| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 962 .. 1922 1923 1924 1925 1926 .. 2842 .. 3757
08.05.13 08:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

lilly: ja dä käni isch mega schön.
genau mir machet au nur jedi zweit reihä. was händer für bluämä? mir wäred warschinli callas näh ade reihä.

ja säg nüt, han letschti au dänkt, nei soo schaad. meistens sind so grüst aber lang dra. dänke nöd dass diä i 6 wuchä wieder wäg sind...

08.05.13 09:14
valey 

Re: Bräute 2013

sabrinella bi der laufts med plane? ja ich ha en checkliste goh die amigs dure...


lilly tüender demfal ned alli bänk schmücke? :)

08.05.13 09:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete moooorge :)

Valey findi cool dass de Pfarrer jetz chli lockerer reagiert het :)

Lilly, cool weg de Blueme, mir werdet au nur jedi 2. Bank schmücke, findi suscht überfüllt und gaht au is Geld... :)

08.05.13 09:16
valey 

Re: Bräute 2013

emma ja ha recht freud gha :) hend scho alles chli chönne vom ablauf au bespräche :)


ja find au alli bänk isch chli überfüllt...

08.05.13 09:16
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja säged nüt, sött mal e sone to do liste mache... weri mal ziit.
han so es notize app ufem handy, deht tueni amigs sache schnell ischrieb womer grad in sinn chömed...

vor zwei tag hani agfang emusik zämesueche für euse hz tanz. mir mached ja so en funny wedding dance. isch im fall e meeeega büetz!!!
muen denn jetzt mal no gugge, weli stelle vo dene lieder dasi bruche und denn chanis de djane gä zum schniede...

08.05.13 09:16
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo guet eigentli be de meinig ich heig alles, au alles fertig aber warschindlich han ich sehr veel vergesse han chli angscht, was hesch den du für en checklischte?

jo und ebe halt ned so ziit gah leider:-(((

hmm freue mii soo und be scho gspannt uf oichi fotis:-)

08.05.13 09:19
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

Endlich, endlich chum ig au wiedermol drzue bi euch mitzschriebe.. Has im Gschäft sehr streng gha will ig dr Abschluss no ha miesse mache und de isch jetzt fertig .......

In de letschte Däg bi ig nid mol zum nocheläse cho.. Sorry..

Hoff dir heits alli guet udn stecket fliessig i de Vorbereitige.. Hürotet eigentlich öbber das WE??

Bi eus lauft sehr viel, si am Samstig eusi Ring goh abhole udn sie si wunderschön..
Denn laufts natürlich rund und langsam ha ig s gfühl zyt rennt mir drvo...

Denn (mitt wink zu dr Mona) ig weiss wos ahne goht a mim Polterobe... Mi Schöschter het sich dummerwies verschnurrt.. es isch ihre niene recht gsi aber im eifer des gefechts. Muess si bitz in schutz neh will ig ha chli mit ihre puff gha weg ihrem Polterobe will ihri Kollegin schwamnger isch und si die will drbi ha will si ihre Polter obe no im Juni mache!! Wie wenn ig denn zyt het, denn het si mri gseit ig würd jo au nid uf mi best fründin welle verzicht udn ig nur so: kei ahnig öb si cha mitcho si isch nähmlich schwanger... (isch noni offiziell) und denn mi schwöschter nur so: WAs sie cha nid mit uf PRAG cho
Guet mit Prag het ig im lebe nie grechnet.. ah nid mol e ahnig was dört lauft aber loh mi loh überrasche... jetzt weiss ig au wiso mi schwöschter sich so gspret het gege de Ort.. Ha ihrem Maa mol gsei also so uf Istanbul, Budapest oder prag will ig nid wo mi nid cha verständige aber isch ok mol luege wies wird...

So gnueg vo mir.. do no d Föteli vo de Ring...

Datei-Anhänge
ov_img_8434.jpg ov_img_8434.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

ov_img_8962.jpg ov_img_8962.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

08.05.13 09:22
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Nemo,
Esch secher cool, dä funny wedding dance. Hemmer öis ou no öberleit, wöu mer jo scho lang tanzed, aber mer hend öis de doch för e klassische Waltzer entschede. Nome s Lied hemmer ou nonig. Mer hend ebbe augemein ned Lieder, wo öis sehr verbende... Är lost sehr vöu Musig, aber ech mache lieber Musig.

@ To Do List
Ech ha mer eifach mou sone Checkliste usem Internet abeglade, wo aues droffe stoht ond die beni iez am abhöggle, rsp. die Sache woni ned bruuche am Striiche. Ha aber ned s Gfüeu, dassi vöu vergässe ha. Wenn mer öppis vergässe eschs doch eh nor es Detail! Wöu öber aues andere hemmer i dem Forum secher scho mou gredt.

08.05.13 09:22
Nemo 

Re: Bräute 2013

hammer ring schmetterling!!! die sind ja wunderschööööön!!

und prag isch de wahnsinn!! isch e mega stadt!! chasch di also megamässig freue!!!

08.05.13 09:23
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Mit euchne noie Avatars chum ig fast nüm druss... Bi halt en Gwöhnigsmensch..

@Nemo was für Lieder hesch schomol usgsucht? Euse DJ het eus letscht Wuche Nothing else matters zämmä gschnitte.. ha ndi welle 8 min tanze :-) jetzt sis no 3..

HZ Tanz: planed dir do öbsi speziells (wunderkerzli oder seifiblöterli) oder überlöht dir das de Tätschis?

@valey: lis din bricht no noche mit em Pfarrer ha nur so am Rand mitbcho dass du zerscht ndi so glücklich bisch gsi...

 1 .. 962 .. 1922 1923 1924 1925 1926 .. 2842 .. 3757
bearbeitet   natürli   eigentlich   richtig   Kollegin   Problem   schnell   gspannt   himbeer   einfach   vorallem   Zeremonie   eigentli   langsam   wirklich   Zuletzt   Hochzit   natürlich   irgendwie   schaffe