Bräute 2013 |
|
1 .. 948 .. 1894 1895 1896 1897 1898 .. 2828 .. 3757
|
|
|
06.05.13 08:56
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
oh, hör uf valey, das findi amig au so geili ussage ... he nei! also ich han erscht grad geschter mim schatz gseit, falls mir i dä nöchschte jahr hochziitsiladige be- chömet, meld ich mich sofort a, und zwar richtig, mit allem wo s bruutpaar a infos brucht ... nei echt, soooo mühesam! mir sind nämli au allne am nahtelefoniere, isch das dänn so schwer sich azmelde?? au wenns klar isch das mer ad hochziit chund, aber chan doch glich churz säge ja mir chömet, so und so viel persone etc. müend jetzt no dä helfti alüte
|
|
|
|
06.05.13 08:59
Nemo
|
Re: Bräute 2013
@valey: die chöntemer echt id schueh blase!! entweder sie chömed oder nöd. wenn sis jetzt noni chönd säge, denn wends ja au nöd wükli cho, oder??
@me: hüt gangi mit mim mami go ihres chleid absteckä in zh ide modissa! freu mi scho sie wieder i dem wunderschöne chleid zgseh. ich bin denn am frietig dra
@polterabig: han am sa mit minere tz telefoniert. ich weiss ja eifach dasses es polterweekend git, aber meh nöd. han nur mitübercho dass sie da öpis mega cools planed und jenstes bueched hät usw.. jetzt hät sie, obwohl scho alli zuegseit händ und sie scho bueched hät, zwei absage übercho. sie isch total entüscht und hät en rechtä depfer übercho... sie hät sich mega müe gno, au dass es datum isch wo fr alli gaht und jetzt das... isch mega fies. die einti absag isch klar gsie, han scho länger denkt dass die chunt. ich han ja drü manne a mim polterabig (mini schwule "fründinne") und de einti devo hät vor 3 wuche diagnose magechrebs übercho und isch jetzt ide chemotherapie usw... gaht im also dementsprechend nöd guet und darum hani vermuetet dass er nöd chunt. die ander fründin wo abgseit hät, die hät jetzt plötzlich gfunde dass sie jetzt no id ferie gechi denn und das gechi nöd andersch, will de ma nume denn chan...
also ihr gsehnd, es git überall immer wieder enttüschige wenns ums HZ gaht....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 948 .. 1894 1895 1896 1897 1898 .. 2828 .. 3757
|