| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 964 .. 1925 1926 1927 1928 1929 .. 2843 .. 3757
08.05.13 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

mich närvts dass ich vom trauzüg kei antwort überchum wo min schatz higaht will ich ihm das anschinend würd verzellä (würdi niä). mini trauzügin jedoch isch super sie hät min schatz ibezogä und informiärt.

dä trauzüg vo mim schatz närvt allgemein, är wet so viel machä aber macht nüt und schlussäntli langet dän d ziit nöd. und ebä mich mags halt dass är minärä trauzügin nöd meh hilft.

08.05.13 09:51
snet 

Guten Morgen Miteinander

Mal ein kurzer Einschieber - weiss eigentlich jemand wie's Daninici geht? Sie ist ja nicht mehr hier angemeldet und ich hatte gehofft, dass sie sich mittlerweile mit ihrem Vater besser versteht.

08.05.13 09:52
Mona83 

lilly: wissi rosä sind au super gseht sicher hammer us.
nimmt euers bluämägschäft nach dä chilä au d bluäme id abiglocation i därä ziit wo ihr de apero händ?

08.05.13 09:55
sonne13 

snet, das habe ich mich auch schon gefragt. ich hatte ihre geschichte damals im stillen verfolgt und hab mich kürzlich auch gefragt, ob sich das ganze wohl zum guten gewendet hat... ich hoffe und wüsche es ihr sehr!!!

08.05.13 09:56
Lilly4 

sehr schöne ring schmetterling!!

mona, ich wird au kei gelnägel mache, hans eimal gmacht,
hät zwar schön usgseh, aber jetzt extra für t hochziit
und dänn müsst mi zerscht no dra gwöhne - nei danke
gahn eifach id mani und pedi, das langet ... find das gseht
nach dem scho ganz anderscht und viel schöner us! wird eimal
vorem zivile und eimal vorem chirchliche gah!

he nei mädels, han s gfühl jetzt chund eis nachem andere und
alles so chline kramm mir händ ein termin nachem andere!

08.05.13 09:56
valey 

ah lilly ja wissi rose send eh super :) mer werdet so altrosa rose ha :)

08.05.13 09:57
anyany 

Mona, ach soo. Sorry, be mängisch chli schwär vo Begreff. Hmm... de TZ esch eigentli mi beschti Frönd, trotzdem eschs mer egal, öbi öppis erfahre. Ech gloub ech wott gar ned wösse, was si met ehm ahstöue. Obwou ech s gloub scho weiss. Si göhnd ergend ofne Bärg ines Resti ond betrenke sech denn det ond nänd ergendwas vom Resti methei (z. B. e Stuehl, Dekoration, ... ). Das louft be dene meischtens öppe e soo ab. Weiss aue säuber ned, wasi vo dem söu haute. Drom wottis aue gar ned wösse.

Ech verstoh aber mega, dass es dech närvt, wenns du gärn wörsch wösse ond er eifach ned vorwärts macht. De besch vou ned secher, öber öberhoupt scho öppis weiss oder öbers eifach ned wott säge, wöuer no gar nüd het.

08.05.13 10:05
Lus

nicht registriert

Guete Morge Froue
I ha nume hurti inegüxlet... Ha no chli stress, schliesslech wetti aues no erlediget ha bevori id Ferie gah

ha nume hurti ar mona83 öppis wöue mitteile:
i ha die nacht vo dir tröimt. du hesch ghürate u i weiss nume no, dass du uu happy gsi bisch und vom einte ohr zum andere grinset hesch
So tröim hani gärn

08.05.13 10:16
Lilly4 

mona,
nei mir nähmet t blueme vo dä chilä nöd id abiglocation, wär zwar
e option gsi, aber leider wirds ziitlich bitz z eng wot nöd dass
die dänn s züg us dä chilä schleppät und mier stönd no det und nähmet
t glückwünsch entgege, wär glaubs bitz blöd ihr machets dämfall
so?

valey, altrosa rose sind natürlich au wunderschön ich han mi extra
nöd für rosa entschiede, weg mim schatz, dä wär duredrüllt wenns rosa
gha hät hihi mit wiss, hellgäll, ivory und so chan er sich zum glück no guet
afründe

lus:
so herzige traum hihihihihihi

min schatz hät letschti au öpis weg dä hochziit träumt haha jetzt fangts bi
ihm au scho a!

elea:
haha, muess amig mega schmunzle ab dine kommentär und wie du sache
beschriebsch etc. hihi sehr amüsant

08.05.13 10:25
valey 

mona mega doof das eue tz der ned well sege ?! du seisches ja ned witer od so.. mega komisch

Lilly.. ja mer tüend ebe d bänk mit wissem tüll zuemache i de mitti.. und denn jewils en altrosa rose dri... suscht wärs denn zuu wiss :) hehe

1 .. 964 .. 1925 1926 1927 1928 1929 .. 2843 .. 3757
richtig   eigentli   eigentlich   schaffe   schnell   Hochzit   gspannt   himbeer   natürlich   langsam   einfach   Zeremonie   irgendwie   vorallem   Kollegin   Zuletzt   wirklich   Problem   bearbeitet   natürli