Bräute 2013 |
|
1 .. 950 .. 1898 1899 1900 1901 1902 .. 2830 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06.05.13 10:22
sonne13
|
Re: Bräute 2013
hallo zusammen!
ihr sind jo wieder ultrafliissig! ich muess mer müeh gäh wie verruckt dassi irgendwie nochechume mit läse
cha do gar ned zu allne und allem öppis schriibe, es isch jo einiges passiert bi euch! freu mi für euch alli wo so schöni erläbnis gha hend das wucheänd. leider gids jo au wieder es par entdüüschige und weniger schöni sache z'verdaue, wie be de elea, valey, apple-pie.
elea, ich verstoh euchi entdüüschig, wenn me das so liest frogt me sich scho was do dehinder steckt... ich hoff es gid bald klärig...
apple-pie, dir wünschi ganz gueti besserig!!! huiuiui, zum glück isch euch nüd schlimmers passiert!!!!
anyany, mini aasteckerli hend en verdächtig ähnlichi form, ob mir die gliichi stanzmaschine händ?!?
mir sind am friitig churzfrischtig wäg gange fürs wucheänd. mir hend chli ziit bruucht zum abefahre und es par wichtigi sache kläre. es hed guet do, bi chli ruhiger jetzt. hihi und am samstig obe hani denn tatsächlich die doku übers hürote glueget! süscht schlof ich immer ii, aber das hani doch tatsächlich eifach so chönne gugge!
jetzt freu mi sehr ufs lange wucheänd wo scho bald vor de türe stoht! ich muess unbedingt a mine menücharte wiiterbaschtle!!! das hani jetzt chli ligge loh. aber ich ha jo au no gnueg ziit!
wünsch eu allne no e'guete tag und en erfolgriiche start in die chorzi woche !!!
|
|
|
|
|
|
1 .. 950 .. 1898 1899 1900 1901 1902 .. 2830 .. 3757
|