| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 947 .. 1892 1893 1894 1895 1896 .. 2827 .. 3757
06.05.13 08:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also wie gaht das elea?

ihr händ es päärli iglade und die hüratet jetzt vor eu händ dich und din schatz
aber nöd iglade?? und das isch alles nach euere iladigsversendig usecho???

also ehrlichgseit wär ich mega enttüscht und wür nüd schänke, wenn ihr ja nöd
emal iglade sind ... so gebets ja au kei geld für eu us und ihr händ sie aber iglade
schiefi sach!!

isch es dänn es guets befründets paar vo eu? machets es nur im ganz chline chreis?
ok, ihr ja au!

06.05.13 08:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja klar, ich brichte dänn für welle gschmack mier eus entschiede händ
hihi ... aber ich persönlich tendier scho eher zu öpis früchtigem oder ganz
klassisch creme ... mal luege

ja valey, bi eu gahts vorallem voll nüm lang!!! uiui, meeegaaaaaaaa
und wenn händ ihr s chirchliche? glaub 1 wuche vor eus, gäll? mir am 31.8.
und ihr am 24.8.? däfür händ mir euses zivile en tag vor euem chirchliche,
am 23.08.

ich han nur bitz angscht wegem wetter ... aber ja, chund so wies
muess, chamer ja eh nüd dra ändere!

06.05.13 08:32
Larinya 
Re: Bräute 2013

@elea: wenn ich nicht eingeladen bin, schenk ich auch nix. es spielt auch keine rolle, warum ich nicht eingeladen bin. es kann eine budget-frage sein oder was anderes. ich wär nicht enttäuscht oder sowas, jeder lädt ein, wen er will. aber ich find einfach, dass man dann nichts schenken muss...

ich hab hier shcon oft gelesen, wie enttäuscht einige sind, wenn sie zu ner feier nicht eingeladen sind. find ich blöd. mein cousin hat auch geheiratet, ich war nicht eingeladen. es ist wirklich mein "bester" cousin, sind gleich alt, haben die gesamte kindheit zusammen verbracht. sie wollten aber im kleinen kreis feiern und das muss jeder doch akzeptieren...

Zuletzt bearbeitet am 06.05.13 08:40

06.05.13 08:35
valey 

Re: Bräute 2013

elea ja i fends sowieso au chli komisch
ehr ladet sie ih aber die euch ned? scho chli komisch...


Lilly jaa genau mer hend s kirchliche am 24.8.
und zivile scho gliiiii :))) 25.5

06.05.13 08:37
elea 

Re: Bräute 2013

die gschecht esch eso, es goht om e cousin vo mim frönd met sinere fröndin! mer hends guet met enne aber gsend si ned soo vell. aber mer hend si wele bide HZ debi ha well mi frönd doch sehr a sim cousin hanget! mer send nome 20lüt ond för eus ghöret si scho zom engere chreis! mer hend chorz nach dem mer eusi iladige verscheckt hend erfahre dass si hürote. ond hend eus mega mega gfreut dass no öper anders au das johr hürotet (aso nüt vo wege messgonscht oder ähnlichs)! ha scho freud gha dassi jez öper ha woni so chli cha öber HZ züg plöiderle! hets hemmer am wochenend vom brüder vo mim frönd erfahre dass si genau am gebortstag vo mim frönd hürote. guet das esch jo au ned witer tragisch... jetzt het eus aber de brüeder vi mim frönd gseit dass mer denne ned iglade siget ade HZ vom cousin! de hemmer gfrogt ob er (brüeder vom GG) au ned iglade sig. meine cha jo si dass sis em ganz chline rahme wend mache! de seiter doch, er sig scho iglade, aber mer ned!!! mer send baff gsi!!!!!! de brüeder vo mim frönd esch iglade aber mer sends ned!!! ond vorallem well mer si jo no zo eusere HZ iglade hend!!! hend nöm gwösst was sege...
ebe wenn si jez eifach em chline rahme wörde welle wer das kes problem ond mer wörde das verstoh, aber dass de Brüeder vom GG igalde werd, aber mer ned, fendi unglaublech!!!! meine send jo beides cousins!!! ond of en art fendis au doof dass mer das so öber 3 egge mönd erfahre!!!! mer send beidi recht entüscht gsi aber ebe mer hette ehne gern öpis cools ofd HZ gschenk, aber so denki spare mer eus das geld...
het eus bedne en mega dämpfer ge....

06.05.13 08:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Mädels.

