| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 960 .. 1917 1918 1919 1920 1921 .. 2839 .. 3757
07.05.13 13:14
valey 

Re: Bräute 2013

sorry be grad mega gnervt gsi
vorallem isch er en guete kolleg mached vel zeme

und daser nedmal sich die mühe geh hed d iladig richtig aluege

vor en woche heder nedmal gwüsst das mer zivil am 25. mai hürotet!!!

und de so go säge: ja mer langed nur 1 mal.. kei ahnig wie ers au gseit hed so quasi.. ja schisst mi ah zweimal cho chume eifach 1 mol am zivile (s resti isch 5min vo ehm deheime!!) so voll agschissee

nei echt ich glaub i werd ehm sege ja am kirchliche wenn kei lust hesch muesch scho ned cho



macht me sich mega mühe schöne iladige mache und verteile
und d lüt luegeds nedmal ah
vorallem die ängste kollege!!!

07.05.13 13:45
elea 

Re: Bräute 2013

any so cool wege de torte! dasch jo mol es hammer gschenk vo dinere schwöschter!!!!!!

valey ou nei dasch ober müehsam so züg! ond vorallem seller sech doch gehrt füehle dass er 2mol döf debi si! ond jösses gott wie schlemm, de MUESS er 2mol fein is restaurant go esse? nei was för en zuemueteig da wörd mi aso au aschisse (achtung ironie )

nei so züg esch so astrengend. i glaube d lüt send i dere heesec bez egoistisch ond denket de eifach jo das esch jo kes problem wenn do eine nonid cha sege ober chont oder ned. si denke aber nie dra dasses e grossi gsellschaft esch ond dass es ebe ned nor si send sonder velecht no 20anderi lüt wo genau glich seget "i segs der no"! und förs brutpaar esch das astrengend dene go nochsekle! aber de semmer weder glich wit wi gester, die lüt merkes de erst wie müehsamm das esch wenn si de selber mol e HZ organisiere!
wenn get er denn jez bscheid ober cha cho oder ned? meine hallo euches zivile esch i bez me as "woche. wievel zit brucht er no?

07.05.13 14:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

hui, ihr sind wieder flissig... bi underwägs gsi und ha per handy versuecht ufem laufende z bliibe

valey, ich ha jetzt no schnell ineglost wäg de musig wo gfrogt hesch. ich finds für apero passend, ich cha mer das jetzt no guet vorstelle so für chli im hindergrund. weiss aber ned ob der das gäld ned chasch spare, ihr sind jo doch rächt viel lüüt, oder? die meischte schwätzed jo dänk eh und merked viellicht gar ned dass no musig lauft aber wenn de priis in ordnig isch und du gärn öppis hättsch denn findi die ok!!!

das mit dem kolleg isch jo scho strange... wieso passiered alles so komischi sache??? ich würd mich unheimlich gehrt fühle grad zwei mol dörfe goh, und wenni ned beid mol chönnt, de würdi unbedingt am chirchliche welle debii sii! ich verstoh das ned... das isch so öppis speziells und ich find au es hed doch au e grossi bedüütig wenn eim es paar a ihri hochziit iiladet!!! ich würd mich so unglaublich fescht freue an beide aaläss dörfe debii sii!!! mängisch verstohn ich eusi wält ned...

so, ich muess wieder! würd zwor lieber mit euch de ganz tag chli online-diskutiere und mir gedanke über d'hochziit mache, aber irgendwoher muess jo au no de stutz cho wo mer für das alles bruucht

bi eus lauft ebe hz-technisch praktisch nüd (ussert s bestehende chaos i mim umfunktionierte bastel-büro), mir sind grad chli mit anderem beschäftigt... aber das chunnt au wieder

07.05.13 15:23
CoRa 

Re: Bräute 2013

@anyany, hihi esch wörkli wetztig! mine seit zu mer ech telefoniere ned gärn - ussert met kollegine esch jo meeeega cool vo diner schwöster!

@valey, din kolleg esch en hirsch!!! wenner ned wett heter ka!!! Tssss sösch chommi scho för ehn

@eiswagen, hämer üs au scho überleit z'mache, weiss noni öb mers möche und wenn möchti evtl. säuber eine mache

@me, ha vori s'chleid bstellt, der arbeitskolleg het mi müesse mässe wöui ned bes zobe ha chönne warte

07.05.13 15:32
CoRa 

Re: Bräute 2013

uiiiii, ha vor grad der countdown agluegt, gnau no 101 Täg

07.05.13 15:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Bei mir sind es noch 136 oh man, das geht alles sooooo schnell.

07.05.13 15:44
Mona83 

Re: Bräute 2013

hui höred uf, bin eigentlich nöd nervös aber wäni so uf de countdown luägä sinds no 17 täg bis zum zivilä und 38 täg bis zum kirchlichä. wenn mers so i täg ghört dän machts eim scho eher nervös... hui

07.05.13 15:44
Angita 
Re: Bräute 2013

hehe ihr sind lustigi! bi mir gohts no 60 Täg

07.05.13 15:48
CoRa 

Re: Bräute 2013

puuuuu, lieber ehr aus ech sooo gliiii

07.05.13 16:10
elea 

Re: Bräute 2013

beni jo grad froh sends bimer no 123täg! be gar nonid parat
ha am mettag no rasch met mim frönd öber de ehevertrag gredet. mer hend jez mol gseit dass mer eine werde mache wenn mer de mol chender hend (eifach wegem erb)! esch mer au recht, de hani no bez zit bes mer zom notar mönd :D

 1 .. 960 .. 1917 1918 1919 1920 1921 .. 2839 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   richtig   schnell   gspannt   Zeremonie   wirklich   eigentli   irgendwie   schaffe   einfach   bearbeitet   himbeer   langsam   vorallem   Problem   natürli   eigentlich   natürlich   Kollegin