| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 955 .. 1907 1908 1909 1910 1911 .. 2834 .. 3757
06.05.13 16:21
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
Amazing Grace hemer au :) isch halt eifach es gospel lied.. Euse Pfarrer chunt am Mittwuch und isch ziemli wie dine.. Er will das mer chile lieder singet (alli zeme) und irgendwelche nöd biblischi gedicht derfemer au nid.. mir sind reformiert.. i han scho chli schiss vorem mittwuch wener den eusi lieder (womer nonig usgwählt hend!) gseht.. Er isch halt au chli en ältere.. Ich mussen den no froge ob mer au es lied ab cd derfet spiele für de ihzug.. han so s gfühl er seit nid ja..

06.05.13 16:23
elea 

Re: Bräute 2013

gott be grad mega froh het euse pfarrer so easy reagiert wege de lieder

nei amazing grace esch doch ned usem ne felm! dasch eifach es bekannts gospel lied! er hets doch secher met "grease" verwechslet

06.05.13 16:26
Larinya 
Re: Bräute 2013

Amazing Grace (englisch für Erstaunliche Gnade) ist ein englischsprachiges geistliches Lied, das zu den beliebtesten Kirchenliedern der Welt zählt.

wikipedia weiss alles ;-)

06.05.13 16:30
anyany 

Re: Bräute 2013

Ach valey, duet mer leid för öich. Esch haut chli doof, dass si do so stur send. Aso mängisch verstohnis jo, wenn si sech ufrege, wenn de d Lüüt s ganze Johr nie z Chele chöme ond de ade Hochsig no 1000 Sonderwönsch hend. Ech dänke wäg settigne Erfahrige send si ouä grondsätzlech ned so super ihgstöut im Thema Hochsig gägenöber. Ooooder: Si send eifach ihversöchtig, wöu si säuber ned döfe hürote.

06.05.13 16:31
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jee manokasa vell glück demfall

larinya guet ebe hani doch das richtig gwüsst...
er so vomene film.. kei ahnig

de sägi: what a wonderful world und er: aber das isch usemene film



kei ahnig..
mal luege ich werds ehm morn ganz nätt säge.. i meine es isch ja au eusi hochzit.. scho das mer vater unser ned döfed vorläse findi mega schad aber ich akzeptiers de chaner sicher akzeptiere ebe dasi sängerin ha...

06.05.13 16:32
elea 

Re: Bräute 2013

denke scho dasses grossi ondersched geht of ref. oder katk. pfarrer! ghörsch emmer weder dass di kath. eher strenger send! ke ahnig, ha au s gfüehl dass generell s alter au e rolle spellt. e jonge pfarer esch secher offner as en ältere glaubei...

06.05.13 22:32
Angita 
Re: Bräute 2013

Emma13:
Hallo zäme, bin froh bini grad dezue cho eui Gspröch zverfolge vo wäge alli mötzlet, niemert schätzt de Ufwand vomär betriebt etc, das Wuchened het's mär grad eini geh... Kei Ahnig wieso, aber irgendwie säget eus praktisch alli ab, ich bin so frustriert und richtig trurig... mir hend mit ca. 80-90 Lüüt grechnet und jetz simmer knapp 60 (wartet no uf ca. 5 Rückmeldige, aber ja...) weiss gar nöd wasi söll säge, all Gastgschänkli voni am vorbereite bin, all Herzli fürd Tischkärtli... ich han mär so Müeh geh und chan eigentli scho bald mitem bastle ufhöre, s schlimmste isch d Vorstellig vom Resti, es halb leers Resti... wow... wird sicher toll usgseh wenns meh Palme het als Persone... bin echt total

das isch bi üs au so :-( ... mis mami seit mir den amel: meno simm qiu bell parimm.. dass hrisst soviel wie: je weniger mir sind desto besser gsend mir us.. ;-) und i seg mir eifach sie hät recht.. wönds nö cho sinds selber schuld mir werdet de tag mot dene wo chömed um so meh gnüsse und lustig ha mit ene! kopf hoch! :-)

06.05.13 22:57
Angita 
Re: Bräute 2013

i chume wäred em tag eifach nö dezue zum lese und schriibe :-(
ha ezt mol chli duregläsä.. freut mi dass so viel lauft!
mir chönd am donnstig mit de namenstäfeli afange muss nur no sicherheitsnödeli poste..
am friitig hani mis probemakeup gha! isch recht schlicht aber es passt super und es isch günstig ;-)
ambsamstig hämmer s "verlobigsshooting" gha! isch hammer gsi es paar fotis hät sie scho ufd hp tue sandramarusic.ch ;-)
jojo es lauft! nächst wuche chani mis chleid hole und gastgschänk in italie!! freu mi richtig..
so und ezt gohts ab go pfuuse ;-)

07.05.13 07:31
elea 

Re: Bräute 2013

jöö angita das send denn tollli föteli! wenni die gseh beröis fasch es bez dass mer kes verlobigsshooting gha hend ;)

ond da metem "meno simm qiu bell parimm" muessi mer merke!

07.05.13 07:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morge mädels

wiä händers?
mini mam hät mer gester gseit dass sie mir s collier chauft vo swarovsky. hammer!!!!!

 1 .. 955 .. 1907 1908 1909 1910 1911 .. 2834 .. 3757
langsam   eigentli   einfach   vorallem   schaffe   himbeer   Kollegin   schnell   richtig   bearbeitet   natürlich   eigentlich   gspannt   Zuletzt   Hochzit   natürli   irgendwie   wirklich   Problem   Zeremonie