| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 926 .. 1849 1850 1851 1852 1853 .. 2805 .. 3757
30.04.13 14:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mona, wie isch eigentli de Polterabig gsi? (sooorry ich weiss, isch müehsam aber han so lang nöd chöne mitlese, müend mär verzeihe...)

Hesch denn dine Mädels die Gläsli mitem Badesalz gschenkt?

30.04.13 14:37
Mona83 

huch grad nomal glück gha

keis problem emma, min polterabig isch soooo perfekt gsi dasi gärn nomal verzell.

mir sind in europapark und händ ime tippizält gschlafä im cowboydorf. voooool geil. sie händ mer äs t-shirt gäh wo bride druf staht und di andere händ eis agha wo team bride support crew gstande isch. am abig dän all mit cowboyhüät.

ja diä hani au gmacht d fläschli, sind suuuper acho. und muäs sägä sie händs au verdiänt.

häsch du dine scho gha?

30.04.13 14:40
Canoa 

Nei Mona de bruchsch das ned...=) Ech fende das super met de Autoschleife, klar total onnötig...ahhh wasi no muess mache send Täfeli met eusne Näme droffe, damet t Lüt wössed wo he fahre!=) Das muessi no mim Paps i uftrag gäh! =)

Ahhhh mini TZ hed mer gester gseid sie möchi es Doodle för de Polterobig!=O
Es goht öbis!=O

30.04.13 14:42
Emma13 

Das tönt aber super, wär au öpis für mich, du hesch doch no gseit gah du wärsch gern in Europapark oder? :) so herzig, findi super dases so schön klappet het, au mite Fläschli :)

Nei, wird mine wohl erst vorem kirchliche ha im August

30.04.13 14:43
Mona83 

yeah canoa da chasch di freuä. finds guät dass sie än doodle macht, das hät mini au und so sind all cho.

bi mim schatz hät dä trauzüg eifach äs datum gseit und jetzt gahts dän scho paarnä nöd. und äs isch über uffahrt, also nur samstig sunntig. voll dumm findi, ich meinä viel lüt sind dän wäg, dä kolleg hät dän scho lang tickets kauft für s mario barth. und au mir wäred gärn uf italiä über diä täg. naja git ja no pfingstä.

30.04.13 14:47
Mona83 

ja voll emma, stell der vor wo mer losgfahrä sind und richtig züri-bern sind und z würelos aghaltä händ, dän hani nur so dänkt....mä wäred no uf kurs für in europapark.

ah so ja guät das macht sinn. oh man ich wet minä au no vor mir ha

wieso häsch du eigentlich s zivilä so viel vorem kirchlichä? hät das än grund?

30.04.13 14:48
valey 

Hey Emma
du machsch de polterobe demfal vorem kirchliche??

ich ha mer das au überleit.. be mer isch ja au 3 mönet dezwüsche und ha voll ned gwüsst wenn

de hani denkt schlussendli semmer jez scho verhürotet und im juli/august send no all i de ferie

30.04.13 14:50
Emma13 

Ja freu mi au scho uf mine :)

Ja, min Fründ studiert und het im Summer sini Abschlussprüefige, darum hemmer s zivile vorem grosse Prüefigsstress wele mache und denn s kirchliche als krönende Abschluss nachher :) frög mi nöd warum mär s kirchliche nöd ä Wuche nachem zivile agsetzt hend, weisses scho gar nüm

30.04.13 14:53
Lus

nicht registriert

chlini frag zwüschedir....
Hautet dir aus Brutpaar no e Red bim ässe?
I wett de gärn aune danke und merci säge, weis aber, dasi äue de nume vor mi äne stottere würd... wie machet dir das?

30.04.13 14:53
Emma13 

Ja das stimmt valey, ich han somit eifach meh Hoffnig uf Schönwetter finds eifach soo viel schöner in Usgang wenns dusse au warm gnueg isch, muesch kei Jagge mitschleppe, Schirm oder was au immer, darum hemmer gfunde machemers vorem kirchliche.. Demfall hesch du dine scho bald?

1 .. 926 .. 1849 1850 1851 1852 1853 .. 2805 .. 3757
schaffe   schnell   langsam   eigentlich   Problem   gspannt   vorallem   irgendwie   richtig   himbeer   einfach   natürlich   wirklich   Kollegin   eigentli   bearbeitet   Zuletzt   natürli   Hochzit   Zeremonie