| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 949 .. 1896 1897 1898 1899 1900 .. 2829 .. 3757
06.05.13 09:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

@apple: ja, wir haben das konto eröffnet, als wir wussten dass wir heiraten. wir haben dann beide jeden monat geld überwiesen auf dieses konto und diese kontonr haben wir jetzt auch den gästen angegeben. es ist super so, so haben wir alle kosten usw im griff und sehen genau was wir ausgegeben haben für die hz. wir bezahlen auch alles für das hz aus diesm konto.

06.05.13 09:38
anyany 

Merci, merci, be ou mega zfrede.

@ valey, das klappt secher, Manne send jo meischtens ned so kompliziert. Säge si emu.

06.05.13 09:39
Mona83 

elea: ja chan sie ich bin nämli dauernd unterwägs, halt meh mitem schatz oder mit kollegä als mit dä mädels (obwohl ich das lieber würd) aber hauptsach wäg.
also bin au gar nöd nervös will ich alles scho han, aber zur ziit isch mer eifach nöd nach umähockä, okay bin allgemein nöd dä typ wo nüt macht.

anyany: wow d asteckerli sind ja cool. us was händer diä dän gmacht?

nemo: mir gahts im fall genau glich wäg de gschänk. ich mein äs gotti vom schatz hät als gladnä gast 120 stutz für sie und ihrä ma zahlt, und min cousin wo erst 25gi isch hät für sich und d fründin wo nur zum apero iglade sind 100 stutz zahlt.

ich weiss was meinsch, s gaht ja nöd um de betrag aber s git eim scho chli z dänke. bin überrascht wiä viel aperogest 100 stutz schänked. also ich würd für an apero nöd unbedingt meh als 50.
aber nämet mer natürli gärn. allgemein isches wahnsinnig was diä lüt zahled, ächt heti niä dänkt.

06.05.13 09:39
elea 

ou super valey wenn das wörd klappe met sim polterobe! besch secher mega erliechteret ned?
gott sei dank het sin TZ entli doch mol no öpis gmacht! :)

06.05.13 09:40
Nemo 

uuuiii valey, das isch aber schön churzfristig du!! aber ebe, de vo mim gg isch au noni organisiert. die händ au no keis datum.... mann hald...

@gschänk: ja eh, isch mega cool, finds schön dass jetzt scho vieli dra denked und ebe, teilwies au sehr grosszügig! han nur s'verhältniss witzig gfunde, dass die vom apero egentli meh gänd.

06.05.13 09:43
apple-pie 

@nemo
Finde ich eine Super Idee. Darf ich die klauen?

anyany 

@ Mona
S esch alles us Fotokarton. Ond do ech mega vöu baschtle hani e Stanz- ond Prägmaschene. D Härz send usgstanzt ond s grössere no prägt. De Goudrand ond s Härzli esch Embossing ond gschrebe met Tente. Das wisse Härz hani de no metere Folie müesse öberzieh, wöu d Tente haut wasserlöslech esch.

Nemo 

@mona: ja säg nüt. guet eus händ alli wo scho ghürate händ gseit dasses so chunt, das isch anschiend bekannt!! sie händ eus all gseit, dass vode aperogst meistens 50 pro nasw überchunsch und vode gladne segis extrem unterschiedlich.
ich lahn mich überasche, aber ich han bis jetzt u freud dra!!

06.05.13 09:44
valey 

ja weg de gschänk amigs chunnt me genau vo dene mega vel über wo me ned erwartet... isch meistens so...

wegem polterobe ja isch scho uere kurzfristig..
hoffe klappt alles... und das denn all chönd
aber be froh heder jez mal was gmacht de mueni mer kei sorge mache (vorübergehend)

06.05.13 09:45
Nemo 

@apple: du bist süüs, klar darsfst du!! ist echt super, flittis, ringe, vorbereitunssachen, blumen, gastgeschenke usw... geht alles dort drüber. haben dann noch eine XCEL tabelle dazu, wo wir einschreiben was geht rein und für was geben wir es wieder aus. macht auch spass zu sehen wie sich das ganze so entwickelt

1 .. 949 .. 1896 1897 1898 1899 1900 .. 2829 .. 3757
Hochzit   himbeer   schnell   einfach   Kollegin   gspannt   eigentlich   schaffe   natürli   Problem   Zuletzt   irgendwie   richtig   Zeremonie   eigentli   bearbeitet   vorallem   wirklich   langsam   natürlich