| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 960 .. 1918 1919 1920 1921 1922 .. 2840 .. 3757
07.05.13 16:15
Mona83 

Re: Bräute 2013

irgendwiä bini froh gahts nömä lang, han würkli scho fast alles und mag irgendwiä nöme länger wartä. freu mi zerst mal ufs zivilä im chlinä chreis, wird sicher cool. nacher drü wuchä wartä bis zur big party

ja dä cheibe ehevertrag, muäs mal überleggä wo ich än notar finde.

07.05.13 16:33
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ganz ehrlich. Ich wünschte wir hätten noch ein bissl mehr zeit bis dahin, oder könnten die zeit anhalten.

07.05.13 16:40
CoRa 

Re: Bräute 2013

apple-pie:
Ganz ehrlich. Ich wünschte wir hätten noch ein bissl mehr zeit bis dahin, oder könnten die zeit anhalten.


Puuh, nei, be froh hani jetz no 100 täg zyt. be aber au froh wenn äntli sowie esch..nach 15 mönet hetme wennis so dörf usdrücke s'schnäuzel rächt voll- ömu eg.

07.05.13 16:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

ich bin halt vo natur us ungeduldig und mich schissts ah lang z wartä, drum isches mir glich wän dä tag öpä chunt. guät han au scho viel erledigt, bi eigentli parat. :-)

07.05.13 17:00
apple-pie 

Re: Bräute 2013

CoRa:
apple-pie:
Ganz ehrlich. Ich wünschte wir hätten noch ein bissl mehr zeit bis dahin, oder könnten die zeit anhalten.


Puuh, nei, be froh hani jetz no 100 täg zyt. be aber au froh wenn äntli sowie esch..nach 15 mönet hetme wennis so dörf usdrücke s'schnäuzel rächt voll- ömu eg.


Klar, an sich möchte ich ja am liebsten auch morgen .... Heute schon heiraten. Aber es gibt da noch eine große Hürde, die genommen werden muss bevor ich überhaupt heiraten kann.
Zur zeit läuft immer noch meine Scheidung.
Das letzte mal war ich wegen dem alleinigen Sorgerecht vor Gericht im März.
Dort meinte der doofe Richter, das er kein Grund sieht das ganze zu beschleunigen.
An sich ist alles geklärt, ich habe sogar von meinem ex schriftlich und von einem Notar begläubigt, das er mit der Scheidung einverstanden ist und mir das volle Sorgerecht gibt. Dadurch das er in den vereinigten Staaten ist, benötigt es auch kein vorsorgungsausgleich.
Kurz gesagt ich brauche nurnoch das Urteil vom Richter. Und seit März habe ich nichts mehr gehört.
Der Richter ist auch ziemlich schlampig und hat nicht mal eine Akte angelegt etc, und das ich ihm bzw. Mein Anwalt das schreiben gegeben hat von meinem ex will er auch nicht mehr erinnern.
Ich bin einfach nur sauer.
Jetzt hat mein Anwalt ein Brief zum Gericht geschickt, ob man das verfahren beschleunigen könnte, da Umzug und Hochzeit ansteht, das war vor drei Wochen und kein Wort von denen.
Morgen hab ich ein Termin beim Anwalt da werde ich auch ansprechen, das ich Angst habe, wegen unserer Tochter.
Michelle leidet an Epilepsie und ein integrationskind, sie ist dadurch sehr schüchtern und in ihrem Umfeld recht eingeschränkt. Jede neue Situation wirft sie völlig aus der Bahn und es Brauch viel zeit bis sie Vertrauen etc. Aufbauen kann.
Im August ist sie schulpflichtig, heißt wenn wir nicht bis dahin umgezogen sind muss sie zur Schule. Für wie lange? Ein paar Monate und wird dann wieder rausgerissen, weil wir umziehen? Und dann Anschluss finden in der Schweiz, wenn die Schule bzw. Der Kindergarten bereits gestartet ist.

Sorry, das es so lang wurde, aber das musste ich mir mal von der Seele schreiben.

07.05.13 21:02
elea 

Re: Bräute 2013

wow apple das esch vell!!!! hoffe wörkli ganz ganz fest för de dass die scheidig bald dorre esch und ehr euch of euches neue lebe ide schwiz und ofd hochzit chönet freue!!!! hoffe din awalt het morn gueti neuigkeite för dech!!!!

07.05.13 21:14
CoRa 

Re: Bräute 2013

Uiii apple, deine Situation tut mir echt leid deine Sachlage ist natürlich ganz anders! Wünsche dir von ganzem Herzen das die Scheidung bald durch ist und du mit einen Kindern hier in der Schweiz glücklich wirst! Hoffe genau so wie elea, dass der Anwalt Morgen News für dich hat!

08.05.13 07:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

Apple: das kommt schon gut. es muss einfacht. ich hoffe sehr dass deine klein nicht zuerst in deutschland in die schule gehen muss und nacher in der schweiz. das wäre ja eine sehr grosse umstellung für sie.

08.05.13 07:27
Nemo 

Re: Bräute 2013

morgä zäme!!

@apple: das ist ja echt kompliziert bei dir.. hmmm.... hoffe das geht gut aus. aber du bist echt mutig so ein fest zu planen ohne dass du weisst ob es gut geht. ich hätte das nie gekonnt

@lang warte: bi mir gahts au no bitz was über hundert täg... langsam isches scho bitz so, dass mer eifach wartet, bis de tag denn chunt.. bi eus isch eigentliich au alles greglet und vorbereitet, vo dem her chöntemer eigentli los leggä

@me: muen mich jetzt denn mal wieder um die süessigkeitebstellig fürs candybuffet kümmere. leider sind letscht mal wonis han welä bstelle fast alli rote sache usverchauft gsie.... im juli gangi ja no gschwind uf italie und denn tueni dehte no mandle chaufe. natürli wiessi und roti

hüt mueni mal im hotel alüte. mir gönd ja am samstig dehte go ässe. jetzt hani denkt ich chönte denn viellicht grad mal en probetisch mache. hoffe sie händ kei gsellschaft dehte suscht wirds nüt. aber samstig isch hald chance scho gross, dass eini ume isch. wär hald grad gäbig, suscht mueni denn extra nomal usefahre..

08.05.13 07:42
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zeme
hoffe goht eu allne guet hüt :)

ohh jee apple.. hoffe dass die scheidung ganz schnell vorbei ist und ihr euch dann nur noch auf den Umzug und Hochzeit konzentrieren..


Nemo ahh cool süessigkeiteeee :)) mmm i confetti :))


Me
mer hend gester s gspröch gha medem Pfarrer und es isch super gsi!! :) mer hend all eusi gwünschti Lieder chönne neh... und mer hend de ganz Ablauf vo de Trauuig besproche und abgmacht..
er isch echt uu lieb gsi.. und schön au eusi wünsch igange...
de semmer no kurz id Chile übere go bespräche wegem Sitze usw.. es werd en mega schöni Trauuig.. :) freumi schoo...


Und bi eu? lauft was i de nächste Täg HZ mässigs?

 1 .. 960 .. 1918 1919 1920 1921 1922 .. 2840 .. 3757
eigentli   natürli   Zuletzt   himbeer   Kollegin   vorallem   natürlich   irgendwie   gspannt   schnell   wirklich   schaffe   Zeremonie   bearbeitet   richtig   Problem   langsam   Hochzit   eigentlich   einfach