@mona
Danke dir, bleib heute noch ein Tag zu Hause und schöne mich, zusätzlich ist mir schon das ganze WE übel, kein Wunder bei dem Stress.
Freut mich sehr, das du mit deinen Kleidern zufrieden bist. Blau gehört zu meinen lieblingsfarben.
Auf die Fotos bin ich schon sehr gespannt.

@lus
Danke auch dir. Ja, der Arm tut zwar nicht mehr konstant weh, aber ich bin doch recht eingeschränkt.
Supi, das du nun auch ein Termin hast für Probefrisur.
Kann ich verstehen, ich will auch die ganze zeit abnehmen aber irgendwie besiegt mich ständig der schweinehund, dabei müsste ich nur ein bissl mehr diszipliniert sein.

@hochzeitswoche
Oh nein, die wollte ich doch schauen ..... Voll verpasst na gut dann eben ab heute.

@valey
Danke dir. Ja ich bin auch froh, das niemanden was ernstes passiert ist.
Cool, das nun alles für die HZ bereut ist. Und? Bist de nun nervös?

@elea
Danke dir. Mein Schatz fährt nachher in die BMW Garage, die Leute sind da echt topp. Ich hoffe er kommt mit guten Nachrichten nach Hause.
Mach dir wegen den 2 kg keine sorgen. Gewichtsschwankungen sind völlig normal, bei Frauen durch die Hormone sowieso.
Es kommt drauf an. Wenn das paar z.b. Nur mit der Familie feiern möchte und deshalb keine Freunde etc. einlädt, dann könnte ich das verstehen und würde trotzdem was schenken. Wenn es jedoch kein Grund dafür gibt, warum sie euch nicht einladen, dann würde ich nichts schenken, sondern nur gratulieren.

@lucylu
Danke dir.
Du hast ja gut zu tun die Woche, kannst wieder was abhacken. Wünsche dir viel Spaß beim Termin morgen.

@larinya
Danke dir.
Also mein Schatz fährt mich zum Friseur wo ich mich komplett fertig machen werde, währenddem wird er das mit den Blumen machen und meine Familie zum schloss fahren, danach kommt er meine TZ und mich abholen.

@lilly
Danke dir.
Hey toll, das ihr wieder so viel abhacken könnt. Ich finde immer mit jedem Hacken wird die HZ realer.

06.05.13 08:40
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
s chunnt drufa. wenns würklech gueti kollege si de würdi äue öppis gäh, wenn ou nüt grosses.
mir hei ou gueti kollege iglade a üses hz (as ganze fest) und si bi ihne nid mau zum apero iglade gsi.
s söu jede die lüt ilade as hz woner wott, has säuber ou gmerkt. wemer öpper nid iladt zum hz heisst das ja nid dasmer die lüt nid gärn het......

06.05.13 08:41
valey 

Re: Bräute 2013

uiii elea ben sprachlos!!!
isch ja mega blöd, de eint ladisch ih und de brüeder vo dem ned???
nei findi jetz ned eso guet... würdi ehrlichgseit nüt schänke wenn me ned iglade isch... vorallem grad eso?! :(

06.05.13 08:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

morgä ladies!!

ihr sind ja scho wieder fliessigi biendli!!

06.05.13 08:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das glaubi elea gaht gar nöd, vorallem wenn ihrs ja so guet mit ihne händ
ihr sie sogar ad hochziit iglade händ und sie eu jetzt nöd, dä brüeder vo dim gg
aber scho !!! hmmm ... hät dä cousin dänn es engers verhältnis mitem brüeder als
mit dim schatz? oder nöd unbedingt?

also wenn ich eu wär würi nüd schänke, für was au, sie händ eu voll vor dä chopf
gstosse und klar sinder enttüscht wär glaubs jede!
genau, so chönder eu das geld spare und öpis schöns für EUI hochziit chaufe
leider isch es eso das mer immer wieder enttüscht wird ... händ mier au scho müesse
erlebe ...

bi eus isch letschti drum gange das en gascht gseit hät wo er sitze möcht, hallo! glaub
nöd dass das sini sach isch ... aber ebe, es git alles!

 1 .. 947 .. 1892 1893 1894 1895 1896 .. 2827 .. 3757
irgendwie   Zuletzt   natürlich   schaffe   schnell   Problem   Hochzit   vorallem   himbeer   langsam   einfach   gspannt   eigentlich   Zeremonie   wirklich   Kollegin   bearbeitet   richtig   eigentli   natürli