| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 950 .. 1897 1898 1899 1900 1901 .. 2829 .. 3757
06.05.13 09:47
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey: ja säg nüt, isch ja scho cool dass er mal öpis gmacht hät. de vo mim gg hät nach wie vor no gar nüt gmacht. jetzt nimmt das de tätschi alles id hand. er hät gseit da chammer ja nüme zueluege, er regli das jetzt
er isch super, eifach en mega schatz!! isch ja au min best fründ

06.05.13 09:49
valey 

Re: Bräute 2013

nemo ah voll cool dass er jez das id hand nimmt :))
er macht sicher was coools :D

06.05.13 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

Cool anyany, also ich chönt das nöd aber finds cool dass du das gmacht häsch. mir machet ebä glaub gar kei astecker, d lüt känned sich sicher und sust isch päch gsi.

nemo: mir händ das im fall mitem konto genau glich gmacht. isch dä hammer äso. und bin überrascht was mir z zweite alles zämesparä chönd, wän immer beid jede monet überwiesed chunsch rächt wiit. isch fast chli deprimierend für mis persönlichä sparkonto woni müäsam sit jahre chli druf duä und nöd so guät fürschi chum wiä bim hochziitskonto.

ja valey das isch so, han also au paar positivi überraschigä gseh vode gschänkli. bi gwüssnä hani dänkt, hui ich het dänä sicher nöd sooo viel gäh.

polterabig vom schatz: also üsä trauzüg isch ja mängisch scho chli än habasch, dän macht er über uffahrt also am samstig/sunntig äs polterweekend und git s datum än monet vorher ah. super oder? chönd natürli viel nöd. und ich wär au gärn mitem schatz uf italiä dän. chani ächt nöd verstah wiä mer so chan planä. mini trauzügin hät das viiiiel besser gmacht

06.05.13 09:50
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@nemo
Cool, dann red ich mal mit meinem Schatz darüber.

@polterabend
Von meiner Seite erwarte ich da nicht mal, das überhaupt was geplant wird. Meine TZ macht an sich nichts HZ mäßiges. Sie Giftmischer lediglich nur die Meinung wenn ich sie frage.

06.05.13 09:55
anyany 

Re: Bräute 2013

@ apple
"Sie Giftmischer lediglich nur die Meinung wenn ich sie frage"? Hihi... Willst du denn gar nicht mehr Unterstützung oder hast du gedacht, sie würde dir mehr helfen?

06.05.13 10:07
Nemo 

Re: Bräute 2013

@apple: das hört sich aber nicht so toll an??! was ist denn mit deiner TZ los??

06.05.13 10:07
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@any
Es wäre schon schön, wenn sie auch mal von sich aus kommen würde und einfach fragen würde, wie läufst etc. Wegen der Planung her Brauch ich da gar nicht viel Unterstützung, da hilft mein Schatz schon Super mit.
Ich weiß es nicht. Man stellt sich die HZ Planung hält immer so vor, mit der TZ die dann mithibbelt, und wenn es dann nicht so ist, dann ist es schon bissl enttäuschend. Aber ich kenne meine TZ sie ist einfach nicht der Mensch für sowas und würde sich auch nicht zu sowas motivieren.

06.05.13 10:09
elea 

Re: Bräute 2013

jo apple das chani au guet verstoh. me denkt emmer dass d lüt de met eim metfiebere. aber d realität gseht leider so us, dasses di meischte recht chalt loht. ond bi dene lüt wome gar ned demetm grechnet het esch me no ertuhnt wie gern si froge wege de HZ! emmer bez vercherti welt!! :/

wer esch de dini TZ apple?

06.05.13 10:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

schade apple. ich würde jedem eine tz wünschen wie ich sie habe. sie hibbelt zwar auch nicht so extrem mit, aber organisiert vieles im hintergrund. von mir hat sie auch keine aufgaben bekommen, da ich eigentlich alles selber gamcht habe, oder mit schatzi und meinen eltern zusammen. was sie alles vor hat weiss ich nicht, aber alle sagen mir immer, jemanden besseres hättest du dir nicht nehmen können, siie sei extrem engagiert! he he, das freut mich doch, vor allem freue ich mich auf die überaschungen am fest, finde es toll dass wir nicht so viel wissen

06.05.13 10:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Meine Schwester und beste Freundin, könnte mir da auchniemynd anderes vorstellen.

 1 .. 950 .. 1897 1898 1899 1900 1901 .. 2829 .. 3757
richtig   irgendwie   einfach   schnell   Zuletzt   Hochzit   gspannt   schaffe   langsam   Zeremonie   himbeer   eigentli   wirklich   bearbeitet   natürli   natürlich   Kollegin   Problem   vorallem   eigentlich