| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 951 .. 1899 1900 1901 1902 1903 .. 2830 .. 3757
06.05.13 10:27
anyany 

Re: Bräute 2013

Es get doch dä Sproch: "I guete Ziite het mer veli Frönde, i schlächte lehrt mer die rechtige schätze." Ech fende das stemmt ebbe ned. Wöu wenn der öppis schlemms passiert (z. B. öpper nahestehends sterbt oder mer e schlemme Onfall gha het), de esch plötzli jede doh ond seit, wie leid dasses ehm duet etc. Aber wenn eim de mou öppis cools passiert oder mer eifach e gueti Läbeslag het, de send vöu ihversöchtig oder versueche eim das womer het, schlächt z mache. Dasch eigentli mega truurig.

06.05.13 10:28
elea 

Re: Bräute 2013

sicher apple, dass si ned emmerno bez trurig esch ond hald HZ för si au wie en abschid esch? anderst chani mers fascht ned ekläre! meine au wenn si selber ned so romantisch esch ond eri Z anderst wörd gstallte, wenn me sech so nöch stoht de wet me doch enand onderstötze!

ou nei nemo!!!!! onglaublech!! so öbis fendi onglaublech frech!! du ehshc der so müeh ge met de iladige ond denn das! klar trefft me ned emmer de gschmack vo allne! aber do gohts om euche gschmack ond ned om de vo ere!! frechheit!!! d lüt gsend eifach de ufwand ned wo dehender steckt! dasch wie bi mine briefmarke! för die wo d iladige nonid dosse hend: sparet euch die müeh! ke ahnizige hets wohr gno!! emmer weni gfrogt ha ob sis gseh hend hets gheisse: nei s couverrt hani gar ned agluegt, dasch shco em chöbel! naja het sech ned wörkli glohnt, aber mi frönd ond i het halt freud gha dra...

06.05.13 10:34
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Ja, bin mir sicher, das es nicht am Umzug liegt sondern einfach das die nicht der Mensch dafür ist.

@nemo
Das ist ja mal schei.... , kann sowas echt nicht verstehen. Also wenn ich mal TZ werden sollte, nach ich das ganz anders und auch wenn nicht und ich erfahre das jemand heiratet werde ich genau so mitfiebern.

@me
Das muss ich euch noch erzählen.
Habe heute von meiner Schwiegermutter geträumt. Sie war total nett zu mir und wir waren ein richtiges dreamteam ... sie hat sogar Hochdeutsch gesprochen.

06.05.13 10:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

hauptsach ihr händ freud gha dra elea!!!
bi eus händs doch es paar gmerkt! händ sogar gseit segi herzig gsie, bide std mit de herzli und bide iladige mit de ehering bin erstund gsie dasses doch es paar gmerkt händ..

mis mami hät au gseit: weisch, wenn mer so befründet isch wie ihr und ich merke dass du so freud häsch a dene sache, denn würdi dir als fründin nie so öpis säge, das macht mer eifach nöd. und usserdem hani sie ja au nöd dena gfröged, sie hät das eifach so mal gseit!
na ja, so isches hald...

06.05.13 10:34
valey 

Re: Bräute 2013

ohh je nemoo... ich find so was mega fräch
sorry mer gehnd eus do mühe bi allem de gehts emmer söttig wo müend dummi schnore ha

ohh jee elea scho?? heds niemert agluegt?? soo schad
geht me sich mühe werds nedmal gschätzt..

nei echt durch die hochzit merkt me so vel sache wie fräch d lüt chönd sie zum teil..

und mega vel lüt sind ifersüchtig..

i ha au en kollegin hed au müesse motze jaa bling bling züüg und bla bla...

de hani usegfunde das sie au gern sich würd verlobe aber ehre fründ isch überhaupt ned z aspräche med verlobe usw..

