| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 94 .. 185 186 187 188 189 .. 1973 .. 3757
11.04.12 21:42
melanie89 

Re: Bräute 2013

Hallo ma84ma

Freut mi sehr für di. Alles gueti zur Verlobig!

Bi mir isches eigentlich o klasisch gsi. Nur das min schatz so muskelkater gha het daser nüm uf sini chnü cho isch. Do i bim schaffe kei Ring dörf alege (verlobigsring zehlt ebä leider nit) hani es chetteli becho wo us de gliche kollektion wie min Ring woni vo ihm becho han chunt!

Ha hüt wider e chline Fortschritt gmacht i minere/Eusere Planig: Trauzüge hän bedi zugseit! Und next wuche gön mir mit mine zuekünftige schwigereltere go e location aluege. Für d Kärtli hei mir au scho e Idee! ändlich gohts mol vorwärts!

11.04.12 22:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Herzlich Willkomme ma84ma, nartürlich bisch du da richtig bi euis, je meh desto besser oder Ladies? Aber Achtung, das Forum macht extrem Süchtig

Händer scho es Datum?

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

12.04.12 07:28
nini 

Re: Bräute 2013

@MaLu oh äs Chäsbuffet...das isch mir na gar niä in Sinn cho, obwohl mir beid Chäs liebed!! Vor allem als Mitternachtsimbiss än coole Gedanke!!
Ah schön! Wohi gönd ihr wänni frägä därf!! Nimmsch dänn chli Sunneschy mithai!!

@Melanie89, njammi, da chum ich würkli grad hunger über!! Tönt superlecker!! Falls ich dänn mal na ä Idee brücht bezüglich Turtä chum ich uf dich zrug wänn ich därf!

@ma84ma, herzlich Willkomme bi üs und glückwunsch zur Verlobig!! Und Achtung, ich chan nur bestätige das das Forum süchtig macht!

***17. August 2013***

12.04.12 08:32
bergeri 

Re: Bräute 2013

@ma84ma: Herzlich willkomma bi üs! also i stimma dr LucyLu und dr Lula voll zua, je meh desto besser

@Melanie &ma84ma: wenn iar wenn chön iar eu jo no in üserer Gwundernasalista iträga:

http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...013-12_216.html

@HZ-Torte: Also miar wetten a so öppis:




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Datei-Anhänge
Torte.jpg Torte.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 39 kB

12.04.12 08:39
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ lula und nini: mir göh id türkei.. bi no gar nie dert gsi und drum teste mir das itz mal

@ nini: guet, i versueche es päckli sunne mitznäh.. hoffe, i finde de chly..
mir liebe chäs äbe o so !

@ ma84ma, herzlich willkomme, du bisch genau richtig hie!

@ bergeri: genau so hani mir die turte vorgstellt, aber natürlech de i "üsne" farbe..
darf o chly usgflippt si

12.04.12 09:13
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu
Luschtig, ha gestern gad mitem Fründ drüber gret mege Chäsbuffet und er het gfunde so als "Mitternachtssnack" wäri das doch super;O)
wenn göht dir id Türkei??? i gah drum am 28. april für 2 Wuche;O);O)

@melanie
hmmm das tönt ja superfein dini wunsch-torte....;O) würdsch se de selber mache?

@ma84ma
Herzlich willkommen!!! jööh härzige atrag.....vo wo bisch de so und was heiter scho planet/überleit??

@bergeri
woow mega schön...würdet dir de d cupcakes selber mache oder la mache?
die zuckerblüemli si superhärzig....!!

12.04.12 10:33
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: cool, denn henn miar jo dr glich Gschmack

@Suee: Nei miar würens macha loh, bi miar würens wohl nid so schön cho und mini Kollegin isch Konditorin si wür dia für üs macha.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

12.04.12 10:50
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ suee, mir göh dä sunnti, für 1 wuche, när si d schuelferie verbi i freue mi! wo göht dir härä?

@ bergeri, ja genau , mir mache se o nid säuber, i dänke, mir hei de gnue anders z tüe so churz vorher, wemer witer so "lauere"

12.04.12 11:09
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: Jo und nocher lauft no öppis schiaf und denn hesch schlussendlich keit turta, dass muass i denn nid ha aber i freumi schu extrem uf dia turta, wett am liabsta jetz schu eini.

@Türkei; sinder schu amol gsi? i bin ein tag gsi letscht johr mir Krüzfahrt.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

12.04.12 11:24
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@bergeri
ah das isch ja gäbig wend gad öper kennsch;O)

@MaLu
mir göh id nöchi vo Side und dir? bi ou no nie ir türkei gsi und gspannt;O);O)

 1 .. 94 .. 185 186 187 188 189 .. 1973 .. 3757
wirklich   Problem   irgendwie   Zuletzt   richtig   eigentlich   natürlich   einfach   natürli   eigentli   schaffe   Kollegin   himbeer   bearbeitet   schnell   Hochzit   Zeremonie   gspannt   vorallem   langsam