| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 963 .. 1923 1924 1925 1926 1927 .. 2842 .. 3757
08.05.13 09:24
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey schmätterling

wiä gahts der au sò?

oh cool wägem polterabig, wänn ischer dän?

min schatz hät das weekend au polterweekend. also das heisst sturmfrei für mich.

08.05.13 09:26
Nemo 

Re: Bräute 2013

mit dene sache verlahni mi total uf mini tätschis!!

lieder hämmer: 1. nothing else matters
2. Grandmaster Flash, the sugarhill gang
3. every body dance now
4. baby got back, sir mix a lot
5. entetanz
6. macarena
7. gangnam style
8. de reste vo nothing else mtters

08.05.13 09:27
anyany 

Re: Bräute 2013

Wow, Schmetterling, mega schöni Reng! Esch no speziell met dere Moschterig (kei Ahnig, wie mer das nennt *peinlich*). Ond dini Fengernägu send uuuh schön! Öppe settigi wetti am HZ, ha ebbe nie öppis droffe ond be mer ned secher, wasi söu. Aber ech dänke ech loh mer es normals French lo mache, aber nor met Lack, ned met Gel. Schöscht müessti jo emmer weder goh... Mou luege, ha no nüd gfonde.

08.05.13 09:28
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Nemo
Merci... bi au vol happy.. gäll du hesch d Steinli au so uf dr site.. ha se zerscht i dr mitti welle aber weg em muster druf verzichtet.. aber so ischs jetzt au mega...
Echt isch Prag hammer? bi dört nonie gsi aber shcins goht d Post ab :-) merci fürs muet mache

@mona: süscht guet, halt dr normali hochzyts wahnsinn.. bi dir gohts jo au nüm lang, emel bis zum zivile..
Am 1./2. Juni....
Echt? Ig ha au sturmfrei, min goht a Wörtersee as VW Treffe. Din? Gniessischs au mol allei zsi? Ig scho, denn cha ig chli züg mache für mi und VOX het jo HZ Wuche.....

08.05.13 09:29
Bow 

Re: Bräute 2013

Also i muess ganz ehrlich sege: mir hei nid emol e Hochzitstanz. Wil mir beidi nid chöne tanze und das würd extreeem peinlich werde und nid sehr romantisch
Machet dir alli e Tanz?

Cool Schmetterlin: Polterobe in Prag das wird sicher de Hammer Wie lang göht dir?

08.05.13 09:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

ich hoffä s luägt niemert am hochziit uf mini händ, han eimal so gelnägel gha und niä meh.
ich mach nüt mit de negel. oder findet ihr das doof? bin sicher di einzig brut wo nüt macht mit de negel aber han halt sooo kei lust druf...

08.05.13 09:31
Nemo 

Re: Bräute 2013

nei isch echt e super stadt schmetterling, chasch di echt freue!!

ja ich han d'stei au am rand, ich finds so mega schön. min ring hettis au mega kaput gmach wenn stei ide mitti gsie wäred, so wie bi dir! finds traumhaft schön!! gönd stei rundume? oder chasch denn au no wieter mache??

08.05.13 09:33
Mona83 

Re: Bräute 2013

Schmätterling: wow gaht au nömä lang bis zu dim polterweekend. dän bin ich scho ghüratä, hui hilfee.
ja ich gnüsses mega im fall, bi gärn zwüsched durä äläi und weiss no nöd öbi söll ä mädelsparty machä oder eifach mal d ruä gnüssä. mal luägä.
kei ahnig wo minä ane gaht, dä trauzüg vertraut mer nöd und s macht mi stinksauer!!!! ich red gärn viel aber äs gheimniss chani für mich bhaltä, find das isch än unterschied!!! janu min schatz hät ihm scho gseit er wel dass ich das wüssi sust chäm er nöd mit. also wirdis vorem samstig wüssä

08.05.13 09:34
anyany 

Re: Bräute 2013

Mona,
Ech dänke ned, dass das gross werd uffalle. Be mer ebbe ou am öberlegge, öbi öberhoupt öppis söu mache. Be soooo ned de Typ dezue. Aber ech ha deheime e sone Nagulack in liecht Perlmuet (ha im ganze genau 2 Nagulack) ond ha mer scho öberleit, öbi eifach dä söu druf mache. För ei Tag set das jo länge ond es schisst mi ah för das Gäud uszgäh.

08.05.13 09:35
elea 

Re: Bräute 2013

nei bow, mbi eus gehts ke ochzitstanz! besch aso ned elei ;)

ond mona, i mache au nix met mine nägel! ha bes jez einisch en manicure becho ond nach 2 täg hend mini nägel genau glich weder verhonzet usgseh! aso reini geldverschwenidg bimer :)
ha em fotograf gseit er sell de ned minii hand fötele! bruche kes beld vom reng, gsehne jo jede tag de rest vo mim lebe

 1 .. 963 .. 1923 1924 1925 1926 1927 .. 2842 .. 3757
Hochzit   himbeer   bearbeitet   irgendwie   schaffe   einfach   wirklich   Kollegin   Zeremonie   eigentli   eigentlich   vorallem   schnell   langsam   natürli   gspannt   richtig   natürlich   Problem   Zuletzt