| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 943 .. 1884 1885 1886 1887 1888 .. 2823 .. 3757
03.05.13 08:31
elea 

Re: Bräute 2013

si hend mer jo s chleid z eng igno ond wonis gseit ha hets emmer gheisse "nei das muess so si" obwohl i fasch panik becho ha weli ke loft becho ha. naja, jetzt gangis neumet anderst go lo ändere!!! em nochinein esch me emmer schlöier :)

03.05.13 08:32
Lilly4 

morge ladys

mona, was macheter jetzt für e deko i dä chilä? mir hüratet ja i dä gliche
und dur wer lahsch es mache? ich han dä termin dänn nöchscht und übernöchscht
wuche bin scho gspannt!?

bruutlade:
wärsch doch gschieder is chez janine emma ich ha mi det super
guet berate gfühlt und überhaupt nöd unter druck gsetzt worde, hani nämli i anderne
woni gsi bin au gha und soooo mühesam gfunde, vorallem hani s geilschte amig gfunde
wenns gseit händ: ALSO ICH FIND DAS WÜR NO ZU IHNE PASSE ... ALSO DAS CHLEID
GFALLT MIR NO - hät mi aber nöd wüki interessiert was däre verchäuferin gfallt und
was nöd und dänn au immer das ufschnurrä, chani nöd verputze, das verjagt mich
eher us däne läde ... aber tscheggets irgendwie nöd so naja ...

03.05.13 08:33
Emma13 

Ich han mis Kleid im M&S Brautmode z'Winthi kauft, isch ganz ä chlises Lädeli wo nur 2 Schniderine het und die hend mich sooo herzlich empfange, ich han soviel Kleider chöne aprobiere wieni han wele, sie hend sich würkli Ziit gno und sie sind mär sehr kompetent vorcho, find das isch würkli wichtig, han denn nämli gwüsst, wenni scho so viel Geld usgib, denn wenigstens neumets wo mir au de Lade passt...

Ich han z.B. ä schlechti Erfahrig gah im Chez Janine, die Verkäuferin het mi sooo ufgregt, han nur 4 Kleider dörfe aprobiere und sie isch eifach total unmotiviert gsi... chunt halt würkli sehr ufd Verkäuferin druf a findi

03.05.13 08:41
Mona83 

haha lilly du bisch di geilst. genau das nervt mi im fall amel au. oder au so imä tally sorry det häts teilwis verkäuferinä wo wäns ei hirzälle weniger hetet uf dä bode schissä würdet.

also ich mach d bluämä dur dä löwenzahn in eschenbach, diä sind mega modern und dunkt mi voll cool.
da d bänk nöd gschlosse sind chönd mers abringä adä sitä. dänke wirdä so äs wisses/viollets band näh und ä wissi calla idä mitti. ich liäbä callas

ou elea, das sind ja dublä, also wäns z äng isch isch sicher blöd. vorallem warum glaubets dir das nöd, du bisch ja diä wos än tag muäs aha und nöd grad nach dä erstä 5 min. blau alaufä söt.

scho? ja das stimmt, d verkäuferin chunt scho drufa. glaub det hani nöd so än glücksträffer gha im ginas. däfür ebä im chez janine, diä hät ä ängelsgeduld gha mit mir.

03.05.13 09:03
Eve777 

Guete Morge zäme

Mälde mi do au weder emol. Ich ha amigs ned so Zyyt zum die ganze Biiträg dureläse aber luege immer weder mol i de Tread do . Man Lüütlis ich bi soooo nervööööös! Ha hüt zobe de Termin zum mini Assesoires ussueche (Schueh etc.) und s wird s erste mol sii woni mis Chleid weder gseh sit de Aprob im Herbst. Ich ha richtig Schiss dasi nüm dripasse, has zwar gschafft es bitzeil abznä aber nonig alles, bi immer no rund 3 Kilo schwerer als bi de Aprob. Klar das esch jetzt ned die Welt, aber es stört mi eifach mega .

