| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 947 .. 1891 1892 1893 1894 1895 .. 2826 .. 3757
06.05.13 07:54
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels


guets weekend gha?


ui nei apple, tut mir Leid wegen dem Unfall, hoffe dir geht es sehr schnell wieder besser. und zum glück ist sonst nichts passiert!!


Mona.. voll coool wegem Kleid, ich fends au mega mega schön und hellblau findi eh en hammer farb!!
jetz chasch schön witer bastle :))


Lus
ahh cool weg de Probefrisur weder was erledigt :))


Me
i be ganz flissig gsi das weekend... ha tisch und namenskarte fürs zivile fertig gmacht
und no d böxli med de zuckermandle bastlet :)) ha all fertig juppii...
jetz isch fürs zivile meh od weniger alles erledigt.. goht nümm lang :))

06.05.13 08:00
elea 

Re: Bräute 2013

ou apple gott sei dank esch nüt schlemmers passiert! hoffe dim arm gohts gli weder guet ond er fendet e lösig förs auto!

so lässig wegem chleid mona! und e schniiderin fendsch secher au gli!

lus, cool hesch de probetermin chöne mache! öpis weniger wod musch dra denke ;) äh chom, sell die doch nomeh abneh, dass ere schloss entli de vorem altar s chleid aberötscht

ha gester au grad gmerkt dasi weder 2 kg zuegno ha. ke ahnig vo wo das jetzt weder chont

06.05.13 08:01
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue!

Mir händ am Samstig die Detailierti besprechig mit oiser Location kah, sind Mega happy und das chunnt ganz bestimmt Super!

@ Apple: Wünsche dir auch gute Genesung. Hauptsache euch ist nichts passiert. Autos kann man in den meisten Fällen reparieren.

@ Valey: cool das fertig worde bisch mitem bastle.

@ Mona: schön passt der das Zivile Chleid so guet, hoffe findsch bald ä schniederin.

@ Lus: ha gester d'Wiederholig glueget vo dere Sendig "Deutschland im HZ Fieber". Isch würkli na spannend gsi vorallem die Turtene händ Hammer usgseh.

@ me: ich ha Ferie die Wuche und paa rTermine bezüglich HZ. Morn Probefrisur und am Frietig besprechig Wege de Cupcake Turte.

06.05.13 08:05
Larinya 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen allerseits

ui, apple, hoffentlich gehts dir wieder besser. ein auto ist nur eine blechmaschine, wichtig ist, dass ihr nichts habt. ihr findet schon eine lösung wegen dem auto. züge fahren auch noch in die schweiz und zurück ;-)

ich hab da mal eine frage betreffend ablauf am hz-tag. wir haben am WE die blumen bestellt. frühmorgens des hz-tages muss jemand mit dem auto zum blumenladen fahren, auto schmücken lassen, blumenstrauss für mich und tz mitnehmen und anstecker für gg. gg sieht mich aber erst bei standesamt. tz haben beide kein führerschein wie macht ihr das? und wie macht ihr das mit mittagessen?

06.05.13 08:06
elea 

Re: Bräute 2013

larinya i werde secher eusi eltere för serigs züg ispanne! die hend bider secher au s autobillet ond freuet sech öpis chöne z helfe! oder soscht euchi tätschmeischter!

06.05.13 08:19
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lucylu
Ja die pinkig turte mit de rose isch eifach dr hammer gsi.. ou mit de figürli woner macht. da steckt e wahnsinns arbeit derhinder. Steu dr vor dä wäri bim turtelifere d stägeufe gheit...

@elea
hihi ja de rütscht ire ds chleid de öppe abe...
irgenwie hei aui z gfüeu, mer müess schlank si zum hürate.... klar wäre es paar kilo weniger schöner... aber was bringst mer de weni mi fürs hz abehungere und när de grad wider aues druffe isch?
i ha mini 5kg itze de erreicht wonimer gsteckt ha u das längt. punkt.

