Bräute 2013 |
|
1 .. 956 .. 1910 1911 1912 1913 1914 .. 2836 .. 3757
|
|
|
|
|
07.05.13 08:31
CoRa
|
Re: Bräute 2013
Hallo liebi brütlisl
@angita, die fötelis si wunderschön! @ elea, das kenni! aber es chunnt guet! @Lus, haha, fäudweibu so a la, achtung fertig charlie @ nemo, uiii, wenn hürotisch du au weder? gäbs ned d'möglechkeit no z'warte und dis man chönnt no go spörtle? get jo au die wicku wome 2cm verflürt, hani au schonusprobiert
@, pfarrer, ui, duetmer schön leid, bi üsem muessi nur gucke daser nüchtern blibt är trink gärn eis
@ chleider mami, mis schwigermami her es schöns dunkelgrüens a und mis mam wartet no uf eis wo ech bstöut ha und wenns guet esch chauft si au döte eis oder geit de sösch met mine brüeder uf milano go shoppe
@ me, am letscht wucheändi mim GG d'levite gläse und gseit wennersech ned säuber öppe mou e tritt i a*** auerwärtisch git, chaner elleini hütote. är höuft scho extrem vöum, seit aber immer eg söu entscheide. ond ech be eifach der meinim das MIR hürote und das fäst beidi charaktere söue wiederspiegle. ömu hani gester e top excelliste vo ehm becho, was mis jetzt hei, was erledigt esvh, was muess erledigt wärde, was wenn abhole vo wäm etc. etc. bi grad baff gsi
|
|
|
07.05.13 08:36
Lilly4
|
jaaa, voll psycho 6 stöckig, aber mer händ 'müesse' han grad keis bild, aber ihr kennet eu ja scho bitz us, wird e art treppe si ... turtene all in wiss und obe druf wämer dänn hell gäli rosene mit bitz grüen (us zucker) eusi deko wird allgemein mega hell ghalte, vorallem wiiss, ivory, gäll, grüen ... vo dä blätter und em limoncello her (gaschtgschänk) drum hämer au turte dem apasst und han aber no es paar tuubene druf verteilt welle hihi find die halt uh herzig ... obe druf no so e figur (wenns überhaupt gaht) wo dä ma en handkuss git, hät e bedütig für eus aber viellicht isch die figur z schwer müemer no abwarte was t chefin däzue meint, allefalls findemer sicher e schöni alternative ...
valey, chan leider im gschäft au nöd dir lose sorry!!! aber machi dänn dihei am abig, dänn säg därs
mega schöns chleid nemo (vo dim mami) müsst viellicht mal bitz nah- lesä, dänn chumi besser drus will sie hät jetzt glaubs es anders?!
|
|
|
|
|
|
|
07.05.13 08:53
Larinya
|
guten morgen ihrs puh, ihr seid ja wieder heftig am schreiben...
ich hab eine frage: ich habe mein leben lang gearbeitet, musste nie auf irgendwen achten. hab monatlich meinen lohn gekriegt, mit abzügen, alles gut. meine ach so tolle mitarbeitern (buchhalterin) zahlt auch die löhne und macht das ganze administrative personalsachen. alles was ich in meinem leben tue oder eben nicht tue, hat sie immer was zu meckern. manchmal hab ich das gefühl, sie ist neidisch. zu hause sagen wir, dass sie zu wenig s.. hat, ihr freund ist beruflich viel unterwegs. item... jedenfalls hat sie mir gestern aus heiterem himmel unter die nase gerieben, dass wenn ich verheiratet bin, mehr an die pensionskasse zahlen muss, bzw. es wird mir vom lohn mehr abgezogen. stimmt das? dazu muss ich sagen, mein gg ist arbeitslos, ist deutscher und zahlt nichts ein, weder an ahv noch an pensionskasse, weil er in der schweiz leider noch nie gearbeitet hat... was nun?
|
|
|
|
1 .. 956 .. 1910 1911 1912 1913 1914 .. 2836 .. 3757
|