| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 950 .. 1898 1899 1900 1901 1902 .. 2830 .. 3757
06.05.13 10:12
anyany 

Re: Bräute 2013

Ach Apple, das ist ja schade. Ich verstehe das nicht so ganz, wenn ich TZ wäre, wäre ich ganz aus dem Häuschen ond würde alles daran setzen, eine traumhafte HZ mitzuorganisieren.

06.05.13 10:12
Nemo 

Re: Bräute 2013

mir fallt wifach im allgemeine uf, dass alli wo scho ghürate sind mich immer wieder druf ahspreched: und, wie wiet bisch usw... die freued sich mit eim, aber die wo no nie ghürate händ die chratzts irgendwie nöd eso. glaub die chönd de ganzi hipe nöd so versth...

06.05.13 10:14
elea 

Re: Bräute 2013

hmm.. i neme mol a dass dini schwöschter au in D wohnt oder?
mueschs emol eso gseh, velecht esch si momentan halt au no bez trurig dröber dass du de (wege de hochzit jo eigentli) id schwiz ziesch! ond au wenn si secher secher freut öberd HZ eschs velecht för si au schwer dass du weg gosch ond si dorom ned sooo vel frogt ond macht förd HZ?!?!?!

jo nemo da chani bestätige. die wo nonid ghürote send hend eifach no ke ahnig devo wie ufwendig und halt au emotional das esch!

Zuletzt bearbeitet am 06.05.13 10:16

06.05.13 10:14
Nemo 

Re: Bräute 2013

das ist echt schade apple... wenn es sogar deine schwester ist??!! hmmmm, vielleicht kommts ja noch, hoffe es für dich!!

06.05.13 10:15
Nemo 

Re: Bräute 2013

h ehe, elea ich han genau s'glieche dänkt!!

06.05.13 10:16
valey 

Re: Bräute 2013

ja findes au chli schad.. ebe als tz hedd ich mega mega freud und würd soo viel mache..
apple viellicht isch es eso wie elea seit.. velecht isch sie echli trurig das du gohsch :-/ chunnt sicher no

06.05.13 10:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ich denke mal es liegt daran, da meine Schwester selbst nicht de Romantikerin ist. Von ihr kam ja auch damals die Aussage, das wir viel zuviel Geld für die HZ ausgeben werden, es reicht auch ne HZ im kleinen Kreis mt Grillen und kleiner Kuchen.
Ihr seht, da gehen unsere Meinungen schon recht auseinander.
Ich bin echt froh, das es dieses Forum gibt, wo man ohne Angst zu haben, das wieder negative Reaktionen kommen, von der HZ Planung reden kann und sich wirklich alle miteinander freuen.

06.05.13 10:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zusammen!

ihr sind jo wieder ultrafliissig! ich muess mer müeh gäh wie verruckt dassi irgendwie nochechume mit läse

cha do gar ned zu allne und allem öppis schriibe, es isch jo einiges passiert bi euch! freu mi für euch alli wo so schöni erläbnis gha hend das wucheänd. leider gids jo au wieder es par entdüüschige und weniger schöni sache z'verdaue, wie be de elea, valey, apple-pie.

elea, ich verstoh euchi entdüüschig, wenn me das so liest frogt me sich scho was do dehinder steckt... ich hoff es gid bald klärig...

apple-pie, dir wünschi ganz gueti besserig!!! huiuiui, zum glück isch euch nüd schlimmers passiert!!!!

anyany, mini aasteckerli hend en verdächtig ähnlichi form, ob mir die gliichi stanzmaschine händ?!?

mir sind am friitig churzfrischtig wäg gange fürs wucheänd. mir hend chli ziit bruucht zum abefahre und es par wichtigi sache kläre. es hed guet do, bi chli ruhiger jetzt. hihi und am samstig obe hani denn tatsächlich die doku übers hürote glueget! süscht schlof ich immer ii, aber das hani doch tatsächlich eifach so chönne gugge!

jetzt freu mi sehr ufs lange wucheänd wo scho bald vor de türe stoht! ich muess unbedingt a mine menücharte wiiterbaschtle!!! das hani jetzt chli ligge loh. aber ich ha jo au no gnueg ziit!

wünsch eu allne no e'guete tag und en erfolgriiche start in die chorzi woche !!!

06.05.13 10:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Das denke ich eher nicht. Am Anfang musste sie wirklich damit kämpfen. Sie sagt immer ein leben ohne mich würde nicht funktionieren. Sie war auch ziemlich sauer und wurde recht hässig zu mir die ersten Wochen. Aber dann kam sie und meinte, sie hat zeit gebraucht das zu verarbeiten. Aber jetzt kommt sie damit klar und hat auch Verständnis dafür.
Außerdem werden wir jedes zweite oder auch mal nur am vierten WE im Monat in Deutschland sein, die Kinder solen ja schließlich ihr Oma, Tanten und Co. weiterhin regelmäßig sehen.

06.05.13 10:24
Nemo 

Re: Bräute 2013

es soll doch jeder so feiern wie er es möchte... sie kann dann ja mal in diesem rahmen heiraten...
schade....
meine freundin (nicht die TZ), jene die mich schminken wird usw... kann es auch nicht nachvollziehen. sie sagt mir immer wieder wie übertrieben sie es findet, was wir alles machen usw...

ich war vor 3 wochen seeeeeeeeeeeeeeeeeehr enttäuscht von ihr!!! ich habe mir echt den arsch aufgerissen für unsere einladungen und ich finde sie sind sehr schön geworden. als ich sie dann letztens getroffen habe meinte sie nur: ach und eure einladung...das war einfach zu viel bling bling un dda ein kleberchen und dort ein bändelchen und und und ....
das hat mich echt getroffen....
ich bin im nachinein so froh, dass ich die tz gewählt habe, wlche ich jetzt habe. aber warscheindlich reagiert sie auch so, weil sie nicht TZ gworden ist.
schade wie sich menschen verändern könen...

 1 .. 950 .. 1898 1899 1900 1901 1902 .. 2830 .. 3757
eigentlich   Zeremonie   natürlich   Zuletzt   schaffe   Kollegin   langsam   irgendwie   Problem   eigentli   vorallem   richtig   himbeer   wirklich   natürli   Hochzit   einfach   gspannt   bearbeitet   schnell