Bräute 2013 |
|
1 .. 968 .. 1934 1935 1936 1937 1938 .. 2848 .. 3757
|
|
|
|
|
11.05.13 15:19
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@nemo Happy Birthday!!!!!!
@me I chume grad vom Abstecke vo mim Chleid zrügg! Mir si häre cho und mis und ar Trouzügin ihres chleid isch scho ghanget. zerscht heisi ar Trouzügin ihres Chleid apasst, s isch eifach wunderschön! Mir hei ou e super schnidere verwütscht wo weis was si macht... klar, wosi d schäri gno het und het diräkt am chleid afa schnide bini scho chli erchlüpft! aber es gseht guet us u i ha s volle vertroue! När bi i dra cho: Bim ussueche vom Chleid isches mer ja hinde z äng gsi und mir hets nid chönne zuedue. dasmau i mire grössi hetsis chönne verschlesse u das isch ganz es anders gfüeu. Eifach wuuuunderschön! Obe wirds no chli igno und unde hetsi ou grad mit dr schäri afa chürze aber es isch perfekt! U mini Schleppe gfaut mer haut uuuuuu guet när hani no dr schmuck derzue usgläse, s wird ganz e schlicht perleketti, d perle si aber chli grösser. d ohresteckerli nimi die woni vo GG becho ha zum Geburtstag, da wird er sicher freud ha. när het dr tz (dä het ou mit dörfe) gmeint, i söu doch mau no händsche versueche. ha das bim usläse ja probiert (ganz langi händsche) u i has e katastrophe gfunde. ha de när so ganz fini händschli agleit ohni finger dranne u die si super! s drundet ds ganze no ab. wägem schleier hani immer gmeint gha, i düegne de witer unde am chopf amache, aber mir hei gmerkt, witer obe isch schöner, er faut besser. itze muesi überlege wäge dr Frisur. offeni haar wäre am schönschte derzue, da i aber vili schwäri haar ha womer nid guet cha "verbiege" weisi no nid wasi söu.... curly für id haar hani ou no es paari poschtet..... s isch so schön gsi, d tz u i hei ds chleid chum meh wöue abzieh. abhole chöimers am 17.8, ei wuche vorem hz s wird super
|
|
|
|
12.05.13 08:39
apple-pie
|
Re: Bräute 2013
@lus Das hört sich toll an. Freut mich das du so zufrieden mit deinem Kleid bist! Das du die Ohrringe, die du von deinem GG bekommen hast tragen wirst, find ich toll, da wird er sich bestimmt freuen!
@me Am Freitag hat mein Schatz mit seinen Eltern telefoniert. Am Telefon meinte sein Vater dann, das sie das komplette Catering (apero,Buffet, Dessert-Buffet und Getränke) übernehmen möchten. Da waren wir echt sprachlos ( ich war nebenbei über Skype mit meinem Schatz verbunden) Nun ist es so, das wir (falls das Auto repariert werden kann) unser Motorrad verkaufen um davon die Reparatur zu bezahlen und da meinte sein Vater. "Wenn das Geld für dein Motorrad nicht für die Reparatur ausreicht übernehmen wir die Differenz." Min Schatz wollte das natürlich nicht annehmen aber sein Vater hat ihm dazu erklärt, das es ihnen wichtig ist das es uns gut geht, die Sache hat jedoch ein Hacken. Und zwar wollen sie dafür eine kleine Dienstleistung. Jetzt waren wir gespannt! Ihre Bedingung ist, das sie mich und die Kinder am 27.05. kennen lernen dürfen Ich freue mich sehr die beiden kennen zu lernen!
Am Anfang hatte ich da echt bangen vor, aber obwohl sie uns noch nicht kennen haben sie uns bereits in ihr Herz geschlossen und werden immer hinter uns stehen.
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 968 .. 1934 1935 1936 1937 1938 .. 2848 .. 3757
|