| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 969 .. 1935 1936 1937 1938 1939 .. 2848 .. 3757
12.05.13 12:14
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Hallo liebe Bräute

Ich habe ein Dekoproblem. Vielleicht hat ja jemand Lust mir zu helfen:

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...ler-10_512.html

12.05.13 14:10
elea 

Re: Bräute 2013

lus das tönt jo super!!! schön hesch so e tolli aprob gha!!!!

apple wow das esch jo mega groszügig vo sine eleter! juhu gli leersch si kenne! das werd secher ufregende

12.05.13 17:38
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@MsJenaya
Finde die Idee die du hast echt toll, jedoch haben wir bereits unser Geschirr! Ich hoffe du findest jemand der dir dabei helfen kann.
Hast du mal geschaut ob du eventuell Teller Mieten könntest?

@elea
Ja, ich bin ehrlich gesagt immer noch sprachlos! Habe mir schon länger überlegt was ich meinen Schwiegereltern an der HZ schenken werde, und jetzt muss das natürlich was noch viel besondereres (schreibt man das so?) sein.

12.05.13 18:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

@apple: schön dass die schwiegereltern so grosszügig sind!
@ lus: das tönt doch alles super!! ich gange mis chleid genau am glieche tag go abhole wie du!

@me: danke allne fürd glückwünsch!! han en wunderschöne geburi gha!!

@gester: mir händ no de termin im schloss gha un des klapped alles genau so wie mir eus das vorstelled!! mine eltere häts au sehr guet gfalle, siw sind mitcho, willses undbedingt mal händ welä gseh!
mir chönd au en richtige izug mache zwüsched de stüehl dure, wie ide chile, eifach perfekt.
denn simmer abe is hotel und händ dehte mal en probetisch gmacht. natürli nöd so genau wie wenns denn richtig isch, aber mer chan scho klar erkenne wies denn söt usgseh. ich bin berwältiged gsie, es isch wundershö!
ich tuen eu da es föteli ihne. müend eu eifahc vorselle, dass denn rose um de ganz speigel ume gönd und dass die holzblöckli wiess agmaled sind und denn uf kein fall sichtbar sind. denn hät natürli denn a jedem arm sinen kristall, jetzt hämmer nur mal a eim eine aneta. d'cherzä sind au nöd ganz grad, aber ebe... isch ja nur mal es pröble gsie...
ufem spiegel sind denn no so chlini schlosschärzli, 5 stück pro tisch und obe ufem spiegel chlini diamäntli verteilt und und unde ufem tisch tuech sind denn chli grösseri.

und, gfallts eu??

Datei-Anhänge
2013-05-11 17.17.35 - Kopie.jpg 2013-05-11 17.17.35 - Kopie.jpg (47x)

Mime-Type: image/jpeg, 80 kB

12.05.13 18:36
Nemo 

Re: Bräute 2013

und hüt bini no bi minere fündin gsie go probeschminkä zum zweite mal. s'erste mal isches mir eifach viiel zstark gsie. das mal gfallts mer sehr guet. was meined ihr so dezue??

Datei-Anhänge
2013-05-12 18.32.38.png 2013-05-12 18.32.38.png (57x)

Mime-Type: image/png, 212 kB

2013-05-12 16.24.27.png 2013-05-12 16.24.27.png (55x)

Mime-Type: image/png, 300 kB

12.05.13 19:20
kleinefeder 

Re: Bräute 2013

Wow, die Idee mit de Rose underem Spiegel isch meeega toll :D

12.05.13 21:26
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen mitenand

So, ich melde mich doch au wiedermal. Isch schowieder ewigs her
Letscht Wuche hemmer euses Ehevorbereitigsverfahre gha.. Hehe, 10min deteghöcklet und 240 Fr. zahlt. Naja, alles, wo mit Hochziit zdue het, isch automatisch chli tüürer
Aber, mer döfet jetzt offiziell hürate und es sind ja nur no 9 Wuche. Die Ziit rased ja enorm..

Mir hend jetzt eigentlich alles, sind eifach no am Tischchärtli bastle und müend nochli Dekosache chaufe u s Candybuffet usläse...
Nach de Hochziit werde mir denn im Sep. / Okt. no zügle. Hend d Zuesag für e Trauwohnig becho

Am 01.06. hemmer de nomal es Trauzüüge / Tätschmeisterträffe u det werdemer alles nomal dure gah..

D Minimoons sind au buechet u nächst Monet dümer de d Flitterwuche no bueche. Aber ich han min unbezahlte Urlaub übercho, vodem her, chas starte

@Nemo: Ich finde dis Make up sehr schön (ich wür ev no es bizzeli e anderi Nuance bim Lippestift neh), aber sust findis perfekt. D Auge sind sehr schön

Wünsche eu allne en guete Wuchestart.

Liebi Grüess

12.05.13 23:02
Angita 
Re: Bräute 2013

jeee i schaffs au wiedermol zum schribe!
nemo gseht super us!
sterndli 240 goht no! mir händ 560.- zahlt!! aber isch au bi üs dure muss nur no de termin mache für de pass dass mir idau id minimoons chönd im august ;-)
mir händ au d namenste ker gmacht bi soo happy sind mir chli ufem mage glege isch aber ruclzugg gange.. mini tz isch ä riise hilf!
uuund i gang am zistig uf italie! cha mis chleid entlich hole!! und no d bonboniere !! riise feeud :-)
soo ezt hani au wieder en huufe gschribe sorry ;-)
wünsche allne brüt en schòne wuchestart

13.05.13 06:24
Bow 

Re: Bräute 2013

Hihi Angita, du hesch jo e Stress
Mir hei sEhevorbereitigsverfahre grad nach Pfingste und chostet au 240.- Aber euses goht immerhin e halb Stund
I finds echt gspunne was de uf dene Ämter chasch Geld verchlöpfe

13.05.13 06:37
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue :)

Nemo
Schöns make-up! Passt zu dir find ich! :) Deko isch au schön!

Bow
Seg nüt! Die Ämter mached so viel Geld für die paar Minute womer bi ihne isch!

So ich han die Wuche rächt Termin! Hüt morge s Probe Make-up, morn s ehevorbereitigsgspröch, am Mittwuch Probefrisur und am Fritig wahrschindli nomal en Termin mit de Blueme phuu :P

 1 .. 969 .. 1935 1936 1937 1938 1939 .. 2848 .. 3757
himbeer   wirklich   eigentli   Zuletzt   langsam   schaffe   einfach   Problem   vorallem   Kollegin   Hochzit   eigentlich   natürli   bearbeitet   schnell   richtig   gspannt   irgendwie   natürlich   Zeremonie