| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 928 .. 1853 1854 1855 1856 1857 .. 2807 .. 3757
30.04.13 16:58
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme :) melde mi au no ofe obe äne!

wet jo schwre hoffe dassi ned di einzig be wo morn muess schaffe söscht werds jo mega öde do em forum weni met mer elei muess schribe

manokasa, din reng esch traumhaft schön!!!!! fendes toll wenn me de ring emmer no met witere stei cha ergenze (hani bi mim au)!

30.04.13 18:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
I mues ou schaffe

@me
ha grad uuuu freud... mir wei doch im schloss kiesen ga fötele u die hei gseit, nume ds Brutpaar u dr fotograf dörf häre. ha doch de schüüch nomau gfragt. hüt isch d antwort cho: mir dörfe mit em trouzügepaar und am fotograf ga fötele dete si düege das bewillige und gönge uf üses alige ih (ha ja schön gschmunzlet, i wott doch nume ga fötele....) i mues itze d zyt düregäh, dass dr husmeischter de ume isch. leider dörfemer nid is schloss ine.... aber rund ume isches uuu schön und das längt mir. und es het ou gäbegi plätzli wenns sötti rägne...
u d zuefahrt zum schloss isch ideal fürs erschte träffe mit em gg..... ha uuuuuuu freud grad
aber i wett gärn im vorfält mau mit gg verbi chli ga luege womer gäbig chönnt fötele etc... huch, i darf äue nid nomau frage dä arm typ dräiht de öppe im rote

i wünsche öich aune itze e schöne abe und au dene wo morn frei hei e schöne tag!

30.04.13 20:04
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Lilly4:
also mini truppe und ich händ vo afang a gseit das mer is usland
wend, händ nur nie gwüsst wohi und dänn isch mal ibiza gfalle, zerscht
händs mi welle überrasche, aber bin jetzt froh weissi wohi das es gaht,
aber ebe, was sie det alles mit mier vorhänd weissi nöd ... min schatz
gaht mit sine kollege ja nach vegas, DIE SPINNET! aber er freud sich
sooo! hehe ...

Hei Lilly, min Schatz gaht auf uf Vegas! Sit Hangover isch das sind große wunsch. Er freut sich in es chlises Chind und zehlt scho laaang Täg wenns endlich los gaht

30.04.13 20:12
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Larinya:
warum macht mann denn hochzeitsfeiern ohne kinder? also ich meine, es gibt ja welche, die gar keine kinder an der feier haben möchten. es ist ja meist so, dass die kinder eh nicht lange bleiben. ich find das nicht wirklich störend, oder?

Mir händ au es Fest (au d'Trauig und de Apero) ohni Chind. Grosse Grund: min Schatz Chan kei schreiendi Chind Verträge.... Denn hämer i de Familie kei Chind (usert mim Schatz sini Cousins). 5 Pärli händ Chind zw. 4 Mönet und 2 Jährig und die sind ih mine Auge eifach na z'Chli für es HZ Fest. Drü vo ihne händ sowieso grad gseit sie chämtet sowieso ohni Chind, zwei händ sich abgmeldet will's nöd ohni Chind händ wellä Cho. Für ois stimmt's so.... Und wie die andere scho gseit händ, jede macht's so wies für ihn stimmt. Ich ha halt i dem Sinn au nöd würkli en Bezug zu dene Chinde....

30.04.13 22:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Das ist ja toll! Freu mich riesig für dich das des klappt!! Ich finde es ja ganz schön, wenn man sich schon genau vorstellen kann, wo der Bräutigam die Braut zum erste mal sehe wird.

@Kinder
Also bei uns sind es 10 Kinder!
Ich kann verstehen, das Kindergeschrei recht Nerven kann, das man auf einer HZ nicht ständig hinterher rennen möchte und das so ne Feier, besonders wenn sie bis spät in die Nacht geht nichts für Kinder ist.
Bei uns ist es so, das 3 der Kinder unsere eigenen sind und sie definitiv dabei sein müssen, weitere drei sind meine Neffen, ... Meine Geschwister kommen ja alle aus Deutschland Gefahren und da ist es schlecht die Kinder nicht mitzunehmen. Und alle anderen Gäste kommen auch von weiter her, aber da weiß ich noch nicht wie die das regeln.
Gegen Kindergeschrei bin ich ziemlich immun ich weiß das es normal ist und wir Erwachsenen hatten auch mal das Recht Kind zu sein.

01.05.13 07:25
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen, Mädels!

In 1,5 Std. kommen die Intressenten und schauen sich die Wohnung an! Ich bin voll nervös und hoffe das das klappt, so könnte ich eine Sache abhacken die ziemlich auf meinen Schultern lastet.

Wünsche euch allen ein guten Start in den Tag!

01.05.13 07:29
elea 

Re: Bräute 2013

ou lus, so cool dasserd trauzüge döfet metneh!!! guet hesch nomol no gfrogt! :)

01.05.13 07:33
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Ladies

Apple, ich Drücke dir die Daumen, dass du bald einen Nachfolger findest!!!

01.05.13 07:45
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mädels

so ich bin au so ä armi wo hüt schaffä muäs.

also unterhaltet mi ächli han hüt morge d tischchärtli druckt.

01.05.13 07:52
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen allerseits... ich muss auch arbeiten, 1. mai ist ein stinknormaler arbeitstag. die kinder haben frei, gehen von haus zu haus und singen ein liedchen und kriegen geld dafür... hach, das waren noch zeiten... :-)

 1 .. 928 .. 1853 1854 1855 1856 1857 .. 2807 .. 3757
natürli   Kollegin   irgendwie   vorallem   richtig   eigentli   eigentlich   einfach   Zuletzt   langsam   Zeremonie   Hochzit   bearbeitet   gspannt   natürlich   wirklich   schnell   himbeer   Problem   schaffe