Und denn söt ich au no wäge öpis reklamiere wo mi GG betrifft und bi so Sache weisi nie so rächt wie ago. Mi GG het ebe i de Männer-Filiale (esch amene andere Ort aber ghört zu de gliche Chetti) si Azug welle hole. Sie händ mir vorhär gseit gha er söll eifach alles agä wäge Grössi etc. und söll säge dass ich s Chleid bi ehne kauft hegi, denn wüsse denn die Verchäuferinne scho Bscheid wägem Stoff etc. Wo mi GG det ane esch sind sie null vorbereitet gsi, händ au für ehn fast kei Uswahl gha (er esch über 1.90 gross) und händ kei Ahnig gha weles Chleid ich kauft ha. S esch denn schlussändlich doch no guet usecho, aber ich bi mega entüscht gsi wo er mir das verzellt het. Will i dere Filiale wo ich s Chleid kauft ha sind sie wörkli soooo mega toll gsi zu mir, ha mi sehr guet ufghobe gfühlt und sie händ sich mega Müeh gä hani gfunde. Hät ehm halt au sones tolls Erläbnis gönnt und wet eifach dass d Inhaberin weiss wie's det abgloffe esch.

03.05.13 10:01
valey 

huuhuu...

ey eve uere doof das med dere filiale wegem azug... isches denn die glich verkäuferin gsi wo er masse und so ahgeh hend??

zum teil weisi au ned was die mached..

mona cool weg de blueme.. callas send schönn :D

suscht was lauft eso? isch no ruhig hüt...

gester semmer ja im resti gsi.. hemmer s menü besproche hend den schlussendli en normale wisswi risotto med parmesan gwählt... hhihi
und tischordnig besproche...

gester obe isch so herzig gsi send min schatz und ich zemeghoghet und hend all näme vo de gäst uf post it gschribe und denn so de tischplan gmacht isch voll cool gsi mal was zememache so :))

jetz freumi richtig uf euse tag :))

03.05.13 10:07
Yelena

nicht registriert

hallo liebi brütlis :D

Bi mir geits jetz no 3 wuche bis zur grosse fiir.
fo langsam chli afo bibbere, d ufregig chunt. bi immer wider aues chli am dürega und luege, dasi nüt vergässe ha und so.
und termine bis zum abwinke hani weiss bau nüm weni was söu erledige...

@valey: hmmmm wiswii-risotto fein!

03.05.13 10:07
Eve777 

Hei Valey

Nei er het d Mass etc. grad enere Verchäuferin vo dere andere Filiale agä gha und esch denn det ane mit em Gedanke die händ paar Azüg für ehn vorbereitet und sich über s Chleid vo mir informiert bi minere Verchäuferin etc. Aso weiss ächt ned was det los gsi esch, s het mir eifach mega leid do für mi GG und ich finde so öpis eifach ned in Ornig .

Hei so härzig wäge de Tischornig zäme mache , finds au immer so toll wenn mi GG und ich zäme öpis bastle oder organisiere, das esch eifach scho andersch als wenn mes elei id Hand nimmt.

03.05.13 10:11
valey 

Yelena cool bi der gohts au nümm so lang :) bi mer isches au morn i 3 woche hihi
freumi

eve.. so schad weg dim GG... heddi au voll ned guet gfunde.. gohsch dett here isch eifach nüt parat und vorbereitet.. und nüt...

jaa has schön gfunde zeme das mache :))
und gester isches ned ganz ufgange
und vorher hani erfolgserlebniss gha hasssssssssss fertiiiiig brocht!!! dases ufgoht!!!!!

03.05.13 10:15
Yelena

nicht registriert

ahja, dir heit ja o dr 25.
heit dir no vil zum erledige?
Mir müesse no d deko fertig mache, isch aber i ca. 30 min. gmacht (nume mache muessmes ;P )
Und i wett no bi üs ufene Riterhof ga aafrage, ob mer vilech es paar föteli dert dörfe mache (ev. miteme ross)

1 .. 943 .. 1884 1885 1886 1887 1888 .. 2823 .. 3757
richtig   schaffe   wirklich   gspannt   Zuletzt   langsam   schnell   Hochzit   einfach   vorallem   irgendwie   bearbeitet   natürli   natürlich   himbeer   eigentli   Zeremonie   Kollegin   eigentlich   Problem