Bräute 2013 |
|
1 .. 923 .. 1843 1844 1845 1846 1847 .. 2802 .. 3757
|
|
|
|
30.04.13 08:47
apple-pie
|
Re: Bräute 2013
@mona Ja, da hast du recht. Wir haben zwar auch eine Fotografin, aber diese Bilder sind ja dann geplant, bei den digikameras sind es spontane Fotos, die dann auch "echt"! Hihi, find ich toll, das de die Schuhe im Büro anhast! Ich werd morgen trotz Feiertag ob sein! *suchti* An der HZ werde ich Söckchen tragen
@valey: Eigentlich wollten wir auch Einwegkameras kaufen, aber das mit den Digitalkameras ist eine umweltfreundliche Alternative, daher dann lieber so. Morgen ist bei uns Feiertag "Tag der Arbeit"! Ich werde mein Strumpfband definitiv tragen.
@Lus Wir lassen die Kameras versichern und für Verlust haben wir unsere Eigene Versicherung! Ansonsten könnte man ja noch ein großen Sticker auf die Kameras tun, damit man sie nicht verwechselt, oder die Kameras direkt an vertraute Gäste geben. Es tut mir leid, das es bei dir so drunter und drüber geht. Zieh dein Ding einfach durch, ist schließlich eure HZ. Das Kleid Brauch 12 Wochen bis es fertig ist und dann noch Lieferzeit! Müsste also August hier sein!
@Manokasa Wie schön!
|
|
|
30.04.13 08:52
Lusnicht registriert
|
@ripse Das mit em Babypuder hani ou scho gläse... aber i vertroue däm nid so.. I ha ou scho überleit, öbi ganz dünni e art radlerhose wett alegge. aber ide schueh muesi eh ou öppis aha. drum: strümpf isch äue scho d lösig
@manokasa schön wäge de ring! was heiter fürtegi?? Mi GG het geschter grad mit üsne agfange.... bi ja schön gspannt
|
|
|
|
30.04.13 09:02
Lilly4
|
guete morge ladys
ich han morn au frei bin soo froh!!! dä mai gfallt mer irgendwie no
valey, VIEL staht bevor in nöchschter ziit, händ dä termin mitem standesamt, mitem pfarrer, weg dä blueme, turte degu, dänn gömer nomal is reschti go luege mit eusne eltere, a dä chindermenüchartene bini no dra und e chinderbetreuuig hani gfunde mega cool, sie schminkt dänn t chind, macht tierli us ballön, male, bastle, gschichtli vorlesä und und und, da werdet die chline gäscht sicher uh dä plausch ha
strümpf: ich wird keini alegge, hans nöd eso gern und ich dänk im auguscht bruchi das au nöd! wird evtl. au babypuder ane tue :) mal luege ...
mona, bisch dini schuhe am ilaufe? hehehe und? sinds bequem? :=)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 923 .. 1843 1844 1845 1846 1847 .. 2802 .. 3757
|