| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 923 .. 1843 1844 1845 1846 1847 .. 2802 .. 3757
30.04.13 08:37
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue

I lege wahrschindli kei strümpf ah.. i han irgendwo grechnet babypuder set gägä s ribsche hälfä.. Aber es strumpfband legi scho ah..

Mir sind gester entlich go t ring chaufe :P endlich isch au das abghaket :)

30.04.13 08:43
valey 

ey canoa cool hesch au frei :))

manokasa coool weg de ring :))
isch de poste au erledigt :))

was hender so als nächst HZ mässigs vor ladys??

bi mer isch ebe s träffe am donnstig mit em resti...
und mer mached denn au fötelis für tischkarte mache am zivile :))

30.04.13 08:47
apple-pie 

@mona
Ja, da hast du recht. Wir haben zwar auch eine Fotografin, aber diese Bilder sind ja dann geplant, bei den digikameras sind es spontane Fotos, die dann auch "echt"!
Hihi, find ich toll, das de die Schuhe im Büro anhast!
Ich werd morgen trotz Feiertag ob sein! *suchti*
An der HZ werde ich Söckchen tragen

@valey:
Eigentlich wollten wir auch Einwegkameras kaufen, aber das mit den Digitalkameras ist eine umweltfreundliche Alternative, daher dann lieber so.
Morgen ist bei uns Feiertag "Tag der Arbeit"!
Ich werde mein Strumpfband definitiv tragen.

@Lus
Wir lassen die Kameras versichern und für Verlust haben wir unsere Eigene Versicherung! Ansonsten könnte man ja noch ein großen Sticker auf die Kameras tun, damit man sie nicht verwechselt, oder die Kameras direkt an vertraute Gäste geben.
Es tut mir leid, das es bei dir so drunter und drüber geht. Zieh dein Ding einfach durch, ist schließlich eure HZ.
Das Kleid Brauch 12 Wochen bis es fertig ist und dann noch Lieferzeit! Müsste also August hier sein!

@Manokasa
Wie schön!

30.04.13 08:52
Lus

nicht registriert

@ripse
Das mit em Babypuder hani ou scho gläse... aber i vertroue däm nid so..
I ha ou scho überleit, öbi ganz dünni e art radlerhose wett alegge. aber ide schueh muesi eh ou öppis aha. drum: strümpf isch äue scho d lösig

@manokasa
schön wäge de ring! was heiter fürtegi??
Mi GG het geschter grad mit üsne agfange.... bi ja schön gspannt

30.04.13 08:53
Canoa 

Apple-pie so schön schon bald hast du dein Kleid auch bei dir. Aber bei dir läuft ja gerade einiges. Aber das ist gut so...=)

Manokasa: Hesch es föteli vo de Ring?

Valey: ech werde Halterlosi Strömpf träge...be ned gärn barfuess i de Schuhe...das chond nie guet be mer...

Lus: Oje tued mer leid dasses bi der grad drondert ond dröbert louft. Aber am beste eifach nome dim Buchgfühl fouge de chonds guet. Rotschläg send jo guet ond rächt aber meh au ned, vorallem wemer sie ned wot befouge...

30.04.13 09:02
Lilly4 

guete morge ladys

ich han morn au frei bin soo froh!!! dä mai gfallt mer irgendwie no

valey, VIEL staht bevor in nöchschter ziit, händ dä termin mitem standesamt, mitem
pfarrer, weg dä blueme, turte degu, dänn gömer nomal is reschti go luege mit eusne
eltere, a dä chindermenüchartene bini no dra und e chinderbetreuuig hani gfunde
mega cool, sie schminkt dänn t chind, macht tierli us ballön, male, bastle, gschichtli
vorlesä und und und, da werdet die chline gäscht sicher uh dä plausch ha

strümpf:
ich wird keini alegge, hans nöd eso gern und ich dänk im auguscht bruchi das au nöd!
wird evtl. au babypuder ane tue :) mal luege ...

mona, bisch dini schuhe am ilaufe? hehehe und? sinds bequem? :=)

30.04.13 09:04
apple-pie 

@Canoa
Ja, da hast de recht. ich hab echt rund um die Uhr zu tun. Bin so froh, wenn alles fertig ist!

@Tochter
Das muss ich euch erzählen.
Letztes Wochenende, als mein Schatz bei uns war, hat unsere Tochter etwas gebastelt. Ein Blatt mit einem Ausgeschnittenem Herz , das gab sie meinem Schatz und mir hat sie dann das ausgeschnittene Herz aus dem Blatt gegeben. Dann hat sie uns angeschaut und sagte:" seht ihr? Ihr gehört zusammen!"
Gestern hat sie dann gefragt, warum ich alle Sachen in Kartons packe und ich habe ihr erklärt, das wir ja bald umziehen. Kurz darauf hat sie sich ihre Reisetasche geschnappt und fing an ihre Spielsachen zu packend!

30.04.13 09:06
valey 

Lillyyy coool hesch jez en betreuig gfunde wär denn??

öpper professionels od öpper wo kennsch??

jöööööööööööö apple vollll süüüss von deiner Tochter :))) freut mich so dass sie sich so mit euch freut

30.04.13 09:06
Rebella 

Guete Morge zäme

Meld mi au wieder einisch
Ich han morn leider au nöd frei.
Ich han mer ebe überleit, will ich s`gliche Problem wie d`Lus han. Öbi drunter Leggins söll a lege. Will mer weiss ja au nie, wie`s Wetter wird sie im September.

30.04.13 09:11
Lilly4 

ja voll, mega cool :)
öper professionels ... händ all chli agfrögt
und die hät eus aber am beschte gfalle

bruchsch dänn au no öpert? oder wie machet ihrs?
ah nei, ihr händ ja au nöd so viel chlini chind, gäll?
die chönd sich sicher guet selber beschäftige ... bi
eus sind die meischte ebe so 5i ... und öpert vo dä
eltere hani nöd welle fröge, die müend s fescht ja au
chöne gnüsse!

1 .. 923 .. 1843 1844 1845 1846 1847 .. 2802 .. 3757
natürli   eigentlich   himbeer   eigentli   Problem   richtig   bearbeitet   irgendwie   langsam   Kollegin   Hochzit   schaffe   vorallem   Zeremonie   einfach   wirklich   Zuletzt   natürlich   gspannt   schnell