| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 1977 .. 3757
14.04.12 15:18
bergeri 

Re: Bräute 2013

Hallo zemma i bin au wiederamol do, do lauft jo einiges.

Miar sin jetz grad vum foztoshooting zruck cho,super gloffa miar hen jetz also üseri hochzitsfotografin müan üs jetz no überlegga was miar genau wenn& üs denn bi ihra melda. Si schlot üs vor z paarshooting vor dr trauuig z macha wells währendem apero z stressig seg wenn miar nu 1-1.5h apero machen.

Am 5 hemmer no a termin im schloss zum alles besprecha. Cool denn hemmer wieder zwei pünkt abgschlossa

Bruaf: i bin a sessel-furzer schaffa ufem büro

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

14.04.12 15:25
jasi86 

Hallo Mädels,

i bi au mol wieder do... I bi eigentli fliessig am mitlese, aber eifach z fuhl gsi zum schriebe....

Also zum Thema chind... I ha das au zur Sproch brocht, well im Trauzüg sini Fründin het es Chind wo immer afangt schreie und täubele wenns nid im Mittelpunkt isch. Aber wohere mitere well Sie gern ihr Chile well däbi si... Ah jo sie isch 5i...

I bi also nid iä einzig wo am Samsti muä schaffe... Ha däfür morn au frei und am Mändig au wege Überstunde-Abbau.

I schaff zur Ziit no anere Reception und i 2 Wuche ghöri denn zur Bruäfsgattig Telefontante... (Mis Lieblingshobby)

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

14.04.12 15:51
melanie89 

@LucyLu: Ich bin glernti Köchin und mach jez no e Zuesatzlehr als Konditorin/Confiseurin woni 2013 abschliesse. E Richtige Schoggijob halt. Au wenn i jede zweite Sunntig mues schaffe
isch aber nit so schlimm wil i den am 3 am morge afang und am 12i fürobe han!

***21 Septämber 2013***

14.04.12 16:07
ma84ma 

@bergeri: Tönt guet mit eure Fotografin. Esch si bi euch dr ganz Tag derbi?

E be Bouzeichnerin.

Verlobt sit em 4.4.2012

14.04.12 16:32
Sterndli04 

Hallo zäme

Schön bergeri, das mitem Fotograf. Was zahlet ihr für de ganzi Tag, wenni döf frage?

Ich bi Disponäntin un Receptionistin inere Rehaklinik. Muss ame leider au am Sa schaffe.. Vom 9 bisam halbi 8 dasch ame Recht müehsam. Aber suscht isches en super Job

14.04.12 16:34
melanie89 

@ma84ma: Isch sicher e spannende bruef. Gsehsch vil neus oder???

14.04.12 16:37
melanie89 

@sterndli04: Hesch halt nüm vil vom fürobig, gäll. I minere Kochziit hani im Winter immer e Krise gha. Gosch am morge wens dunkel isch und zobe chunsch heim wens dunkel isch und wirklich vil ziit während em mittag hesch trozdäm nit.

***21 Septämber 2013***

14.04.12 18:55
bergeri 

@ma84ma: si het üs verschideni agebot gmacht. Entweder chunnt si a halb stund vorher zu miar und fötelet mi schu bim alegga. Oder si chunnt denn wenn min gg und i üs zersta mol gsehn. Do miar aber erst am 16.00 hürota wenn hemmer si nu ca vum 3 (miar machen wohrschindli ds paarshooting vorher). Miar wenn si ca bis am 12 bis d HZ-Torta dura isch.

@sterndli04: miar zahlen zwüscha 1500.- bis 2000.- chunnt jetz no abiz druf ah was miar genau wenn.

Jetz simmer grad im schloss gsi&hen alles reserviart&unterschriba. Si hen sogar tischet kha wells a geburiessa hen am obet ---> as isch traumhaft gsi mit dena wiisa stuahlhussa in dem altertümlicha ruum, wunderschön! I freumi jetz schu riesig uf üseri hochzit döt

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

15.04.12 18:42
Nathi1985 

Hallo Mädels

Wooow, er sind jo flissig gsi.. hans scho länger nüme gschafft zum vebi luege und über Ostere no "Laptop-Verbot" becho vo mim Schatz, zum mol entspanne

Dafür hend mir ez gad da Weekend a chli was chöne erledige. Sind gester go Esse ime Restaurant und da isch so genial gsi und Lüüt so fründlich, ez hend mir gad beschlosse zum nüme witor go luege und hend üs für diä Location fürs Fest am Obig entschiede.. Uuund üsi Ring hend mir worschindli au müesstes nur no bstelle

Mir mached au Tellerservice bim Esse wil mir eher vil Lüt sind, den find i Büffet nöd so toll. Aso mir hend üs vorgstellt en 4-Gänger und den no e Hochzitstorte.

Kind hend mir worschindli 2 däbi, find i au voll ok. Ussert diä beschlüssed vo sich us, dass lieber ohni wönd cho, zum länger chöne fiire.

Polterobig machi ev. in Rom wil mini Schwö döt wohnt und den wör mini besti Fründin no mit cho und mit dä Kollegin vo miner Schwö au vo dune.. aber wöt au nix peinlichs mache.

Ah jo i schaffe 80% ufm Büro

@LucyLu
Diä unterst vo dene Torte in violett wär perfekt für üs.. Diä isch echt genial!!

@bergeri
Västohni da richtig, er hend vom ca. 15.00 - 24.00 e Fotografin und zahlet nur ca. CHF 2'000? Isch das e Bekannti? Sorry falls is überlese han

Hend er alli scho en Fotograf? Wen jo für wiä lang und was kostet das?
Do bini mir nämli no sehr unsicher wani gern het...

Schöne Sunntig Obig!

15.04.12 20:02
ma84ma 

Hoi zämä

Eg hoffe der heit es guets Week end ka ?

melanie89: Ja esch e coole Job. I gseh das woni zeiche ner wachse. Mi absolut Troumjob . Dernäbe heimer no e chlini Buurerei u ganz viu Chlitier u natürlich mis Hundchen (aus Usglich zum Büro).

bergeri: Tönt guet met eurä Fotografin. E gloube e wett o am ganze Tag öpper derbi.

us: Mer hei es Datum :-). We aues klappet met dr Chilä, möchte mer em 4. Mai hürote. .
Wie viu vorher muess me e Chilä reserviere? Standesamt chame ja ersch 6 Mönet vorher.

Verlobt sit em 4.4.2012

1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 1977 .. 3757
Problem   irgendwie   himbeer   wirklich   schnell   Zeremonie   Kollegin   natürlich   bearbeitet   eigentli   natürli   einfach   richtig   langsam   Hochzit   gspannt   schaffe   eigentlich   vorallem   Zuletzt