| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 963 .. 1924 1925 1926 1927 1928 .. 2843 .. 3757
08.05.13 09:35
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja nagellack weti vilicht au druf duä, vilicht sogar nur durchsichtigä mit glitzer oder so. aber dä muäs mer öpert anderst druf duä. weiss nöd öbi ein tag vorem hochziit ruhigi händ han

08.05.13 09:36
Canoa 

Guete Morge zäme...

Leider chomi nöme so dezue z läse ond zschriebe, es louft so vöu...

Mona, ech gloube es wössed jo alli vo dine Liebste dass du nüt wetsch mache met dine Negeli, de esch das ou okay. ech meine, tued die ned verkleide oder verändere nome wöus alli anderst möched. Machs so wies för dech stemmt...das esch s wechtigste...

Schmetterling, sehr schöne Ring...=)

Mer send eusi am Samstig go probiere, ohhhh soooo schön, hättne gard welle metheinäh aber mer löhnd ne bem Juwelier im Safe...

Bow mer hend äxtra en HZ Tanzkors gmacht, ond mer send werklech ned begabt zum tanze aber es heds vou brocht, hend werklech fröid...jetzt müemer eifach flissig üebe...=)

08.05.13 09:38
Mona83 

ja voll, han mer au immer gschworä ich wet mi nöd verkleidä und sachä machä wo nöd zu mir passed. bin niä gschminkt also söll sie mich dezänt schminkä. d haar hani immer offä, also machi kei ufästeckfrisur, höchstens öpis mit löckli. drum au d negeli nöd

elea, das sägi minärä fotografin dämfall au. d rind dörf sie scho fötele eifach nöd a minärä hand.

08.05.13 09:38
schmetterling84 

@anyany
Merci.. und glaub gaaanz wenigi wüse wie meh dem Muster seit... nennt sich Mokume Gane.. Aber Holzmasserig tönt verständlicher
zu de Nägel: bi se vorere Wuche s erstemol goh mache nach 5 Joohr, mir het snie ghabe bis jetzt, aber mini neuei Naildesignere machts hammer.. es hebt bombefest. ha au nur French und bitz glitzer über em wisse.. Mi Shcöschter het für ihri Hochzyt nur bitz gel drüber gmacht und denn das ohni problem chönne abfeile oder abfeile loh. das biete die meiste a.. es hebt halt länger und d Nägel si gstärkt..

@Nemo: Cooli Lieder, natürlich s erste isch s schönschte :-) Spezielle mix. Wettsch no meh?
Jo si göh ganz rundum.. ha denkt wennscho denn scho ig find es muess zum ring passe und ebe ig ha welle as mi schatz au e spezielle het, er het en Matt ig glänzig

@mona: oh, das isch blöd dass er so duet, weisch ig has jo au per zuefall erfahre aber wo igs gwüsst ha ha ig ihne chönne tips gäh.. (bi jo scho 2 mol z amsterdam gsi..) Hoff erfahrsch es gli.. Bi glich red viel aber gheimniss cha ig für mi bhalte usser bi minere Schwöschter, kenne eus halt zu guet.

@Bow: 2 Däg also Samstig sunntig... Chli knapp aber ok so si jo 14! Wieber

@Nägel: ig find für jede muess es selber stimme, ig ha mi au noni soo lang drfür entschiede will ig ebe angst gha ha si ghei ab..

08.05.13 09:41
sonne13 

Bow:
Also i muess ganz ehrlich sege: mir hei nid emol e Hochzitstanz. Wil mir beidi nid chöne tanze und das würd extreeem peinlich werde und nid sehr romantisch
Machet dir alli e Tanz?

Cool Schmetterlin: Polterobe in Prag das wird sicher de Hammer Wie lang göht dir?

eus gohts gliich wie euch, mir chönne au nid tanze, und wenn mer würded, wärs eifach nur peinlich

08.05.13 09:41
valey 

sabrinella
ha eifach es büechli gno und vo afang ah checkliste für mich gmacht
zb en rubrik Zivilhochzeit
denn
[ ] Kleid & Acessoires
[ ] Sitzplan
[ ] Tischkarten

usw...

und tues emmer weder aluege

Nemoo..
volll cooli lieder vo euchem tanz :)))

Schmetterling vooooll schön euchi Ring :) jetzt hender sie au deheiii
ahhh soo cool Prag :) be au scho gsi isch echt schön

Nägel
mona wenn du ned de typ bisch wo gel nägel hed od suscht so würdis ned mache
muesch au du denn blibe, chasch ja chli durchsichtige lack od so was druftue :) muesch du dich denn wohlfühle..
i ha momentan Gel Nägel werd denn au a de Hochzit mache :)

08.05.13 09:42
Mona83 

ja s macht mi mega veruckt, han dä trauzüg im fall immer guät möge und är isch au einä wo seit er machi das und das aber schlussäntli macht er gar nüt. mini trauzügin duät mer mängisch leid mit ihm. sie seit jetzt sie machi alles ohni ihn, zum glück hilft ihri schwö und nomal ä kollegin vo mir ihrä au no. är regt mi zur ziit so uf, weisch min schatz häts so lang vorus gwüsst wo ich hi gah und ich weiss äs nöd mal jetzt. däbi bin ich diä vo üs beidnä wo besser chan gheimnis bhaltä... boah muäs ufhörä sust regi mi z fest uf ab dem.

08.05.13 09:43
sonne13 

Mona83:
ich hoffä s luägt niemert am hochziit uf mini händ, han eimal so gelnägel gha und niä meh.
ich mach nüt mit de negel. oder findet ihr das doof? bin sicher di einzig brut wo nüt macht mit de negel aber han halt sooo kei lust druf...

wenn nüd machsch bisch nid die einzig - ich mach nüd willi au süscht nie öppis mach!

08.05.13 09:48
anyany 

Häää? Mona, ech chome grad ned ganz drus.
Du regsch dech öber din TZ uf, das tscheggi. Fendi ou mega müehsam, wenn öpper seit, er machts ond de chonnt gliich nüd.
Aber was esch met "de Schatz weiss, woni he goh ond ech ned". Wettsch es de wösse ond niemmer seits der? Oder närvts di eifach nor so ofne positivi Art, wöuds nömm magsch usghaute, das ned z wösse..?

08.05.13 09:50
Lilly4 

mona:
mir händ überall wissi rose, hani scho immer welle

valey:
nei, mir machet im total 12 reihe, aber nur jedi zweiti beschmücke, es gaht
ebe hindeuse no wiiter mit dä bänk und die sind dänn leer ... drum hani dänkt
wenn all gschmückt werdet, isch viellicht bitz viel des guten und vorallem isch
es halt au e choschtefrag, sooo bluemezügs isch soooo tüür, krass aber
gseht halt scho wunderschön us

1 .. 963 .. 1924 1925 1926 1927 1928 .. 2843 .. 3757
Zuletzt   Kollegin   vorallem   Problem   natürlich   wirklich   schaffe   irgendwie   richtig   Zeremonie   bearbeitet   eigentli   einfach   Hochzit   himbeer   eigentlich   schnell   natürli   gspannt   langsam