| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 970 .. 1937 1938 1939 1940 1941 .. 2849 .. 3757
13.05.13 08:49
Mona83 

Re: Bräute 2013

das hani gmeint lilly. also s git ja zwei hochziitsmarsch, s eintä isch s amerikanischä s ander das europäischä klassischä. :-) also wän das wetsch bim inä laufä dän muäsch ebä dem orgelhirsch alütä und ihn reserviere.

mir händ dä scho lang mal reserviert und jetzt gahts no drum waser genau spielt.

bi letscht samstig ame hochziitsapero go spalier stah und s isch u komisch gsi, s brutpaar chunt usä und s isch ganz still gsi kei glockä, kei musig und d lüt händ sich nüt getraut sägä. mä hät sogar s chleid vo dä brut ghört am bodä nachä schleifä.

13.05.13 08:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

machi dämfall grad schnell
wie machet ihrs dänn eigentlich? tüender all es lied vo euem
sänger / band (was au immer) singe lah? hmm ich hät das
traditionelle ebe no schön gfunde

und jetzt chund mer grad no öpis anders in sinn
was händ ihr für en wiiss-wii???? kennt öpert en guete, süffigä?

13.05.13 08:49
anyany 

Re: Bräute 2013

Lilly,
ech wörd mou de Pfarrer froge, wie das so gmacht werd. I gwössne Chele esch en Organescht quasi "enbegreffe" ond be anderne muess mer ne persönlech froge. Aber ech gloube ned, dass er "vonelei" s rechtige Lied spöut. Frog doch eifach mou noche bem Pfarrer, är get der denn secher d Adresse vom Organescht.
Mer hend d Lieder noni besproche.

Ähm.. wie meintsch das? Aso ide Chele? Die hend emmer säuber en Wii. Oder meintsch du bem Apero? Mer hend sehr e gsöffige. S esch e Walliser Wii er heisst Ville de Sierre AOC, gönschtig, aber bombefein! Gheimtipp: Vallis macht aus Hochsigsgschänk e Gastro-VS-Priis. Das heiss mer zahlt einiges weniger pro Fläsche!

Zuletzt bearbeitet am 13.05.13 08:52

13.05.13 08:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hahaha mona, ja dämfall lüüti mal däm orgelhirsch a?
bzw. am pfareizentrum, mir händ dä nämli nonig reserviert

oh gott, ok, nei, das möchti also scho nöd, wot scho chileglogge
ghöre, find das mega

anyany, hihihihihihihi jaaaa, han eigentlich am abig im reschti dänkt
(wegem wiiss-wii) mir nähmet dä rot und wiiss wii ja selber mit, dä
rot hämer scho, aber bim wissä leider no kein gschiede gfunde! supi!
danke für dä tipp!! und wo chund mer dä dänn überall über, weisch du
das grad?

13.05.13 09:00
valey 

Re: Bräute 2013

aso mer hend zerst au en organist agfrogt gha... und woni gseit ha ebe am afang s traditionelle wär schön
und er so ja emmer s gliche er wett chli gforderet si öppis anders spele...
drum isch eig. ned selbstverständlich das die am afang grad das lied tüend
würd alüte und froge

mer hend ehn denn nümm gno hend jez ja d sängerin :))

13.05.13 09:03
anyany 

Re: Bräute 2013

Aso eigentli i aune Wiihandlige z Vallis. Mer hend en vom Mathier vo Salquenen http://www.mathier.com/. Si send scho zwöu Mou Vinzer des Jahres worde ond berote so super. Klar, mer möi haut mou is Wallis go de Wii hole, aber de Wäg lohnt sech allemal.

13.05.13 09:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir hend de Organist nöd no müesse bueche, de isch bi eus bide Reservation vom Hochzitstag au scho reserviert, d Lieder müemmer aber no mitem Pfarrer bespreche... ich han denkt ich lauf mitem HZ-Marsch ine, mitem traditionelle... oder spielt mär das Lied no vorher? Het eigentli das als Izugslied wele... findi uu schön!

13.05.13 09:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ok, danke eu allne für t antworte!

ich hätti das fascht vergesse uiui, das macht
mer grad chli 'angscht' dasi nomal so öpis wichtigs vergiss

mona, ha no t antwort übercho weg dä sanierig am chileturm, sött
mitti juli abgschlosse si ... für dich leider z spat aber isch ja
nöd schlimm, da es hine-use isch und mers nöd sooo guet gseht ...

13.05.13 09:31
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ä Frag für all die wo ihre Polterabig im Usland machet... mir hend eus überleit uf Berlin go Party mache :) am Fritigabig aneflüge und am Sunntig wieder zrugg, wie hend ihr das mite Chöste gmacht, zahlt jede für sich? Weiss halt nöd öb all bereit sind 500.- für es Weekend uszgeh, aber ich chönts au nöd allne zahle

13.05.13 09:35
valey 

Re: Bräute 2013

emma...
bi mer hend ja de polterobe mini tz und mini schwöster plant..
sie hend alli koste ufteilt durch dene wo chömed.. und min part au übernoh
mega lieb...

müestisch mal froge ob dini girls bereit wäred so vel zahled..
bi mer send ja 4 ned bereit gsi drum chömeds au ned med...

 1 .. 970 .. 1937 1938 1939 1940 1941 .. 2849 .. 3757
Kollegin   richtig   langsam   wirklich   eigentlich   natürlich   himbeer   Zeremonie   Hochzit   eigentli   gspannt   einfach   schnell   natürli   bearbeitet   Problem   Zuletzt   schaffe   vorallem   irgendwie