| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 95 .. 188 189 190 191 192 .. 1975 .. 3757
13.04.12 09:37
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Suee

Ja s'esse nachem Zivile zahlt meistens s'Bruutpaar... de Polterabig isch ja dur all kollegine gsponseret... also din teil wird durch all ufteilt und übernoh... so kenn ichs uf jedefall...

13.04.12 09:44
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria01
also i finde de Pris voll okay...? es isch ja i öier wunschlocation nimi a?
bi üs werde mir ou mitem wein müesse luege dasmer öppis chöne deale - händ ou viel
weintrinker under de gescht;O)

ha ebe scho beides erlebt mitem polterabend...dass i mitzahlt han oder dass brut alles zahlt het;O)
aber da ig es polterweekend wett wird das wohl jede selber zahle;O)


hie no e link fürnes gratis-hochzitspaket:
http://www.saintmaurice-trauringe.de/


;O)

13.04.12 09:51
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: also i finda dr priis au voll okay. miar chömen au öppa uf das mit apero und stuahlhussa.

@Polterobet: also i kenna das nur so, dass d'brut nüd muass zahla.

tüan iar dr polterobet selber organisiara oder wia machen iar das? und was wünschen iar eu?

I het am liabsta an wellnesstag mit da mädels oder an tag europapark aber mini kolleginna verstön das nid, si wenn go "suuufa". i muass denn do schu nomol as ernsts wörtli mit minera tz reda....well i bin eifach nid dia wo jetz in usgang goht (also i gohn gär nia in usgang) und denn passt das au am polterobet nid zu miar!



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 10:59
nini 

Re: Bräute 2013

@bergeri, s Sauriermuesem isch in Aathal (http://www.sauriermuseum.ch/de/home/). Ich bin vor Jahre mal gsi...isch würkli na läss für Chind!

@Suee, ja ich dänkä au das mä d Koste bim Zivile übernimmt. Mir händ üs aber scho überleit nach dä Trauig gmüetlich bi üs dihai go Znacht ässä. Da mir im Winter wänd zivil hürate wär äs Raclette oder äs Fondue öpis wo für üs wür in Frag cho! Aber mal luege...

@Polterabig, ui han ich na kei Ahnig und han mer au na nid würkli Gedanke däzue gmacht. Aber so en Wellnesstag mit mine Fründine chönt ich mir also au guet vorstellä! Ich wird da aber minere Trauzügin glaub rächt freii Hand lah....

(

***17. August 2013***

13.04.12 11:05
melanie89 

Re: Bräute 2013

Hoi zämä!

Mir fiire imene Restaurant (stoht noni fescht und isch topsecret) mir händ jez mol demit grächnet das mir pro Person ca 120Fr. mit 4 Gang Menü und getränk usgänd.
Für s Apero ca. 18 Fr. pro Person

Findet dir das isch vil?
I mein mir si fürs Apero ca 200 Persone und fürs ässä ca 60 Persone!

13.04.12 11:14
bergeri 

Re: Bräute 2013

@melanie: i finda das überhaupt nid viel.

bi üs wird dr wiii eifach huarra tür. im schloss isch dr liter rotwii um dia 60 - 70 fr. und dr wiswii um dia 25 - 35 das findi no mega tür und summiart sich denn halt au....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 11:27
melanie89 

Re: Bräute 2013

@bergeri: Das isch aber e türe wii! Si die vo de location verantwortlich fürs apero??? I würd süscht de wii sälber kaufe und mitbringe aber i ha au scho vo locations ghört wo du sapero vo dört muesch näh und nüt dörfsch mitbringe! Puri gäldmacherei!

13.04.12 11:37
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Melanie: jo as isch würkli extrem tüüür.....also z'essa isch nid soo tür, döt zahlen miar für as büffet um dia 70.- pro Person mit Salatbüffet, suppa, hauptgang-büffet und dessertbüffet. aber dr wiii isch gspunna. miar tüan üs denn eifach für da günstigst entscheida und ei rotwi hens vum fass wo 35.- pro liter kostet miar nehmen denn wohrschindlich dä

bim apero wirds bi üs kei wii geh....miar wenn erst am 16.00 hürota und denn nur vum 16.30 - 18.00 (1.5h) a chlina apero macha. zum trinka gits döt "nur" orangasaft (14.- pro Liter!!!!!), Mineral (9.50 pro Liter!!!!) und a alkoholischi bowla (22.- pro Liiiter!!!!)

Miar törfen dr apero nid selber mitneh das hemmer gfrogt....isch aber irgendwia au klar. findi. und aswo anderst dr apero macha wenn miar au nid, miar hüroten jo in der schlosskapella und essen nocher im schloss und denn passt das grad wenn miar dr apero au döt machen.

so i wünscha eu an guata.



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 11:50
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also i wett gern es weekend is usland mit mine Mädels go poltere....oder denn in usgang...
aber SICHER nid so spili und sache das isch gar nid mis ding;O)

wirde aber äuä de entscheide ob nur ei abig oder es weekend weg und nere das ere fründin oder Brutführerin überlah....

wieviel brutfühererinne heit dir??

13.04.12 12:07
melanie89 

Re: Bräute 2013

Das isch jo mega tüür!!!
I würd au gärn imene schloss hürote. Prinzässin für ei Dag
Mir händ eus überlegt das mir de apero innere Schüre vomene Burehof machet. Mir händ ebä grad 2 i de nöchi und dört isches mega schön und de usblick isch au Hammer geil!
wil bi eus a de hochzit halt vel fürwehrmanne het schänke mir glaub gar kein oder numme wenig wii us. Bier hei si eh lieber. I hoff jez scho das mir den schöns wätter händ. i freu mi jo so uf eusi hochziit!

 1 .. 95 .. 188 189 190 191 192 .. 1975 .. 3757
himbeer   richtig   schaffe   wirklich   bearbeitet   Problem   Hochzit   langsam   einfach   natürli   Kollegin   irgendwie   natürlich   eigentli   schnell   gspannt   eigentlich   Zuletzt   vorallem   Zeremonie