| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 957 .. 1912 1913 1914 1915 1916 .. 2837 .. 3757
07.05.13 09:16
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also ih minere Untelage vo de PK hani nüd gfunde das sich was ändere wenn mer hüratet. Hät mir mini Personalchefin au nöd gseit woni gfragt han was ich muss mache im Gschäft. Sie hät nur gseit musste neu Name melde Wegem melde / ändere bi de AHV und Pensionkasse.

07.05.13 09:24
Nemo 

Re: Bräute 2013

also, antwort vom gg:

er wüssi nüt vo dem. müesstis aber no go nahläse, aber er chan sichs definitv nöd vorstelle. was aber isch, d'PK wird binere scheidig dur zwei teilt.
wenn du also die ganz ziit schafffsch und er nöd, denn muesch ihm bide scheidig d'helfti abgä.

07.05.13 09:28
elea 

Re: Bräute 2013

machet ehr en ehevertrag?

07.05.13 09:28
CoRa 

Re: Bräute 2013

@valey, weisch eg maches scho gärn, är söu nur sini meinig säge
@PK/ AHV, lueget mour do:

http://www.bsv.admin.ch/themen/ahv/00018...ex.html?lang=de

und PK zahlt so vell ech weiss der Partner freiwillig i- eg wörs mache, erstens chas vo de stüre abzie, esch för d'zuekunft au super!

wei fengeter das chleid, glaube bstelle wörkli das för nes HZ im Juli, eifach wetti das ned so met vell stoff am rügge , sondern ehner wie das linke bild.

Datei-Anhänge
Hochzeit_July.JPG Hochzeit_July.JPG (16x)

Mime-Type: image/pjpeg, 59 kB

07.05.13 09:30
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, jo mer mlche en ehevertrag hei scho x-diskussione met kollege ka.
bis mer ehne äntli bri brocht hei das dör das au mi GG abgsicheret esch. meine me dörf ned blauäugig si, aber wenn me (GOTTBEWAHRE) mou getrennti wäg set go und im stritt usnang geit esch so aues abgsicheret au för ehn und mech.

07.05.13 09:31
Slash 

Re: Bräute 2013

Hallo liebe 2013-Bräute, ich reihe mich auch mal in eure Runde :)

Wir sind z.Z. an unsere Einladungskarten (wir haben Pocketfoldkarten) und eine Karte widmet sich dem Thema "Honeymoon" - d.h., wir wünschen uns einen Zustupf für unsere Flitterwochen. Da ich die ganzen gedichteten Texte nicht mag, resp. dies einfach nicht zu unserem Stil passt, schreiben wir mehr oder weniger Sec hin, dass wir uns einen Zustupt wünschen und dann unten in etwas kleinerer Schrift, geben wir die Konto-Nr. an. Frage: Kommt das blöd? Ich bin total unsicher :(
Wir haben halt auch keine Hochzeitshomepage.. und wir haben einige Gäste aus dem Ausland, die ziehen es sicher vor, Geld auf ein Konto zu überweisen.. hmm.. Wir stellen an der Feier selbst, auch noch eine Money- resp. Card-box auf. Aber das muss man ja jetzt nicht noch extra erwähnen, oder?

Meinungen?

07.05.13 09:34
elea 

Re: Bräute 2013

mache mer momentan au gedanke wegem ehevertrag. einersits wers eifach binere scheidig (hoffe zwar ned aber me set jo emmer förs schlemmschte gröschtet si) ond anderersits bim todesfall. muess mol metem frönd rede was er denkt...

hallo slash, mer hend au ke HP ond dorom hend mer en wonschliste gmacht Zt au met geldbeträg för zb d fletterwoche. hend aber no kes konto age. mini mam het die lischte ond die cha de euses konto witer ge wenn das öper wönscht

07.05.13 09:39
CoRa 

Re: Bräute 2013

@slash, heiter en tätschmeister?

07.05.13 09:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou ja um das muäsi mi no kümmere. min schatz wet das unbedingt will är hät so komischi familiäverhältnis und bi mir isch nöd viel gäld umä aber immerhin öpis. är wird niämals öpis erbä (ussert ev. schuldä) und ich immerhin äs hus vo dä eltärä und äs feriähus z italiä.
schisst mi aber voll ah und han kei ahnig wo mer das macht

07.05.13 09:42
valey 

Re: Bräute 2013

cora i fend s kleid echt schöön :))

elea wegem ehevertag.. mmm ha mi ebe ned eso mit dem befasst
ha gseh was denn isch bimene todesfall isch glaub aber ebe eher denn gschider wenn chind ome sind ned?

kenn mi do ned eso us..
wie isch wenn jez öpper en ehevertag macht und de chunts zur scheidig
denn wie isch das? chunt jede das über wos vorher gha hed? chum ned druf

aso momentan wetti keine mache
me cha de ja emmer nochträglich mache

 1 .. 957 .. 1912 1913 1914 1915 1916 .. 2837 .. 3757
gspannt   Zuletzt   schaffe   Kollegin   wirklich   eigentlich   Hochzit   langsam   himbeer   vorallem   irgendwie   Problem   bearbeitet   natürlich   natürli   schnell   richtig   eigentli   Zeremonie   einfach