| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 95 .. 187 188 189 190 191 .. 1974 .. 3757
12.04.12 18:04
cassi 

Re: Bräute 2013

Hallo zämä,
Freu mi ebefalls e Mai 2013 Bruut zsi Bin scho mit grossem Elan am plane, poschte, sueche, baschtle usw.
Liebe Gruess

12.04.12 19:43
ma84ma 

Hoi zämä

Ou da louft de öppis :-)...Merci förs Wiukomme heisse.

@ melanie89: So cool metem Chötteli. I bi eigentlich ned d'Ringträgerä. Ha dr Fründschaftsring am Hauschöteli. Aber im Moment füeli mi wou wene am Finger träge. .

@bergeri: Merci förä Link, due mi gärn derte verewigä. Dini Wunschtorte gseht de cool us.

us: Mer hei no kes Datum. Finges u schwirig eis uszwählä. Zivil wörd eg gärn a mim Geburtstag, de wärs grad eis Jahr nachem Atrag . Aber sChirliche Datum si mernes no am öberlege.
Trouzüge hei mer.
Aber sösch simer no am Planigsafang . Ha kört swichtigschte sig afe sDatum, u derte simer ja dranne .

13.04.12 06:49
nini 

@melanie89, das isch lieb! Ich chönt mer ebä au vorstellä ä Iisturte zha (ich liebe Glacé). Vor allem wänns so warm isch und mä dBüch scho zimli volle hät....mal luege...

@suee, gueti Frag. Ich wo suscht eich chli än Ordnigsfanatiker bin, han na gar kei richtigi sammlig Agfange... Muen mir glaub grad hüt Abig mal en läärä Ordner füre sueche!!

@cassi, herzlich willkomme bi üs! Wänn häsch din Atrag übercho wänn ich därf frägä? Und händ ihr scho äs Datum?

***17. August 2013***

13.04.12 07:06
MaLu 

hallo cassi willkommen bei uns 2013-bräuten

13.04.12 08:08
bergeri 

Guata Morga Ladies

@Cassi: Herzlich Willkomma bi üs....

@all: was tüan iar so am Wuchaend? bi üs isch also nid grad schöns Wetter. Mora Mittag hen miar dr Fototermin bi üserer Fotografin und besprechen denn grad alles mit ihra und am Obet gön miar ins Schloss go alles witera Besprecha.... am Sunntig hen miar no nüd vor.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 08:26
nini 

@bergeri, mir händ morn wellä mit eme Kollegäpäärli und ihrere Jungmannschaft an Rhyfall. Sie händ dä na niä gseh und drum han ich gfunde dä muen ich ihne mal zeige(ich bin i dä Nächi ufgwachse). Aber bi däm Wätter wür das wohl nid so Spass mache. Drum gönd mir etz is Sauriermuseum...da händ d Chind bestimmt au dä Plausch drah Und am Sunntig händ mir au na nüt vor...chli spörtle und dänn fulänzä!
Und am Mäntig müend mir nur en halbe Tag schaffä (Sächsilüte), aber ich han dä Morge au grad na frei gno!!

***17. August 2013***

13.04.12 08:29
Valeria01 

Guete morge mitenenad...

Henders guet?
Ich han mal schnell e Frag... Wie tüür chumt bi eu s'Esse?

Also mier hend ca. 180 Essensgäst (italohoochziit) und zahled pro Gast205 CHF inkl. 4 Gang Menü, trinken all-inclusiv (au de wii), De separati Saal fürd Kind mit Candybufffet, Hochziitstuurte, Früchte und Käsbüffet
Szimmer (Juniorsuite) schenkets eus :)
Dchind chömet es speziells Menü über (essed aber mit de Eltere am Tisch)
und zahled ca. 50-60 pro Chind inkl. Trinke und Candybuffet

was halteder devo...?
und wie gseht das bi eu us?

Liebs Grüessli
Valeria

13.04.12 09:07
bergeri 

@Nini: so schön, verlängerets weekend. wo isch das Dino Museum? wür mi au no interessiara

@Valeria: Miar schätzen grob mit 150.- pro Person inkl. Getränk, aber genau wüssens miar natürlich au nonid isch eba no schwer.

Also in dena 250.- isch au d'übernachtig drbi? wenn dia zwei buffet no drbi sin (käs & frücht) find is jetz nid sooo tür, miar würen jo 150.- zahla nur fürs essa und getränk und iar hen jo no viiiiiiiiil meh drbi.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 09:29
Suee

nicht registriert

@LuLa
das isch e gueti Idee megem budget - ha gad ere Fründin es mail gmacht wo letscht jahr ghürate het;O) isch eifach so schwierig wüll mir no nid wüsse ob mir imne zelt hürate mit catering oder imne restaurant....da nere z wüsse wieviel das öppe würdi choschte isch no schwierig;O)

@cassi
Herzlich willkomme!!!! vo weler region bisch...? bi scho gspannt was du z brichte hesch... mir si aui recht neugierig hie und hei gern fotos....;O) da chunntmer gad i sinn mir hei scho lenger kei fotos meh gha?!;O)

@bergeri
morn fiiri mi geburtstag mit allne kollege und am sunntig wei nere mi Fründ und i mau im internet chli nach wohnige sueche....und ordnig mache i mine uuuu mänge ördnerli mit bildli und lischte woni im PC gspicheret ha wo d Hochzit betreffe sötti ou mal mache...;O)

@Valeria
heit de dir gad sone art "all inclusive" hochzit?

--->mal e Frag, ds esse nachem Zivile zahlt ou s Brutpaar oder? und wie macheters bim Polterabend?

13.04.12 09:36
Valeria01 

Hoi Zeme

Also mier hend mal chli vergliche und da mier wüsset das eusi Gäst viel Wii trinket chumt für eus numme es all-inclusiv Paket in frag...

Also für 205 CHF pro Person büütet sie das ah:
Bereitstellung des Bankettraumes mit Tageslicht
• Menükarten
• Namenskärtchen
• Kerzenleuchter
• Weisse Stuhlhussen
• Tanzfläche
• Aperitif (1 Willkommensgetränk/Gast, Chips und Nüssli)
• 4-Gang Menü
• unlimitierte Getränkepauschale (Hauswein, Bier, Softgetränke, Mineralwasser, Kaffee & Tee)
• Hochzeitstorte und Früchte/Käse Büffet
• sep. Spielsaal für die Kinder mit Candybüffet, Spielen, Leinwand für DVD's und Kinderbetten
• Geschenk des Hauses: Juniorsuite für das Hochzeitspaar

ich muss sege normalerwiis kostets 325 CHF pro Person aber mim Götti sini Firma reiniget das Hotel und da hett er en Deal für mich chöne useschlah..

was halteder vo dem Agebot...?
Also ebe das isch ez mal für die Erwachsene dkind kostet weniger und hend au es anders Menü

lg

1 .. 95 .. 187 188 189 190 191 .. 1974 .. 3757
himbeer   Problem   irgendwie   schnell   Hochzit   Zuletzt   langsam   Kollegin   eigentlich   natürlich   gspannt   vorallem   eigentli   bearbeitet   wirklich   schaffe   richtig   einfach   natürli   Zeremonie