| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 946 .. 1890 1891 1892 1893 1894 .. 2826 .. 3757
04.05.13 08:24
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hey liäbi lüt

Wiä gahts eu so?

Anyany isch d Party guät gsi vo dim schatz?

oh mann dänn händ no meh so äs komisches mail becho? ja easy düänd mers ignoriärä. würd mi zwar scho reize zum schribe "fu.. you"

So gester bini mit mine schuä go s chleid absteckä. s isch schön ufbüglet und alles gsi und hät mer wieder mega gfallä. dummerwis isch mer s chleid überâll chli z gross aber chan mer ja ändere.

mis zivilchleid isch gester au no cho, ebäfalls z gross aber sust uuu schön. muäs mi jetzt nach ärä schniderin umäluäge...!

Wünsch eu ganz es schöns Weekend.

04.05.13 11:10
anyany 

Re: Bräute 2013

Hey Mona,

S goht wonderbar. Be grad am d Ahsteckerli baschtle, wöu mi Schatz emmer no sine Gebori am uskurriere esch! Der?
Jo, s esch cool gsi. Send d Familie cho ond gueti Kollege. Die meischte send scho am 11i gange, aber de herti Chärn het bes am 3 möge.

Du besch s Chleid go abstecke, aber lohsch es ned lo ändere det? Hättsch das ned ou grad chönne lo mache?

04.05.13 11:25
valey 

Re: Bräute 2013

hallo zeme :))

anyany super hender en gueti party gha :)

mona ahh cool hesch s zivile kleid au scho bechoo.. ja guet kasches chli ändere
suscht gfallts der aber???

hihih be au grad chli am bastle :))

04.05.13 16:23
CoRa 

Re: Bräute 2013

hello fraue

be grad chli trurig legge ufem sofa und bi chrank derbi hämmer höt morge welle go ringe bstöue und höt nomi hätti met miner tante abgmacht zum am chleid vo miner TZ witernäie- manno

04.05.13 16:27
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Oh je CoRa, soooo doof! Wünsche dir gueti Besserig!

04.05.13 16:28
CoRa 

Re: Bräute 2013

danke lucylu, göi nöchst samsti- hoffe bis denne beni weder fit

04.05.13 16:32
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Mir sind hüt Morge bi oisere Location gsi mal all Details go bespreche es isch grad für es HZ gstuehlet gsi, bin den grad ächli nervös worde.... Es isch soooo schön! Besprechung isch au Super gange und mir fühlet ois so wohl und so guet ufghobe, hät ois wieder Mega ih oisere entscheidig bestätigt. Ih 9 Wuche isch es sowiet

05.05.13 19:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@mona
Freut mich das das abstecken gut gelaufen ist ... und lieber das Kleid enger machen, als größer.

@valey
Freut mich das ihr euch nun für ein Risotto entscheiden konntet und du mit deinem Schatz etwas für die HZ Planung gemacht hast. Freut mich das du die Tischordnung nun hinter dir hast.
Wir haben unsere Tischordnung auch schon hinter uns.
Also am Abend vor der HZ kommt meine familie zu und und dann geht mein Schatz und ich mit unseren TZ essen.

@elea
Super Idee mit dem Album

Mona83:
hät das sust no öpert übercho??


My name is Priscilla,

I saw your profile and would like to get in touch with you If
you're
interested in me too then please send me a message as quickly as possible.
( priscilla4abdel AT hotmail.com)
Greetings
Priscilla

Ich hab das auch bekommen und direkt gelöscht.

@me
Ich kam Freitag leider gar nicht zum schreiben hier. Wir hatten am morgen ein Unfall mit dem Auto. Meinem Schatz und den Kindern geht es gut, nur ich hab den Arm stark geprellt, sodass ich ihn das WE kaum bewegen konnte. Das Auto jedoch muss nun erstmal zurück in die Ch geliefert werden, dann werden wir sehen wie teuer die Reparatur wird, falls es sich lohnt. Problem ist nun, das mein Schatz ja ein Auto für die Arbeit braucht, um zu uns zu fahren, um zum wgt zu fahren und um uns mit in die ch zu nehmen wegen dem Probeessen. Was mir besonders schwer fällt, ist das dieses Auto eine ganz besondere Bedeutung für uns hat, sollte natürlich auch unser HZ Auto sein.

06.05.13 07:46
Mona83 

Re: Bräute 2013

Guätä morgä ladys

ou nei apple, so blöd. ich hoffe dir geht es etwas besser? ansonsten gute Besserung.

mis weekend isch dä hammer gsi. am fritig beid chleider agha, ja s gfallt mer extrem s zivilä. han uu freud ade farb, find hellblau staht mer ebä no.

am samstig sind min schatz und ich chli go pöstele und händ zuäbehör kauft zum d menükarte bastlä und üsi gastgschänkli färtig machä. ich schick eu dän äs föteli aber hans jetzt dähäi.
han dän dä ganz nami bastlet.

so jetzt muäsi hüt mal nachere schnyderin usschau haltä und dän mis zivilchleid bringe.

06.05.13 07:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@apple-pie
Ui nei...... Hoffe mit dim Arm sigis wider chli besser!!!
Guet siter schüsch heile blibe!! Da het sicher es Schutzängeli mitgwürkt
Schad wägem Outo, das duet mer leid für öich! Aber houptsach öich isch nüt passiert!!

@me
i bi am Samsti bim coiffure gsi. ha itze grad d Termine für d Probefrisur (10.8) und nomaligs färbe und schnide vor dr hz (17.8.) chönne abmache. Öppis meh zum abhäggle!
u dä Samsti chani ändlech wider i mis Chleid schlüpfe!!
Am Wucheändi hani no eini gseh wo 2 Wuche vor üs hüratet. Si het itze waahnsinnig viel abgno fürs hz u de hani mi grad wider schlächt gfüeut

@hochzytswuche bi vox
Heiter am Samsti ou die DOK gluegt "Deutschland im HZ-Fieber" oder so? isch no interessant gsi.

 1 .. 946 .. 1890 1891 1892 1893 1894 .. 2826 .. 3757
eigentlich   einfach   schnell   bearbeitet   schaffe   natürlich   eigentli   gspannt   irgendwie   himbeer   Hochzit   Zeremonie   Kollegin   natürli   Problem   langsam   richtig   wirklich   Zuletzt   vorallem