| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 968 .. 1934 1935 1936 1937 1938 .. 2848 .. 3757
11.05.13 12:59
elea 

Re: Bräute 2013

happy birthday nemo!! alles guetI
mega schöni cardbox! gfallt mer mega guet!

hey canoa, gestr zobe hani gradmüsse ade denke ;)
du hesch der doch sorge gmacht dass de reng zeng esch... ond de hani zobe so loscht gha mi ehereng weder mol azprobiere... ond de cheib esch pltzlirecht eng gsi i ha grad mega müesse lache, hane de weder abzoge ond versorge!!! i weiss dasser mer emmer perfekt passt het aso beni mer secher dasses jez grad eifach es paar täg send woni halt fetti fenger ha!! aso mach der ke sorge, besch ned di einzig wo sosörgeli het!!! i weiss weni ne inere woche werd alegge werd ehr weder perfekt si! ond bider werds secher au so si ;)

11.05.13 13:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr Liebe!!

Danke euch vielmaaal!!!
ich wird de tag gnüsse. mir gönd jetzt denn bald los richtig schloss. hoffe s'wetter hebet de no bitz!!

schönst tägli allne und bis glie!!

11.05.13 14:15
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Herzlichen Glückwunsch Nemo, wünsche dir ein schönes Wochenende!
Die Cardbox finde ich übrigens total schön!

11.05.13 15:19
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nemo
Happy Birthday!!!!!!

@me
I chume grad vom Abstecke vo mim Chleid zrügg!
Mir si häre cho und mis und ar Trouzügin ihres chleid isch scho ghanget.
zerscht heisi ar Trouzügin ihres Chleid apasst, s isch eifach wunderschön! Mir hei ou e super schnidere verwütscht wo weis was si macht... klar, wosi d schäri gno het und het diräkt am chleid afa schnide bini scho chli erchlüpft! aber es gseht guet us u i ha s volle vertroue!
När bi i dra cho:
Bim ussueche vom Chleid isches mer ja hinde z äng gsi und mir hets nid chönne zuedue. dasmau i mire grössi hetsis chönne verschlesse u das isch ganz es anders gfüeu. Eifach wuuuunderschön! Obe wirds no chli igno und unde hetsi ou grad mit dr schäri afa chürze aber es isch perfekt! U mini Schleppe gfaut mer haut uuuuuu guet
när hani no dr schmuck derzue usgläse, s wird ganz e schlicht perleketti, d perle si aber chli grösser. d ohresteckerli nimi die woni vo GG becho ha zum Geburtstag, da wird er sicher freud ha. när het dr tz (dä het ou mit dörfe) gmeint, i söu doch mau no händsche versueche. ha das bim usläse ja probiert (ganz langi händsche) u i has e katastrophe gfunde. ha de när so ganz fini händschli agleit ohni finger dranne u die si super! s drundet ds ganze no ab.
wägem schleier hani immer gmeint gha, i düegne de witer unde am chopf amache, aber mir hei gmerkt, witer obe isch schöner, er faut besser. itze muesi überlege wäge dr Frisur. offeni haar wäre am schönschte derzue, da i aber vili schwäri haar ha womer nid guet cha "verbiege" weisi no nid wasi söu.... curly für id haar hani ou no es paari poschtet.....
s isch so schön gsi, d tz u i hei ds chleid chum meh wöue abzieh.
abhole chöimers am 17.8, ei wuche vorem hz
s wird super

11.05.13 16:48
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nemo Happy Birthday hoffe du besch dine Gebori so rechtig am gniesse!=)

Elea...ech be höt ned dezue cho de Reng nomou goz probiere, werdi aber no nochehole...gloubes au dasses mängisch eifach Täg geht wo mer deckeri oder dönneri fenger hed...

12.05.13 08:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Das hört sich toll an. Freut mich das du so zufrieden mit deinem Kleid bist!
Das du die Ohrringe, die du von deinem GG bekommen hast tragen wirst, find ich toll, da wird er sich bestimmt freuen!

@me
Am Freitag hat mein Schatz mit seinen Eltern telefoniert. Am Telefon meinte sein Vater dann, das sie das komplette Catering (apero,Buffet, Dessert-Buffet und Getränke) übernehmen möchten.
Da waren wir echt sprachlos ( ich war nebenbei über Skype mit meinem Schatz verbunden)
Nun ist es so, das wir (falls das Auto repariert werden kann) unser Motorrad verkaufen um davon die Reparatur zu bezahlen und da meinte sein Vater. "Wenn das Geld für dein Motorrad nicht für die Reparatur ausreicht übernehmen wir die Differenz." Min Schatz wollte das natürlich nicht annehmen aber sein Vater hat ihm dazu erklärt, das es ihnen wichtig ist das es uns gut geht, die Sache hat jedoch ein Hacken. Und zwar wollen sie dafür eine kleine Dienstleistung.
Jetzt waren wir gespannt!
Ihre Bedingung ist, das sie mich und die Kinder am 27.05. kennen lernen dürfen
Ich freue mich sehr die beiden kennen zu lernen!

Am Anfang hatte ich da echt bangen vor, aber obwohl sie uns noch nicht kennen haben sie uns bereits in ihr Herz geschlossen und werden immer hinter uns stehen.

12.05.13 09:02
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Sodeli, isch wieder öpis erledigt, mir händ am Frietig oisi Cupcake Turte bstellt. Mmmhhhhh..... Uf die freui ich mich riiiiiesig. Händ ois für drü verschiedeni Sorte entschiede. Für 58 Chlini und 20 großi Cupcakes und z'oberst chunnt na ä Chlini Turte druf....

Morn hämer's Ehevorbereitungsverfahre, bini ja gspanne.

@ Lus: schön häsch es beim Chleid probiere so guet kah und es passt alles perfekt. Freut mi für dich!

@ Apple: wow, sehr großzügig von deinen Schwiegerneltern in Spe euch zu unterstützen.

Wüsnsch oi en schöne Sunntig!

12.05.13 09:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, lucyLu

Welche Geschmäcker habt ihr denn gewählt?

12.05.13 09:30
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Wir haben uns für folgende drei entschieden
- klein: Zitronen Cupcake mit Zitronen Topping
- klein: Vanille Cupcake mit Passionsfrucht Topping
- Gross: Mohn Cupcake mit Waldbeeren Topping

12.05.13 09:43
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Das hört sich ja lecker an! Besonders die Mohn cupcakes ... Ich liebe Mohn!

 1 .. 968 .. 1934 1935 1936 1937 1938 .. 2848 .. 3757
Zuletzt   vorallem   schnell   einfach   bearbeitet   richtig   eigentli   eigentlich   natürlich   Zeremonie   gspannt   irgendwie   Hochzit   wirklich   himbeer   schaffe   Problem   natürli   langsam   Kollegin