| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 958 .. 1914 1915 1916 1917 1918 .. 2838 .. 3757
07.05.13 10:07
Nemo 

Re: Bräute 2013

vorher bringts au nur öpis, wenn eine vo beidne scho immobilie oder viel vermöge hät.
was vor de hz a vermöge ume isch, bliebt denn bi demjenige (mit ehevertrag) suscht wird teilt. wenn aber gerbt wird, ghört immer alles demjenige wo gerbt hät. das isch au ohni ehevertrag so.
da mir no kei immobilie und kei vermöge händ, mached mir keine.

07.05.13 10:14
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen liebe Bräute!

@mona
Das ist ja Hammer wegen dem Collier freut mich für dich.

@elea
Solch Panik Attacken kenne ich. Ich glaube das ist das Brautmonster in uns.

@nemo
Das ist natürlich schade. Hättet ihr das Kleid denn nicht vergrößern lassen können?
Aber ne schnürrung ist natürlich auch toll, so hat man nicht das Problem, falls sie nochmal zu oder abnehmen sollte.

@lilly
WOW, die Torte hört sich toll an.

@mama
Ich habe keine Ahnung was meine Mama anziehen möchte.

@ehevertrag
Wir werden eine machen aber wir lassen uns noch ein bissl zeit dafür. Wir machen ihn, da wir klären wollen was ist, wenn einer von uns stirbt. Hab mit meinem Schatz darüber gesprochen und allein schon wegen den Kindern finden wir das sinnvoll.

07.05.13 10:17
valey 

Re: Bräute 2013

be vori jez au grad i minere schuelunterlage go lese hihi

demfal isches eso das müestisch das hus uszahle od suscht was...

ja ich denke wenn jez mal öpper würd was eso erbe i dem sinn und ebe wenn chind omesind de wärs gschider.. aso momentan machemer keine...

07.05.13 10:20
elea 

Re: Bräute 2013

ebe s guete esch du chasch ne jo au no wärend de ehe mache, ebe falls jez zb öper öpis wörd erbe oder so..
meine sone ehevertrag choschte au weder bez geld....

07.05.13 10:22
Nemo 

Re: Bräute 2013

@apple: das kleid hätte man nicht einmal 1cm auslassen können... voll doof... aber ja nu, ist ja jetzt alles gut.
@ehevertrag: mini eltere händ genau us dem grund wegem uszahle vode chind en vertrag vor ca 5 jahr gmacht. wenn also eine vo beidne stirbt, denn chunt alles de ehepartner über. mir chömed eusi ateil ersch über, wenn beidi gstorbe sind.

07.05.13 10:29
valey 

Re: Bräute 2013

ebe isch guet das mes cha nochträglich mache
kenn au es päärli hend jez vor 2 jahr es chind becho und jez hends eine gmacht...


uff mädels be die ganz zit weg dene musiker am überlegge... send recht günstig.. und meh wetti au ned zahle.. aber weis ned obd musik guet isch.. i fends ok aber uff..

07.05.13 10:31
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey vale: für wenn bruchsch denn die musiker?? abiglocation??

07.05.13 10:40
Angita 
Re: Bräute 2013

valey: bi vo caserta gell de spruch isch mega! i danke mim mami dass sie mir das immer wieder seit! isch chli wie än meditationsspruch

ehevertrag: mir händs au scho drüber gret aber nie würkli ernsthaft.... evtl. spöter mol...

mis mami loht sich s chleid bim gliche schniider mache wo mis chleid macht chan denn nöchst wuchä sägä wies usgseht ;-)

07.05.13 10:54
valey 

Re: Bräute 2013

angita hihi so cool nedmal so wit vo mer.. be vo nöchi Napoli :)


nemo bruch die für die 3 std apero :)

07.05.13 11:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

acho so... wasmached ihr denn i dene 3 stund apero suscht no??

 1 .. 958 .. 1914 1915 1916 1917 1918 .. 2838 .. 3757
schaffe   vorallem   Zeremonie   Kollegin   richtig   Hochzit   irgendwie   bearbeitet   gspannt   schnell   natürli   Problem   eigentli   eigentlich   himbeer   natürlich   Zuletzt   einfach   wirklich   langsam