Bräute 2013 |
|
1 .. 974 .. 1945 1946 1947 1948 1949 .. 2853 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
14.05.13 10:41
sonne13
|
Re: Bräute 2013
hui, das isch viel!!! aber ich dänke, du bechunnsch au viel defür, mit usschliesslich rose und palme...
wenn ich das so liese de wird mer wieder bewusst dass ich uuuunbedingt mol zum florischt muess. ich drück mich scho die ganz ziit devor... wieviel im voruus hend ihr das gmacht?!? mir werded ned sooo viel blueme ha und drumm hoffi uf kei wahnsinnig höche betrag...
mir hend eus ganz am aafang eifach mol irgend es budget gsetzt, eifach so us de luft griffe (ohni überlegge was eigentli vieviel choschtet und ob me das au günschtiger chönnt mache), aber zumindescht setts glaub scho im rahme bliibe, so wirklich kontrolle hend mir irgendwie ned (rechned immer überschlagsmässig noche...) wird mir grad bewusst wie mir laueris sind
ich finds halt uh schwierig, ich weiss jo no ned wieviel die lüüt denn trinked usw! ich glaub das macht denn schnell öppis uus und cha sehr variere! aber mir hend jo scho chli reserve, würd eus nid grad ruiniere wenns chli tüürer chämti, aber irgendwo heds jo de scho au gränze! grad s ganze ersparte für ei tag uf de tisch legge, das würd mi scho chli röie!!!
|
|
|
14.05.13 10:42
Emma13
|
Re: Bräute 2013
mmh nei Canoa, chunt mär jetz grad niemert in Sinn, also mir hend im Juni sowieso nomal es Gspröch und ich hans denn eh nomal wele aspreche, finds halt au eifach mega tüür... und da euses Konzept echli "Ferie-Feeling" isch, bruchemer d Palme fast (a propos, für die wo au echli Deko idere Richtig suechet, han geschter di halb Migros ikauft, sie hend grad alles Deko mit Muschle, Seesterne usw. mega schön! :)
Jetz denki halt eifach grad, wenn mär eh au Deko uf de Tisch hend, bruchts vilicht au nüm so üppigi Gsteck, da langet vilicht eifach es paar Rose und Kerze, oder?
|
|
|
|
|
|
1 .. 974 .. 1945 1946 1947 1948 1949 .. 2853 .. 3757
|