| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 948 .. 1894 1895 1896 1897 1898 .. 2828 .. 3757
06.05.13 08:53
elea 

Re: Bräute 2013

ebe mer hend jo au ke grossi HZ ond mönd eus emmer deför rechtfertige bide lüt. dorom send mer die erste gsi wo verständnis gha hend dass si eus ned wend ilade. aber ebe dass denn de brüeder vom GG ilglade werd esch eifach komisch. ond vorallem dass mer das mönd vo ehm erfahre! denke ned dass de brüeder vo mim GG en seich verzellt...
mol luege, i denke mer dönd jez mol nix degliche, wel ebe ofizielle wösse mer jo gar ned dass si scho i 2 woche hürote...

06.05.13 08:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh, hör uf valey, das findi amig au so geili ussage ...
he nei! also ich han erscht grad geschter mim schatz
gseit, falls mir i dä nöchschte jahr hochziitsiladige be-
chömet, meld ich mich sofort a, und zwar richtig, mit
allem wo s bruutpaar a infos brucht ... nei echt, soooo
mühesam! mir sind nämli au allne am nahtelefoniere,
isch das dänn so schwer sich azmelde?? au wenns klar
isch das mer ad hochziit chund, aber chan doch glich
churz säge ja mir chömet, so und so viel persone etc.
müend jetzt no dä helfti alüte

06.05.13 08:59
valey 

Re: Bräute 2013

elea... ja ich würd ehrlichgseit au ned was degliche tue.. suscht heissts denn ja de isch das go verzelle usw... velecht ebe denn im nachinein froge wieso...
finds echt ned eso nätt vo dene... uere komischi sach..


Lilly jaa säg nüt es paar lüt check ich echt ned
fends au recht unanständig
eini so: jaa du muesches ja eh noni jez wüsse.. chasches sicher au 2 woche vorher am restaurant ahgeh...
de hani gseit: nei es isch echli komplizierter
und die: ja de markier mal zwei lüt.. je nach dem semmer de au 3.. weg 1 platz wärs ja n^üm so schlimm
HALLO? so selber go säge....

06.05.13 08:59
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey: die chöntemer echt id schueh blase!! entweder sie chömed oder nöd. wenn sis jetzt noni chönd säge, denn wends ja au nöd wükli cho, oder??

@me: hüt gangi mit mim mami go ihres chleid absteckä in zh ide modissa! freu mi scho sie wieder i dem wunderschöne chleid zgseh. ich bin denn am frietig dra

@polterabig: han am sa mit minere tz telefoniert. ich weiss ja eifach dasses es polterweekend git, aber meh nöd. han nur mitübercho dass sie da öpis mega cools planed und jenstes bueched hät usw.. jetzt hät sie, obwohl scho alli zuegseit händ und sie scho bueched hät, zwei absage übercho. sie isch total entüscht und hät en rechtä depfer übercho...
sie hät sich mega müe gno, au dass es datum isch wo fr alli gaht und jetzt das... isch mega fies.
die einti absag isch klar gsie, han scho länger denkt dass die chunt. ich han ja drü manne a mim polterabig (mini schwule "fründinne") und de einti devo hät vor 3 wuche diagnose magechrebs übercho und isch jetzt ide chemotherapie usw... gaht im also dementsprechend nöd guet und darum hani vermuetet dass er nöd chunt.
die ander fründin wo abgseit hät, die hät jetzt plötzlich gfunde dass sie jetzt no id ferie gechi denn und das gechi nöd andersch, will de ma nume denn chan...

also ihr gsehnd, es git überall immer wieder enttüschige wenns ums HZ gaht....

06.05.13 09:04
Nemo 

Re: Bräute 2013

@gäst: ich han bis jetzt 2 wos noni chönd säge, aber die sind bim apero und die schaffed au schichte wie ich und drum hani vverständnis. aber ich nime so sache für am abig sicher nöd entgege. entweder ja oder nei. apero chamer drüber redä,aber bim fäst nöd.

06.05.13 09:09
Nemo 

Re: Bräute 2013

sind wieder all ide kafi pause...

06.05.13 09:11
valey 

Re: Bräute 2013

hihi nemo i be no do :) hihihi

ohh je uere schad wegem polterweekend.. ehr send aber glich no vel oder?

geht würkli vel enttüschige bim HZ

bi mer am polterweekend hend ja au 4 abgseit...
eini hed ja au emmer zerst gseit jaa jaa sie chömi
de wos hend welle bueche seit sie plötzli nei mis mami hed gseit i döff ned chas mer ned leiste (sie isch 20i)
und anderi hend au kei geld
uf jede fall freumi glich... nächst wochenend isches scho so wiiit!!!


:D

06.05.13 09:12
Mona83 

Re: Bräute 2013

oh da lauft hüt ja viel. aber isch grad guät, bin nämli müäd und han sooo scheiss arbät woni gärn mal ä pausä machä.

valey: das duät mer mega leid dass du so schwierigi gäst häsch. wiä bisch dän verblibä mit dänä? also ich het dänä gseit sorry jetzt muäsch es säge, wäns jetzt nöd weisch dän lahsch es will ich muäs witer planä. und ja s chunt drufa öb3 lüt oder 2 sind, wäg de gastgschänkli, tischornig etc...!

Nemo: oh bin grad gspannt was dini mädels mit dir machet am polteri. wäns nur halb so geil isch wiä das wo mini mädels gmacht händ dän chasch di freuä.

elea: also ich wär da im fall au rächt kränkt. zerst hani dänkt bevor di ganz gschicht verzellt häsch, heti dänä eifach entweder schoggi oder bluämä und es härzigs chärtli bracht. aber diä gschicht mitem brüäder vo dim schatz und so, hmmm da würdi glaub nüt schänke. ihr schänket ihnä ja scho d iladig zu euem hochziit.

hey händer das au chli, momentan hani chli s bedürfnis mit kolleginä wäg und irgendwiä händ all s gfühl 3 wuche vor dä hochziit weleds mi nöd störä und ich heg doch kei ziit. däbi hani meh als gnuäg ziit und ich würd so gärn meh machä...

06.05.13 09:17
Nemo 

Re: Bräute 2013

@mona: ich bin überzoge, das wird bombe!! aber ich jetzt scho mega druf gspannt, isch aber ersch am 8/9 juli.

@weg ga: ich han momentan au chli das bedürfniss, aber sie mached au guet mit. sie fröged mi aber au immer alli, bisch noni im stress, bisch nöd mega nervös??!! muen immer lache. denn sägi immer: ihr händ mich immer ufzoge, dass ich so früeh agfange han plane, und wer hät jetzt alles parat und kei stress?? heee?? he he, ich han voll kein sterss...

06.05.13 09:20
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
Da kann ich echt nur den Kopf schütteln. Finde es auch ziemlich frech.

@nemo
Wünsch dir ganz viel Spaß mit deiner Mami heute.
Finde es toll, wie deine TZ den Polterabend organisiert, schade das nun doch Absagen kommen, aber es wird bestimmt trotzdem ein tolles WE.

 1 .. 948 .. 1894 1895 1896 1897 1898 .. 2828 .. 3757
schnell   natürli   einfach   schaffe   eigentli   bearbeitet   natürlich   Hochzit   Zuletzt   gspannt   himbeer   Zeremonie   vorallem   langsam   irgendwie   Problem   wirklich   richtig   Kollegin   eigentlich