| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 96 .. 189 190 191 192 193 .. 1975 .. 3757
13.04.12 13:11
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Suee: So spili wären miar eigentlich no egal. Aber Usgang isch eifach gär nid mis. I bin liaber dia wo gmüatlich dahei öppis brötlet als jedes Wuchaend aswo go essa und nocher go mi voll laufa loh und mini eint kollegin und mini tz sin do eba ganz anders.....alli andera würen sicher au liaber an wellnesstag oder europapark macha....

@melanie: jo as isch schu no tür...

tüan iar denn ufema "normala" standesamt hürota? well miar eba "nur" standesamtlich hüroten, hen miar abiz öppis speziells wella wo d'lüt trotzdem chön bir Trauuig drbi si. und denn hemmer das Schloss gfunda wo miar eba chön in der Kapella d'Trauuig macha. und min GG will nid umbedingt dass ma nochem Apero no muass aswo hera fahra und drum isch das super so. Biar schenken miar am Apero keis us, i finda das bruchts bi üs nid





****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 13:25
melanie89 

Re: Bräute 2013

@bergeri: Mir wänd am Fritig ufem normale standesamt hürote. Nur mit de TZ und eusne Eltere und aschliessend neume go ässä. AmSamstig den i de Kirche oder eventuell e freie Zeremonie irgendwo i de umgäbig, das würd i o no schön finde!

S hin und här isch halt scho chli blöd, do isches praktisch wen alles a eim Ort isch. Bi eus isch ebä de Kilchevorplatz nit zu gross und 200 Persone hei sowiso kei Platz dört, bi eus chunt ebä nu d füürwehr ( min liebste ich bi 2 Füürwehre derbi) und die chöme sicher mit em grosse lastwage. Dä wome bis uf 31 Meter höchi ufe cha! Und vo dämhär mien mir fascht an e andere Ort! aber i finds nit so schlimm!

13.04.12 13:39
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@bergeri
aber de würdi scho mit ihne rede und säge dass du e Polterabig i DIM stil möchtisch und nid i IHREM...;O) nei i wett mi ou nid vollloufe lah - gah eifach no gern i usgang ab und zue aber de nöime häre wo würkli öpis guets louft und nie eifach irgenwohäre houptsach suufe;O);O)

europapark findi e super idee!! i gah nöchscht Mittwuch a mim geburi mit mine 2 Mitbewohnerinne und mim Fründ - juhui;O)

13.04.12 13:41
bergeri 

Re: Bräute 2013

@melanie: ach so okay. jo das hin und her passt minem GG überhaupt nid und jetz zahlen miar halt abiz meh z'essa dafür brucht niamert meh as auto und miar bruchen kei car. miar hen jetz hüt mittag amol gluagt welli menü's üs no pässla würen und besprechen denn das mora no mir wirtin und frogen ob si üs uf grund vu dem chön as büffet zemma stella....miar hen eifach gmerkt, dass miar döt im schloss mit büffet viel günstiger chömen....

nehmen iar alli au büffet oder as Teller-Menü?

As git im Schloss as uuuuu cools Büffet (also min GG und i findens uuu cool), aber irgendwia passt das halt schu nid so zunera HZ.... was meinen iar?

Buffet nach Grossmutters Kochrezepten

Rittersuppe im Baslerbrot

***
Salatbüffet

***

Älplermagronen, Käsehörnli mit Apfelmus, Polenta mit Kaninchen,
Capuns, Gschwellti mit Käse, Fleischeintopf mit Gemüse, Bohnen mit
Speck, Rippli, Gnagi, Haxen, Rheintaler-Ribel, Maluns,Capuns

***
Dessertbüffet:
Apfelchüechli mit Vanillesauce, gebrannte Crème, Caramelköpfli,
Birnenbrot, Käse, diverse Glaces


CHF 63.50 pro Person

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 13:43
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Suee: jo i finda halt dr Polterobet sött au abiz zu dära Person passa und Usgang passt eifach überhaupt nid zu miar! Miar gön am 13.5. - 14.5. in Europapark. Mir Schöster vum GG.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 13:52
melanie89 

Re: Bräute 2013

@bergeri: Bufett findi scho toll, aber i gsehs ebä so bimene büfett stöhn den halt alli immer wider uf und am Afang muess me immer lang warte bis die erschte sich bedient händ. Wens e guets chuchiteam händ sets aber kei Problem gä! Bim bufett hets meischtens zvil uswahl, i stand abe 10 minute vordra wil i mi nit cha entscheide.

Bi mir gits Tällerservice.

Rindconsomé
***
Nüsslisalat mit Späck
***
Kalbschnitzeli am Stück mit Morchelrahmsauce
Spätzli oder Nüdeli
Broccoli und Tomate Provencal
***
Parfait Grand-Marnier

und am Schluss den Hztorte.





***21 Septämber 2013***

13.04.12 14:00
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Melanie: Jo das mim warta stimmt schu, aber für dia wo z'letscht kriagen isch es so oder so a langi zit au bim Tellerservice.... und büffet findi halt no cool, wells döt sicher öppis drbi het wo allna passt. au da kinder. oder machen iar für kinder as speziells menü?

miar wüssen jetz no überhaupt nid, eba zerst simmer voll vu dem grossmutters-büffet überzoga gsi und jetz bin ii eifach dr meinig dass das z'wenig isch für as Hochzytsessa.... kei ahnig....wia gsehn iar das?

mim GG würs wohrschindlich am besta passa

mhmm melanie, das tönt jo uuuu fein.

i han zerst immer denkt büffet chunnt für mi nid in frog well i nid dia ganz zyt mit mim brutkleid mag miar selber go z'essa hola, an dem tag willi mi bediana loh, nocher hets bir kollegin büffet geh und i han müassa säga, as isch schu no cool....aber viellicht machen miar jetz glich tellerservice und tüan nur as dessertbüffet macha mol luaga.

machen iar as candybüffet, ladies?


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.04.12 14:14
melanie89 

Re: Bräute 2013

@bergeri: Do hesch scho rächt aber mir isches zvil gewussel wenn alli absitze und wider ufstöhn! Bi eus a de hochziit sin keini chinder derbi. Nur s bay vo minere zuekünftige schwögere wo im mai uf dwält chunt. Si us eusne Familie und us eusem Fründeskreis die erschte wo hürote


***21 Septämber 2013***

13.04.12 14:56
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Mier hend au Tellerservice...

Aperitivo all itliana mit Chäs udn Fleisch olive ect

Tris di Pasta

Rindsfilet mit Salat und Gemüsebouquet

Dorade auf Gemüste mit Zitronentagliatelle

Hochzeitskuche und Früchte und Käsbüffet chan denn jede selber holle... damit die wo kei Kueche wennd au de nöd eifach uf de Teller landet und denn nöd gässe wierd...

ich überlegg mier imfall au en Glacekueche mache... aber de chan nöd eifach ufem Büffet stah lah...

13.04.12 15:02
melanie89 

Re: Bräute 2013

@valeria01: mmmhh. Glacetorte isch scho etolli idee. Wenn nur das Problem mitem verlaufe nit wär!!!

***21 Septämber 2013***

 1 .. 96 .. 189 190 191 192 193 .. 1975 .. 3757
natürli   eigentlich   Problem   himbeer   Hochzit   vorallem   einfach   natürlich   Zeremonie   eigentli   irgendwie   gspannt   Kollegin   Zuletzt   langsam   bearbeitet   schnell   richtig   schaffe   wirklich