06.05.13 10:42
elea 

Re: Bräute 2013

jo ebe wi du seisch valey, meischtens steckt me dehinder! wi bi dinere kolegin wo eigentli nor iversöchtig esch dass du hürotisch ond si ned!
jo i muss ganz ehrlech sege die ganz HZ vorbereitig esch sehr ernüechtern gsi! i ha emmer denkt das werd e reese freud ond alli send super happy ond freuet sech. aber nei so esches ned (emo ned bi allne)! d lüt wose de ufwand ned zschätze bide meishcte sache! si reagiere ewigs lang ned. kritisiere s züg wome gmacht het... klar tönt jez mega negativ, het natürli au schöni sache ge, aber i het eifach nie denkt dass me so d lüt vonere andere site kenne lehrt...
langsam hani s gfüehl muessi mi au chli vo mine vorstellige wie de HZ tag werd ablaufe verabschide. ha mer emmer gwönscht dass de all super happy send etc. aber ebe eventuell chas au anderst laufe...
ke ahnig.. die gschecht met sim cousin het mi grad ines reese HZ-Loch zoge

06.05.13 10:43
Mona83 

Re: Bräute 2013

Anyany: du bringsch es uf fä punkt. das isch nämli gnau so. isch doch au so wän innere frauägruppä bisch und all motzed über dä fründ und ich säg denn (also ich chan mi nöd beklage, bin absolut zfriede und fang chli ah schwärme (stimmt ja au) dän luäg di d helfti nämli scho ah mit dem iversüchtigä blick. ich han so viel kolleginä immer idä schuäl wäg iversucht verlorä. chan ja au nüt däfür dasi chan ässä wasi wot und niä zuänim. oder dass immer all öpis vo mir händ welä vo dä beliäbtä jungs (ich han diä nöd mal so cool gfundä)!!!

oh nemo ächt? ja diä isch definitiv beleidigt wil sie nöd trauzügin isch. anderst chani mi das nöd vorstellä. ich mein wän du äs chärtli überchunsch wo der nöd gfallt dän seisch eifach nüt positivs über s chärtli sondern bedanksch di für d iladig. :-.) ihri reaktion isch puri iversucht.

06.05.13 10:45
Nemo 

Re: Bräute 2013

das chunt scho wieder elea!! lahn di dur das nöd so abezie!!
ich han mir gschwore (und das machi au) dass ich die sache eifach nöd a mich anelah, so guet wies gaht.
ich weiss dass die lüt eus eifach nöd so chönd verstah und das nöd so chönd nahvolzie.
aber es isch doch au wundersxhön wie sich gwüssi mitfreued und mitfiebered.
mini elterä zum biespiel sind sooooooo herzig, fröged immer obi wieder öpis zum bastle für sie han oder so, sie freued sich so riesig dass ihres töchterli jetzt hüratet!

06.05.13 10:48
Nemo 

Re: Bräute 2013

das gfühl hani au mona....

@avatar: sorr< lüt, aber han jetzt au mal abwechslig brucht aber chume nüme weg vo mim nemo

06.05.13 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

guet mona, do beni jetzt au grad echli iversöchtig wennd alles chasch esse ond ned zue nemmsch!

jo nemo hesch recht! i verchrüch mi de emmer zo minere TZ! TZ freut sech emmer so fescht mi eus ond de hani de amigs au weder mega freud dra wenn si emmer dued froge ond wet helfe!!
si esch wörkli e schatz ond frogt emmer wis lauft ond ob si neumet chan helfe etc. ond de het si neulech zo mer gseit, si et echli es schlechts gwösse, well si s gfüehl het si machi gar nix förd HZ! de hani ere gseit, nome scho emmer weder s noh froge esch lässig ond vorallem gehts niemert wos o vell helft ond froget wi si! ond de esch si recht baff gsi, dass di andere ned eh de gliche tönt!

 1 .. 951 .. 1899 1900 1901 1902 1903 .. 2830 .. 3757
Kollegin   Problem   einfach   langsam   vorallem   eigentli   irgendwie   richtig   schnell   wirklich   gspannt   Hochzit   himbeer   Zuletzt   eigentlich   bearbeitet   natürli   Zeremonie   natürlich   schaffe