@larinya
bi üs hole dr gg und dr tz am morge d blume zäme ab (isch nume im Nachberdorf). u es si nume d strüss und d asteckerli. meh heimer dete nid. wie wärs wenns öpper vo öichne eltere würd mache? oder schüsch e gast? i wirde zB mi Vater bäte, am morge vom hz ga d schildli ufzhänke wo de lüt dr wäg zum apero zeige. das ballön drann het chani das nid am tag vorhär mache. s git doch sicher gest oder fründe wonech die arbeit würde abnäh?
wägem mittagässe: mir hei scho meh übers ässe am hz-morge gha hie inne. spaghetti mit tomatesosse chöme sicher nid i frag aber zB studäntefueter, Darvida, Farmer, brot etc. gänge sicher. chamer ja bim frisiere oder nächhär chli schnouse....

06.05.13 08:23
elea 

Re: Bräute 2013

ha mol e frog: wenn ehr es päärli a euchi HZ iglade hend. und jez stellt sech use das die chorz vor euchere HZ hürote, ehr aber ned iglade send bi enne. wörder ehr enne denn öpis schenke?

(verzell euch grad d gschecht dezue, nemmt mi vorher aber wonder wie ehrs das objektiv gsend)

06.05.13 08:27
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme

apple-pie:
zum glück ist euch nichts schlimmeres passiert ... dir guete besserung!

valey:
super, bisch sicher froh häsch es fertig bracht

mona:
mega dass där dini chleider so guet gfallet, isch ebe scho wichtig
am sa. i däre doku händs au gseit, s chleid isch öpis vom wichtigschte
chchch ... stimmt scho, bi mier isch es fascht s erschte gsi woni usgsuecht
han, erscht dänn alles andere

larinya:
bi eus wirds au min vater go hole, alles mitenand, min bruutstruss, dä für
mini tz und au für min gg und sin tz, er wird ihm das dänn au grad bringe
+ eus natürlich au, hanem dä uftrag scho dure gäh, wird a däm tag au min
persönliche chaffeur si aber hät freud

me:
mir händ hüt eusi torte degu, bin scho sooooo gspannt, hoffentlich schmöckt
eus öpis! und morn hani no dä termin mit dä florischtin, det gahni dänn aber
mit mim mami, min gg hät gfunde det muesser usnahmswies mal nöd mit cho
hehe ... und eusi fläschli sind au unterwegs, dänn chani t gaschtgschänkli fertig
mache! es lauft ... han letschti mal t wuchene ufgschriebe und mer hät zwar s
gfühl es gaht no es ziitli, aber eigentlich voll nüm lang, vorallem jetzt wo dä
summer langsam chund und mer eineweg meh vorhät ... uiui

06.05.13 08:28
valey 

Re: Bräute 2013

hey elea.. mm weis ned weni ned iglade wär würdi glaubs nüt schänke...

chunt halt druf ah wie nöch meh isch a dem päärli..



Lilly cool hüt gönder go degustiere muesch de brichte :)))


uiii momentan lauft so bi allne sooo vel :)) macht eim so kribbelig :))
morn hemmer no s gspröch med em pfarrer :)

06.05.13 08:29
Larinya 
Re: Bräute 2013

hmm... muss mal gucken... von den eltern ist nur noch meine mutter da. die hat keine zeit, die kümmert scih bereits am frühen morgen um die restliche deko. aber ich kann bestimmt einen onkel fragen. aber ihr handhabt das schon so, dass ihr da nicht persönlich antrabt?! naja, als diabetikerin muss ich schon was "richtiges" essen, kleinkram geht nicht. da mein gg mich ja nicht vorher sehen darf, werd ich wohl meine schwester bitten, ob sie mir ein mittagsmahl zubereiten kann

 1 .. 947 .. 1891 1892 1893 1894 1895 .. 2826 .. 3757
Zuletzt   eigentli   einfach   gspannt   Problem   richtig   vorallem   wirklich   Hochzit   schaffe   schnell   natürli   himbeer   bearbeitet   Kollegin   langsam   irgendwie   Zeremonie   natürlich   eigentlich