestimmt amüsieren.

29.04.13 15:57
Mona83 

witzigs thema: also mini grösst angst isch glaub dasi öpis extrem peinlichs machä. also bitzeli peinlich isch normal bi mir aber hoffentli nöd z fest und sust liäber am abig wenn gwüssi lüt nömä alles mitüberchömet und wänn d aperogest nömä däbi sind.

29.04.13 16:01
Canoa 

Ech ha meh Angst dass ech öbis chosle öber mis wisse Chleid!!!!

29.04.13 16:02
anyany 

Hmm... esch loschtig. Ech ha gar keis Horrorszenario.. Do cha cho was wott, es hout öis ned so schnöu om. Ech weiss, dass mer gwössi Öberraschige wärde erläbe. Aber wer ustöut, muess ou ihstecke. Mer hei e loschtigi Kollegetroppe, met de schlemmschte aber ou loschtigschte Idee ond si wösse emmer wie wiit si chöi goh.

29.04.13 16:03
elea 

haha mona und canoa, met dem rechni ganz fescht dassi öpis piinlechs mache oder mis chleid versoue, aso hani gar ke angst me devor passiere werds so oder so

29.04.13 16:04
apple-pie 

Danke anyany und mona!
Ja, ich denke auch, das sie froh sein werden dabei zu sein etc. Aber ich mache mir an sich immer sehr viel Druck wenn es um ne Feier geht, die ich organisiere!

@mona
Vor peinlichen Sachen hab ich nicht so sehr Angst, später lacht man eh drüber. Ich bin eh ein Tollpatsch! Ich fände es dann eher schlimm, wenn ich ständig "häh?" Machen müsst, weil ich nicht immer auf Anhieb Schweitzer-deutsch versteh!

29.04.13 16:04
Mona83 

das isch doch schön any wän das chasch säge. ich han au kei angst dass sie sachä machet mit üs wo mir nöd wänd. will sie känned üs, sie händ üs gärn und wänd sicher nur s best für üs. also han ja vorem polterweekend so bammel gha und han müäsä merkä dases völlig für d chatz gsi isch. sie känned mi so guät und wüssed genau wasi wet.

29.04.13 16:09
anyany 

No e anderi Frog:

Wo verbrengeder d Nacht nochem Fäscht? Deheime oder imene Hotel? Ech dänke mer wärde deheime schlofe, wöus öis am wohlschte esch deheime. Aber ech weiss de ned, was öis erwartet... Aber so fescht Angscht hani eigentli ned, wöu niemmer e Schlössu het. Aber das hendert ebe ned aui... Bemene Kolleg hei si chorzerhand vonere Feischterfirma lo d Feischter usboue, s Outo id Stobe gstöut ond Feischter weder inebouet...

29.04.13 16:10
valey 

ohh jee hoffendli passiert nüt vo dem züg hihii

anyany
mer werdet deheime schlofe isch eus au am wohlste..
mer hend allne gseit sie seled nix so komisches mache
paar blüemli i de kuchi ufstelle od so ok
aber meh ned

1 .. 920 .. 1838 1839 1840 1841 1842 .. 2800 .. 3757
gspannt   himbeer   richtig   einfach   wirklich   irgendwie   Problem   Kollegin   Hochzit   eigentlich   langsam   schaffe   natürli   Zeremonie   eigentli   bearbeitet   Zuletzt   schnell   vorallem   natürlich