| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 970 .. 1938 1939 1940 1941 1942 .. 2850 .. 3757
13.05.13 09:36
anyany 

Re: Bräute 2013

Emma,
jo, das esch de grossi Nochteil, wemmer is Ossland goht... Ech dänke, dass niemmer erwartet, dass du d Chöschte öbernemmsch, aber alli erwarte Verständnis wenn si of Grond vom Priis ned wörde cho. Ech wörd ganz ehrlech ou ned 500.- Franke för e Pouterobe usgäh, säubscht wenns mini beschti Fröndin wär. Eifach wöui Studäntin be ond mer zemmli ofs Gäud müend/wennd luege... Ond för 500 Franke chöufe mer anderthaub Mönet Ässe ih... Gets denn kei Möglechkeit e coole Pouterobe ide Schwiiz z mache, wo bezahlbar för alli esch? Esch haut de ned s gliiche, ech weiss scho.

13.05.13 09:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

emma, bi eus zahlt jede selber ...
ich hät au nöd alles chöne übernäh, und zum glück
sind au all bereit gsi 500.- uszgäh!

berlin - mega cool ! das wär doch HAMMER hihi ...
bi eus gahts uf ibiza

13.05.13 09:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das isch würkli lieb vo ihne valey... also ich wür min Teil au allei zahle, nur weissi halt das gwüssi sicher nöd debi wäret und finds halt au Schad, aber irgendwie reizt mich das scho im Usland go poltere :) mini TZ het mir eifach gseit ich söll ihre säge wie ich mir das vorstelle, d Organisation übernimmt sie... weiss halt nöd öb ich so öpis türs chan vorschlah???

13.05.13 09:42
valey 

Re: Bräute 2013

aso wenn du das würkli möchtisch wieso ned? muesch eifach denn rechne dass ehr ned eso vel send... was au cool chan si... oder du seisch nei i wett all debi ha de müestisch do öppis luege

wie gseit bi mer send 4 wo sichs ned hend chönne leiste... bzw. 3 und eini wo kei lust gha hed...
aber mini tz und schwöster hends glich organisiert... ich has scho schad gfunde das ned all debi send
und de hends mer die chlini überraschig gmacht am fritig demed ich no was chlises gha ha med dene wo ned hend chönne cho..

13.05.13 09:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ebe anyany, genau das isches... han au 2 Studentinne debi... klar chönt mär sicher öpis tolls ide Schwiiz organisiere, aber find d Idee halt scho lässig :) verstahns natürli wenn di einti oder anderi us dem Grund nöd mitchunt, ganz klar, nur weissi nöd öb das frech vo mir us isch so öpis zfröge... schliessli chan ja denn jede selber entscheide, oder?

Ibiza isch au de Hammer, wie lang gönder Lilly? :)

13.05.13 09:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja eh, wenn es sich öpert nöd leischte chan oder nöd 'so viel' geld
möcht usgäh, dänn dörfsch eifach nöd z fescht enttüscht si ... mit
so was muess mer halt scho rechne! ich bin uh froh das bi mier all
däbi sind ... die eint wo nöchscht jahr hüratet möcht sogar an carneval
nach brasilie

mir werdet vo do. - mo. gah ...

13.05.13 09:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja ihr hend Recht, wenns min Wunsch isch chanis ja sicher mal vorschlah und hoffe dass die eint oder ander au so Spass drah het, schlussendli ischs ja eimalig und wird sicher luschtig :)

ahaha as Carneval in Brasilie isch ja de Oberhammer!!! da wäri also au sofort debi :)

13.05.13 09:54
anyany 

Re: Bräute 2013

Emma,

Nei, ech fendes ned fräch so öppis vorzschloh, ossern du weisch genau, dass veli ned chöne cho. Ech ha zom Biispöu 4 Gschwöschteti wo aui no ide Lehr send ond die chönnte sech das nie leischte ond drom chäms iez för mech ned i Frog, aber schsöcht fendis vou okay. Wie du gseit hesch, es chas jo jede säuber entscheide. :)

13.05.13 09:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme,

hoffe es goht allne guet?!?

Sorry weni chorz dri platze, chorzi Frog wäge de HZ Torte...
die wo es Dessertbuffet hend, hend ehr de trotzdem no en Torte? Wenn jo en grossi? Oder eifach eini zum aschnide?

Mi GG ond ech send mega verfrässni was dessert agoh ond darum wetted mer gärn es Buffet, aber ech hät gärn au en Torte...aber mer hend scho vo vöune ghört dasses de zvöu gseh esch met Buffet ond Torte...

Also mi Polterobig werd i de CH stattfende ond "nome" e Obig si...hät gärn es Weekend gha aber ergendwie segs ned möglech gseh...naja, loh mi öberrasche ond be mer secher, dasses tortzdem mega cool werd...Bi mer esch ei Studäntin debi...aber au einegi Husfroue! =)

13.05.13 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou schaad lilly wägem turm. langets dämfall bis zu dinärä hochziit?
janu das stört mi jetzt nömä so.

ach mann lüt no 11 täg....

 1 .. 970 .. 1938 1939 1940 1941 1942 .. 2850 .. 3757
vorallem   Problem   irgendwie   Zeremonie   richtig   langsam   eigentli   einfach   wirklich   himbeer   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   Kollegin   natürli   gspannt   bearbeitet   schnell   schaffe   natürlich