| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 974 .. 1945 1946 1947 1948 1949 .. 2853 .. 3757
14.05.13 10:26
Lilly4 
Re: Bräute 2013

es isch scho uuuh viel geld, aber ich glaub mir machets scho, han nämli
scho immer gseit das wenni mal hürate alles volle wissä rose möcht
und chans ja dänn im album und ufem video immer wieder aluege chch
aber scho krass gopf! mir händ jetzt zum glück gli alles, aber au euses
budget völli usgschöpft! bi eu au so? solangs nöd drüber isch, isch ja no alles
im grüene beriich

14.05.13 10:31
Canoa 

Uhhh Lilly, mer hend zwar es Budget aber ergendwie choufemer eifach das wo eus gfaut ond lueged ned gross uf de Pris!=O

Aber ech dänke mer wärded öberem Budget si...

14.05.13 10:31
elea 

mer send eigentli guet denne metem budget! ond i hoffe es blibt au so
d verfüehrig esch halt scho gross dass me meh usgeht... aber i gebe mer fest müeh dass das ned passiert

14.05.13 10:32
Emma13 

Ui.. jetz bin ich aber abem Stüehli gheit!!!

Mir hend en Offerte für 3000.-!!!!! weiss jetz zwar nöd uswendig was die alles beinhaltet, aber öpe im Stil vode Canoa... mir hend au alles Rose und aber öpe 10 Palme, meinet ihr ich muess da nomal mitere rede???

14.05.13 10:38
Canoa 

Also be eus sends au houptsächlech Rose...
Hmm Emma wenn äbe öbert hesch wos professionell macht besch gli uf dem Pris ond Miete esch gloub au no tüüür...könnsch niemert wos privat chönt mache?

14.05.13 10:41
snet 

@Blumen: Wir haben die über das Restaurant bezogen und uns einfach nur frische Frühlingsblumen in herzigen kleinen Vasen gewünscht. Dafür mussten wir gerade mal CHF 300.- bezahlen.

@Budget: Ein Budget haben wir uns nicht gesetzt, aber schlussendlich mussten wir durch die Geschenke überhaupt nichts an die Hochzeit bezahlen (inkl. Ringe, Kleid, etc) und unsere Flitterwochen wurden sogar auch noch finanziert

@apple-pie: Hast du schon was von deinem Anwalt gehört?

@Namensänderung: Mann, schon 1 Monat verheiratet und noch fast nirgends den neuen Namen durchgegeben... Muss mich da wohl mal durchringen. Aber hab momentan keinen Nerv dafür.

14.05.13 10:41
sonne13 

hui, das isch viel!!! aber ich dänke, du bechunnsch au viel defür, mit usschliesslich rose und palme...

wenn ich das so liese de wird mer wieder bewusst dass ich uuuunbedingt mol zum florischt muess. ich drück mich scho die ganz ziit devor... wieviel im voruus hend ihr das gmacht?!? mir werded ned sooo viel blueme ha und drumm hoffi uf kei wahnsinnig höche betrag...

mir hend eus ganz am aafang eifach mol irgend es budget gsetzt, eifach so us de luft griffe (ohni überlegge was eigentli vieviel choschtet und ob me das au günschtiger chönnt mache), aber zumindescht setts glaub scho im rahme bliibe, so wirklich kontrolle hend mir irgendwie ned (rechned immer überschlagsmässig noche...) wird mir grad bewusst wie mir laueris sind

ich finds halt uh schwierig, ich weiss jo no ned wieviel die lüüt denn trinked usw! ich glaub das macht denn schnell öppis uus und cha sehr variere! aber mir hend jo scho chli reserve, würd eus nid grad ruiniere wenns chli tüürer chämti, aber irgendwo heds jo de scho au gränze! grad s ganze ersparte für ei tag uf de tisch legge, das würd mi scho chli röie!!!

14.05.13 10:42
Emma13 

mmh nei Canoa, chunt mär jetz grad niemert in Sinn, also mir hend im Juni sowieso nomal es Gspröch und ich hans denn eh nomal wele aspreche, finds halt au eifach mega tüür... und da euses Konzept echli "Ferie-Feeling" isch, bruchemer d Palme fast (a propos, für die wo au echli Deko idere Richtig suechet, han geschter di halb Migros ikauft, sie hend grad alles Deko mit Muschle, Seesterne usw. mega schön! :)

Jetz denki halt eifach grad, wenn mär eh au Deko uf de Tisch hend, bruchts vilicht au nüm so üppigi Gsteck, da langet vilicht eifach es paar Rose und Kerze, oder?

14.05.13 10:45
elea 

wow snet, ehr hend so vell gschenk becho dass euch schloss entli di ganz HZ finanziert worde esch? wow i muess glaub no chli meh lüt ilade
sonne i be au nonid bim florist gsi... machi de 2mönet vor de HZ

14.05.13 10:45
sonne13 

also wenn süscht deko uf de tisch hesch emma, denn find ichs fascht schad um grossi gsteck, irgendwas verschwindet denn doch... de findi chli cherzli und einzelni röseli fascht schöner...

1 .. 974 .. 1945 1946 1947 1948 1949 .. 2853 .. 3757
natürli   Problem   irgendwie   vorallem   natürlich   himbeer   wirklich   gspannt   richtig   bearbeitet   eigentli   Kollegin   schaffe   eigentlich   langsam   schnell   Zuletzt   Hochzit   einfach   Zeremonie