| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 964 .. 1926 1927 1928 1929 1930 .. 2844 .. 3757
08.05.13 10:26
Mona83 

Re: Bräute 2013

du häsch vo mir träumt lus??? warum dän das? fühl mi ja geehrt und natürli freuts mi dasi happy gsi bin.
hoffä und bin au sicher du häsch rächt.

ja mir machets so lilly. händ ja gnuäg ziit will nach dä chilä gahts fast drü stund bis mer im plaza achömet.

08.05.13 10:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja any bin ebä au nöd so sicher öb da alles klappet bi dem polterweekend. will är hät vor ere wuchä no nöd würkli gwüsst öbs würkli det ane gönd oder nöd.
und ich mein wär macht scho über uffahrt wän di meistä vier täg frei händ än zweitägige usflug. ich weiss nur dass viel kollegä nöd chönd wils scho vorher öpis plant händ. ich meinä wän scho a somä speziellä datum öpis machsch dän sötsch es vilicht nöd erst än monet vorher säge....

janu ich han grad vorher mitem kolleg vo üs beidnä hüt abig abgmacht und dä isch am polterweekend däbi und ich frag ihn. dä seits mer scho und falls äs mir dä trauzüg dän doch no verzellt chani säge ich weiss äs scho.

08.05.13 11:28
apple-pie 

Re: Bräute 2013

So Mädels, bin mal schnell alles überflogen ... Sonst kommt man bei eurem Tempo ja net mit

@nemo
WOW, das Kleid ist traumhaft und steht deiner Mami absolut.

@dresscode
Mir ist es auch wichtig, das die Leute net in Shirts und tschilpt kommen, daher haben wir uns für den Dresscode "come es you are" entschieden.

@schmetterling
Wirklich schön der Ring

@nägel
Also Gelnägel würde ich nicht machen, aber eventuell etwas Lack auf die Nägel.

08.05.13 11:30
valey 

Re: Bräute 2013

hey mona.. ja frogsch de kolleg seits der sicher hihi


ha vori grad mit dem kolleg telefoniert wo gester dumm toh hed vo wäge "mer langed nur 1 mal cho"
jetz heder mer gseit er chömi im august ned, ehm schissts ah es isch z wiit..
aber jez am zivile chunt er wels nöch isch


nei echt und das isch en kolleg? es schisst ehm ah!! tzzz
be froh, so lüt wo gar ned med eus wend de tag fiire seled schön deheime si... hed meh platz für anderi wo würkli wend debi si

08.05.13 11:34
Emma13 

Re: Bräute 2013

So isches valey! Chan der ja es Liedli devo singe :)

Verstahns echt nöd, han mi aber scho gnueg ufgregt, darum rat ich dir das eifach mal si zlah... was sölls, denn chunt er halt nöd, konzentrier dich uf di andere wo würkli Freud hend dörfe debi zsi :)

08.05.13 11:36
anyany 

Re: Bräute 2013

Oh nei, valey, das send doch sooo doofi Lüüt. Ech wörd mech mega mega gehrt fühle! Mis einzige Problem wär, dassi ned wösst, was ahlegge. ;)
Ech be ou no anes HZ ihglade ond weiss gar ned, wasi söu träge. :( Ech wörd gärn öppis bstelle, aber ech ha so Angscht, dass das a mer ned guet usgseht. Ech be 1.69cm gross ond 73kg schwär, aso ned/nömm die Dönnschti. Ond eigentli chani guet demet läbe, aber i so Momänt machts mi weder chli truurig. (Be mou magersöchtig gsi, ha e Therapie hender mer, aber iez esch alles okay!) Ond ines Gschäft goh, esch chli schwerig, wöu die Chleider emmer so wahnsennig tüür send!

08.05.13 11:37
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa emma isch eso.. finds au jez doof daser am zivile chunt
wel de weisi de isch nur do wels nöch isch... suscht wär er sicher au ned cho


anyany... findsch sicher was fürs hochzit :) jaa stimmt so do i de gschäfter sinds no tüür so obigkleider.. aber so c&a hed zum teil no mega schöni festkleider so wo no günstig sind..

oder wie wärs med bstelle? so light in the box od so? du chasch ja genau dini masse ahgeh :)

oder so zalando?? oder bonprix?? hed no günstigi :D

Zuletzt bearbeitet am 08.05.13 11:39

08.05.13 11:41
anyany 

Re: Bräute 2013

Valey,

Jo, bstelle wär scho cool. Aber mer weiss doch wie das so esch. Anere dönne schöne Dame gseht das super us. Ond a mim eher korverriiche Körper gsehts de us wie... ähm jo... ebbe ned ganz e so schön! Mou luege, wasi iez mache.

08.05.13 11:42
valey 

Re: Bräute 2013

anyany
ebe lueg mal bi zalando od bonprix.. de chasch ja zruggschicke wens ned passt.. und ebe au wenn me vel kurve hed cha es kleid gaaanz schön usgseh :))

08.05.13 11:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

Anyany, mach der da kein Kopf, lahn di nöd stresse und lueg doch eifach mal ab und zue inen Lade ine, ebe C&A het zum Teil würkli schöni und günstigi Kleider... ich han s Kleid für mis Mami au im Internet bstellt und massschnidere lah und es staht ihre echt SUPER, also das wär doch sicher au ä Lösig, wenn das denn nöd klappt, hesch immerhin nöd soviel Geld usgeh wie imene Modissa oder so...

 1 .. 964 .. 1926 1927 1928 1929 1930 .. 2844 .. 3757
wirklich   himbeer   schaffe   Zuletzt   bearbeitet   eigentlich   richtig   natürli   einfach   vorallem   Zeremonie   Problem   natürlich   irgendwie   schnell   Kollegin   Hochzit   langsam   eigentli   gspannt