| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 922 .. 1841 1842 1843 1844 1845 .. 2801 .. 3757
29.04.13 20:24
Angita 
Re: Bräute 2013

hallo mitenand

bi also hüt bide coiffeus gsi... mir händ ezt mol 1 frisur gmacht, alli hore ufegsteckt, denn wirds no e zweite geh mit chli andere hoorfarb und no es zuesätzlich hoorteil wod hoore offener werdet sii...

ha eu mol zwei fotis zum aluege aghänkt, 1 mit und 1 ohni schleier isch u lustig gsi, mini tz und ihri Muetter sind au no cho go gügsle ;-)

Datei-Anhänge
001.jpg 001.jpg (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 105 kB

002.jpg 002.jpg (53x)

Mime-Type: image/jpeg, 113 kB

29.04.13 20:40
valey 

Re: Bräute 2013

Hey angita voll schöni frisuur :) sends blüemli hinde?

29.04.13 20:48
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Muss ich mich anschließen! Sehr hübsch!

Bin eben auf eine Seite gestoßen

http://www.saycheese.ch/site/

Das mache wir!!

29.04.13 21:00
Angita 
Re: Bräute 2013

valey jooo sind blüemli! sötet di gliiche si wie i a mim chleid ha eifach in mini ;-)

29.04.13 22:30
LucyLu 
Re: Bräute 2013

apple-pie:
Muss ich mich anschließen! Sehr hübsch!

Bin eben auf eine Seite gestoßen

http://www.saycheese.ch/site/

Das mache wir!!

Hei Apple, diese habe ich auch mal angeschaut, waren mit aber dann doch zu teuer... Macht ihr das?

30.04.13 06:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels!

@LucyLu

Ja, wir machen das! Ich finde den Preis für die Leistung eigentlich völlig in Ordnung!

@Brautkleid:
Habe soeben die Zahlbestätigung bekommen ... somit ist der Startschuss für die Produktion des Kleides gefallen!
Dann schreiben die mir in der e-Mail noch, das ich auch Express Service nutzen könnte. Hach, was eine Verlockung! gg*

30.04.13 07:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mitendand

wo angita schöni frisur

apple: das findi voll cool mit de kamera. ich han jezt für am abig 3 hobbyfotografä organisiert und au sust dä kolleginä gseit sie söllet kameras mitnäh. sust heti das au gmacht. will d pris leistig isch absolut okay. stelled eu vor dä billigst fotograf würd no einiges meh chostä und gest machet sicher teilwis witzigi schnappschüss und vorallem us verschiedene perspektivä.

hey lüt ich han mini hochziitsschuä ah im büro, duäs ilaufä oder besser gseit isitzä. sobald ich verusä gah leggi anderi ah.

30.04.13 07:43
valey 

Re: Bräute 2013

Morge mini Liebe

Angita finds ech süess med dene blüemlii :D

hihihi mona tuesch schuhe isitze hihi
schomal guet :)


apple cool mit den kameras, habe ich auch gesehen, wir haben nun einwegkameras, die wir verteilen werden..



hender morn au frei girls?
morn werd wahrschinli chli en basteltag hihi

30.04.13 07:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@angita
Härzegi frisur

@Mona83
das isch no e gueti idee mit schueh isitze Woni mini im Lade ha agha hets mi 2 mau fasch hindertsi usegno wüusi sooo glatt si unde. si het mir de gseit, i söu de chli ufem beton dusse ga loufe, damit si agrouet wärde. schüsch landi de am hz no ufem füdle

@kameras
Ha das ou gseh vo saycheese... findi e gueti sach, dünkt mi aber glich sehr tüür. vor allem chasch nachem fescht d eiwägkameras eifach ipacke u guet. u vor allem hätti angscht, dass plötzelech no eini kaputt geit oder öpper se ipackt wüuerse mit em eigete fotiapparat vertuuuscht

@valey
Morn frei? werum de das?
isch happy-kadaver (frohnleichnahm) morn oder was isch de?

@me
i bi rächt erlediget im momänt. ds problem ir familie nimmt zue, s belaschtet mi scho zudäm mischt sech itze ini id hochzytsvorbereitige ih wo mi gg guet kennt. si isch säuber ghürate u wott itze mitbestimme wenn wie wo mues gfötelet wärde so ala "aso mir heis denn so gmacht......". für gueti tipps bini ja scho z ha, aber so wie si duet nid. zudäm ischsi mire tz am telefon sehr fräch verbi cho *nerv*
mis mami isch grad ufere krützfahrt u legt hüt vo london richtig new york ab und üsi tz si grad ds singapur ide ferie..... u i mues schaffe zum glück hani ab donnsti ire wuche gueti 10 Tag Ferie

@appel-pie
schön, dis chleid isch ou am due gäu am liebschte wettmers no grad am gliche tag aber es geit itze tifig und es wird august wo de dis chleid chunnt....

30.04.13 07:57
valey 

Re: Bräute 2013

Lus :) ha gester im tv en tipp gseh für glatti sohle underem schuhe
muesch de schuhe unde mit emene erdöpfel iribe xD hihihi


morn isch 1. Mai Tag der Arbeit :) hend doch mega vel frei..

ohh jee luss uere blöd weg dere sach hoffe chunt besser und die wo do s gfühl hed sie mues do go mitbestimme hallo??
i würd dere klipp und klar sege.. du los mer hend alles scho plant bruched kei tipps meh

 1 .. 922 .. 1841 1842 1843 1844 1845 .. 2801 .. 3757
langsam   vorallem   eigentlich   schnell   Hochzit   gspannt   natürlich   eigentli   natürli   Zuletzt   himbeer   wirklich   bearbeitet   Problem   Zeremonie   einfach   richtig   schaffe   Kollegin   irgendwie