| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 958 .. 1913 1914 1915 1916 1917 .. 2837 .. 3757
07.05.13 09:42
Slash 

Re: Bräute 2013

hi elea, mr händ ebbe au kei Wunschlischte, aber no mache mr das so :) hihi.. heieiei, immer die viele Entscheidige :D
ich glaub mr mache uns immer z'viel Gedanke.

ich misch mi au grad moll in euri Diskussion, mr werde sicher Gütertrennung mache.

07.05.13 09:44
Slash 

Re: Bräute 2013

CoRa:
@slash, heiter en tätschmeister?

yups - mr händ en Tätschmeister.

07.05.13 09:47
CoRa 

Re: Bräute 2013

@slash, mi GG und ich si vor 2 Johr amene HZ Tätschis gsi, de hämmer de gäst e brief gschickt und gseit mir wänd im brutpaar es gmeinsams gschänk mache, wie der tagesablauf wird si träffpunkt für d'astecket etc. etc. und hände grad no gschribe wasech die wünsche fürs HZ. 2 Kollegepäärli vo üs wo das Johr hürote, händ das jetzt au grad so gmacht und ehrne täschis gseit

07.05.13 09:48
valey 

Re: Bräute 2013

Mona83:
ou ja um das muäsi mi no kümmere. min schatz wet das unbedingt will är hät so komischi familiäverhältnis und bi mir isch nöd viel gäld umä aber immerhin öpis. är wird niämals öpis erbä (ussert ev. schuldä) und ich immerhin äs hus vo dä eltärä und äs feriähus z italiä.
schisst mi aber voll ah und han kei ahnig wo mer das macht

mona wie isch denn das
wen kei ehevertrag ume isch... und me erbt öppis.. und de segemer mal chunt de zur scheidig ...chunt denn de ander au dem gerbte öppis über? i ha ebe denkt das wo me erbst mues me ned teile? od wie isch das?

07.05.13 09:48
Larinya 
Re: Bräute 2013

für einen ehevertrag am besten mit einem notar schauen. der sagt euch klipp und klar, was im vertrag stehen sollte, stehen muss und nicht stehen muss. was genau da drin steht, ist total individuell, ich würd sagen, ist fast wie ein testament, welches bei einer scheidung eintritt. natürlich gehts nur um die ehepartner und nicht um alle erben.

07.05.13 09:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Chume chum meh zum läse oder schriebe, es goht alles dronder ond dröbert!

Chorz mini Inputs:

Mer hend separati Tätschmeister ond TZ...so machs e chli eifacher! =)

Ehevertrag, mer werded en Ehevertrag mache sobaud mou Chend ome send oder Wohneigetum, vorhär möchemer no nüt...=)

07.05.13 09:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Für eus chunt en Ehevertrag im Moment nöd in Frag, eusi finanzielli Situation isch sehr ähnlich und mir findets jetzt nöd nötig anere Scheidig müesse z'denke :) wenn denn mal Kind da sind oder suscht sich irgendöpis änderet, denn gömmer das Thema vilicht mal a..

07.05.13 10:01
elea 

Re: Bräute 2013

valey mer wend secher mol chend ha ond wend ke vertrag hech de werd dass alles onder de erbe uftelt. ond da heisst wend zb es huss de chas si dass das huus muesch verchaufe damet d erbe (zb d chend) chasch uszahle! esch amene koleg vo mer passiert, d firma het müsse verchauft werde und s huus au. well de sohn onbedengt sis erb het welle!

i froge mol was mi frönd denkt... aber wenns jez wörkli es thema wer, de wördi mol zomene notar go no froge wie das so ablauft!

do mini eltere gschede send weissi was es do för en schlammschlacht cha ge, ond i dene wenn das scho greglet esch esch das secher eifach. allefalls machts au senn de erst zmache wenn chend ome send, de chönt me au grad allfälligi sorgerecht kläre. em frede loht sech so züg emmer liechter kläre as em striit!
tönt jez voll so as wördi mi eh lo scheide has aber definitiv ned vor! aber me weiss halt nie was chont. wenn jez mi frönd sgfüehl het er müss plötzli eini nebedra ha wördi das emo ned dolde.... me weiss nie was passiert

ond valey wenn du jez es huus wördsch erbe ond ehr send scho verhürotet, de ghört de eigentli d helfti vo dem huus dim maa. wenn me kei ehevertrag het, het me automatisch en erungeschaftsbeteiligong. da heisst alles wome erwirtschaftet eht wärend de ehe ghört beidne ond werd binere scheidig dor 2 teilt!

07.05.13 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

ich chum au zwenig drus, min schatz hät nur gseit wänn ich äs hus erbä und dän chunt d trännig dän müästi ihm d helfti uszahlä und das chasch ja eh niä. also viel lüt müänd dän s hus verkaufä wills sust dä partner nöd chönd uszahle.

07.05.13 10:06
Larinya 
Re: Bräute 2013

hier im forum unter "rechtliches" gab es das thema ehevertrag. da hat auch ein notar geantwortet... schaut mal nach

 1 .. 958 .. 1913 1914 1915 1916 1917 .. 2837 .. 3757
schaffe   natürlich   natürli   einfach   vorallem   Hochzit   Kollegin   bearbeitet   langsam   gspannt   Problem   eigentlich   richtig   Zeremonie   eigentli   himbeer   irgendwie   wirklich   schnell   Zuletzt