| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 93 .. 184 185 186 187 188 .. 1973 .. 3757
11.04.12 10:56
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@melanie
herzlich willkomme!!!!


@Malu und bergeri
wett ou am liebschte d cupcakes - variante uf emne etagere....das hätti sogar scho...;O)


@MaLu
iiih super idee??!! also wie was es chäsbuffet???

11.04.12 11:59
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ suee, also eifach nachem ässe und vorem dessert es chäsbuffet mache.. mir hei zersch dänkt, das grad is menü izplane, aber villecht hei ja de nid aui lust..

e anderi variante wo mir üs überlege wär o, dr chäs so nach mitternacht mau ufzsteue für die, wo scho wieder nache wäre fürne snack, wär halt nid dr klassisch ablouf, aber o no guet

11.04.12 12:24
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: irgendwia findi das mitem chäs noch mitternacht besser denn isch das süassa verbi und ma het denn no abiz pausa.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

11.04.12 13:49
Lula 

Re: Bräute 2013

@Melanie89: Härzlech Willkomme bi üs! Vorsicht das Forum macht süchtig...

@Nini: Whynachtsdeko? Du bisch dr Hammer!! Bi üs isch zwar ou nit schön gsi, aber gschneit hets nit würkli. Mir heis gnosse, Samschti Nami-Obe u Sunnti Obe no Familie, aber süsch zwöit mit üsem Kater Zyt gnosse... Schoggi hei mr fasch kenne gässe, wennis aube gmacht, manis nit so ässe...

@Malu: De gniess Dini freie Täg mit hoffentli chli Sunne

@Malu & Bergeri: Das ha'ni mir ou scho überleit, weiss aber nit was mi Schatz drzue meint, er isch krank, u de isch das nit das was er wot ghöre

@Malu: I würdi dr Chäs ou um Mitternacht serviere lah, de chunnt doch dr erscht Hunger ibruch u jede gugget nach was zknabbere...



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

11.04.12 15:17
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ lula und bergeri,
ja das stimmt scho.. mir überlege üs das no..

@ lula danke schön, i hoffe, cha de chly sünnele, o we z meer sicher no z chalt wird si..

11.04.12 15:43
melanie89 

Re: Bräute 2013

@nini: Ich möcht gärn e Himbeermoussetorte mit Mandelbisquit und Schoggiknusperbode oder Himbeermousse mit Orangecreme ufeme Sacherbisquit. Isch ebö bedes voll geil.

@Lula: Ha scho gmerkt dases süchtig macht. Solangs nit dick macht chani mit dere Sucht läbä!!!

11.04.12 20:41
Lula 

Re: Bräute 2013

@Malu: Wo göht dr de häre, we Du vom Meer redsch? Isch aber doch ou zum luege u tröime schön...

@melanie: Das isch ou mau ä Asicht...




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*


Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 20:42

11.04.12 20:42
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Hallo zusammen

Ich weiss nicht, ob ich hier richtig bin.
Ich bin seit einer Woche verlobt, und wir möchten im Frühling 2013 heiraten.

Ich sehe gerade, das es schon sehr viele Einträge unter diesem Thema hat. Nemmt ihr noch neue auf?

Grüessli

11.04.12 20:52
Lula 

Re: Bräute 2013

Hallo ma84ma, sicher nähme mir nöiie uf. Härzleche Willkomme bi üs!!
Magsch vo Dim Atrag verzelle?


*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

11.04.12 21:20
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Ja sicher :-)

E be a mim Geburtstag überrascht worde.
Wo miner Geburtstaggescht si gange gsi, het mi mi Schatz gseit eg müess etz im Badzimmer inne warte.

När hani uf 20 müesse zeue u ha usedörfe. Dr ganz Stägeufgang esch mit Cherzli dekoriert gsi. I bi dere Cherzespur noche u ha mi Schatz im Schlofzimmer troffe. Er esch gchnöilet u het mer 3 grossi Rosene herekha . Ner het er mer e Ring heregha u gfrogt: Wetsch du mi Frou wärde.

Schlicht eifach u klassisch, u genau richtig

 1 .. 93 .. 184 185 186 187 188 .. 1973 .. 3757
eigentlich   natürlich   Zuletzt   natürli   himbeer   Problem   schnell   richtig   bearbeitet   Zeremonie   wirklich   eigentli   Hochzit   vorallem   einfach   irgendwie   langsam   schaffe   Kollegin   gspannt