| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 966 .. 1929 1930 1931 1932 1933 .. 2845 .. 3757
08.05.13 15:27
Mona83 

Re: Bräute 2013

ah nei für s zivilä chans scho so sie wiä hüt. säb chleid isch nöd so warm wiä das am kirchlichä.

08.05.13 15:34
Emma13 

ahah ebe gäll, mis nämli au nöd, darum chan d Sunne richtig prächtig schiine

08.05.13 16:54
apple-pie 

@valey
Das ist ja mal schei... mit deinem Kollegen!

@anyany
Stimme den anderen Bräuten zu. Kopf hoch du findest schon ein schönes Kleid!

@snet
Deshalb gibt es von mir/uns keine rede. Mir würde vor Nervosität auch total schlecht werden.

@me
Komme eben vom Anwalt zurück.
Also der Grund warum das so lange dauert liegt daran, das meinem ex die Scheidungspapiere nicht zugestellt werden können. Woran das liegt? Das weiß keiner.
Nun habe ich ihm nochmal die Adresse gegeben, die auf den Briefumschlägen stand, welche mein ex zu mir schickte.
Mein Anwalt hat die dann direkt weitergeleitet per Fax und hat auch angerufen um Bescheid zu geben, das das bearbeitet werden soll.
Ich hoffe sehr, das nun endlich die Papiere ankommen.
Habe nun extra die Nummer bekommen von dem Mann der für die Briefe bzw. Das Schicken der Briefe verantwortlich ist. Damit ich da auch nachhaken kann, falls ich meinen Anwalt nicht erreiche.
Sobald die Papiere dann an zugestellt gelten, macht der Richter schnellst möglich den Termin um das Scheidungsurteil zu fallen.
Mädels, drückt uns die Daumen das es nun endlich klappt. Es ist so ärgerlich, wenn die ganze Scheidung etc. An so einer Kleinigkeit hängt.

08.05.13 17:19
anyany 

@ Mime
Dä Brecht esch sooo schön! Ha grad müesse es paar Trändli verdröcke. Aber be aso ou seeeeehr emotional. Ech hätt ou gärn ide Tracht ghürote, do ech Dirigänti vome Joduklub be, aber mi Schatz tuet ebbe ned juutze ond de hemmer öis de för wiis entschede. Zivil ond kerchlech. Esch ou schön. Tracht chani no mängisch ahlegge.

@ apple
Klar drücken wir dir die Daumen! Das wird schon klappen!! Es muss einfach!

@ me
Mer send emmerno am Ändspurt för öisi Chärtli, wennd si i zwöi Woche usem Huus ha. De wäres no zemmli gnau 5 Mönet bes zor HZ, das esch gloub grad guet e so. Ech be mega stouz, dassi aui säuber baschtlet ha. Ond jedes vo Hand ahgschrebe ha. Die gladne Gäscht hend zuesätzlech no es HZ-Alphabet met Infos öbercho.
Ha öich no es paar Böudli.

Datei-Anhänge
DSC05636.JPG DSC05636.JPG (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 99 kB

DSC05637.JPG DSC05637.JPG (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 95 kB

DSC05635.JPG DSC05635.JPG (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 94 kB

08.05.13 17:22
valey 

Ey apple drücke euch gaaanz fest die daumen!!

Anyany kärtli send gaaanz schön wurde ;))

08.05.13 17:24
elea 

apple hoffe au dass das chli zackig goht met de scheidig!!

anyany, so toll du hesch der mega müeh ge met de chärtli! mega! d gäst werde secher uh freud ha ;)

08.05.13 18:49
apple-pie 

Danke Mädels!

@anyany
Total schön die Karten! Und selbst gemacht ist ja noch viel persönlicher. Der Text hat mich zum schmunzeln gebracht. Echt schön.

10.05.13 06:53
Nemo 

Nume ganz churz es guete morgä a alli!!!

Hüt dörfi wieder i mis chleidli schlüpfe und ich freu mi mega!!!

Ab hüt hani e wuche ferie. Die wird supeeeeer!! morn uf di drü is schloss ufe,alles go bespreche, denn uf di foifi in ochse mit eusere dekorateurin. De ochse macht eus en grosse runde tisch parat und denn chömmer en probetisch mache....huiiiii das wird spannend, hoffe es passt alles!! Und nacher denn uf die siebni chömed no d'eltere und schwiegereltere dezue zum mit eus znachtässe und chli fiere im ochse. Ooooh, en schöne geburi git das!!!

Ganz en schöne tag eu allne!!!

10.05.13 07:00
elea 

guete morge zeme!!

ui nemo das tönd jo alles super hey!! du hesch jo e super fritig, e super samschtig ond e super nöchst woche vor der
wönsch der ganz vell spass bim chleid alegge, ond morn em resti! send gspannt was verzellsch wis met dekoriere gange escfh! machsch de paar föteli vom tisch?
gnüss din geburi ganz fest! aber met dem lässige programm werds so oder so toll!

10.05.13 07:05
Manokasa 

Guete Morge

Nemo
He ich wünsch dir viel Spass hüt bim Chleid ahprobiere und morn natürli au! Tönt nachme super tag! :)

Also bi eus isch am Mittwuch de Pfarrer cho.. Ich han t liste mit de lieder vo de sängerin parat ga und ahgstriche was mir hend welle.. De heter eifach anderi usgsuecht wo ihm gfallet! Den hani welle wüsse ob ich bim ihzug es lied ab CD laufe la derf, de heter gmeint Nei und jetzt musi zu Amazing Grace inelaufe.. Usserdem heter no zwei Lieder usgwählt wo mir singe münd und er het nid mal gwüsst was Brautjungfere sind! Han ja zwei und die laufet ja mit mir id chile.. Het er aber nid so gse und het welle das die scho ide chile sind.. Da hani mi den aber chöne duresetze und han gseit s Bluememeitli und t Ringträger sind no chli, sie bruchet öperd a de Hand.. Den heter den gseit ok. Oh unds beste, min Fotograf derf nur vom Platz us im Sitze fotografiere!! tja er isch de chef aber das mitem Fotograf findi nid cool.. :(

1 .. 966 .. 1929 1930 1931 1932 1933 .. 2845 .. 3757
richtig   schaffe   irgendwie   schnell   Zeremonie   gspannt   Kollegin   Problem   natürli   eigentli   eigentlich   wirklich   Zuletzt   natürlich   vorallem   einfach   bearbeitet   Hochzit   himbeer   langsam