| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 976 .. 1949 1950 1951 1952 1953 .. 2855 .. 3757
15.05.13 07:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen, Mädels!

@Cora
Das ist natürlich schade, aber vielleicht findest du ja noch welche, die Vögel haben ;)

15.05.13 07:33
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

wie gohts eu hüt so??

was stoht als nächsts ah bi eu??


gester hed mer mini cousine gseit das ehre fründ ned chunt am zivile weg ergendwelchi problem, jez mueni de ganz plan nomol mache

und s beste
da d lüt für de polterobe vo mim gg noni kontaktiert worde send vo eusem tz hed gester min schatz ehn druf agsproche.. und er seit ehm min gg sell die lüt kontaktiere und ehne sege
hallo??? jez müest min gg allne alüte und sege hey am samstig isch min polterobe denn und denn
sooo komiiischh vorallem 3 täg vorher

nei so sache verstohni ned...


aber ich freumi mega uf mine am fritig :D

schöne start in mittwoch mädels :D

15.05.13 07:50
elea 

Re: Bräute 2013

din GG muss de lüt alüte? dasch au ned öblich he?

i ha nix hochzitstechnisch momentan
be emmer bez am luege wege schöne fläschli förd gastgschenk. ha mega schöni gseh im toptip aber eis stöck het 16.- koschtet! ond das esch veeeeeeelll ztür

15.05.13 07:53
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ich find das mega blöd.. ha ehm gseit er sell eusem tz sege er mues alüte...aber ja.. seleds selber luege denn.. finds doof aber..


mmm jaaa 16.- isch scho tür für eis.... hesch schomal im coop bau+hobby gluegt? oder weisch wo heds amigs so sache, ottos warenposten od so läde :))

15.05.13 07:55
elea 

Re: Bräute 2013

ou jo dasch e gueti idee merci! ha bes jez emmer so bi deko sache glegt aber det esch alles mega tür!

jo ond vorallem ide regel esch de polterobig jo au en öberraschig ond do muss doch ned de GG no helfe organisiere (au wenns nor es telefon esc)... fendi glich onpassend!

15.05.13 07:58
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgä mädels

Elea: luäg mal im landi sie händ so fläschli i allnä variante und grössänä und nöd so tür.

valey: also diä manä reget mi immer meh uf. dä trauzüg vo mim schatz isch au so en dubel, ich bin no däbi gsi wo är ihm gseit hät är wel kei stripperin, und was häts gha am polterabig? ä stripperin!!!!! sorry ich find dä typ zur ziit zum dävo laufä. mini trauzügin macht liäbär alles äläi will är alles uf dä letscht drücker macht.


säg dim schatz er söll ihm nomal dampf machä und dä trauzüg söll d lüt kontaktiärä. din schatz weiss ja nöd wänn wiä wo was, oder? wiä söll är diä lüt informiärä?

15.05.13 08:00
valey 

Re: Bräute 2013

mona ohhh jeee euche tz isch ja au mega... eifach öppis go mache wo din schatz ned well
aso das chani au ned nachvollziehe...
ich verstoh die lüt eifach ned..

jaa mol ebe euse tz hed mim gg alles gseit
wos isch, wenns isch...
weisch und es isch es recht es tüürs restaurant und er hed eifach reserviert, ohni d lüt froge obs überhaupt chömed....
me tuet zerst lüt froge bevor me reserviert find ich...

15.05.13 08:13
elea 

Re: Bräute 2013

jo valey me muss jo au wösse för wie vell lüt dass me muss reserviere aso frogt me natürli zersch no!

uh mona dasch aber au decki post... vorallem wenn di gG seit er wet ke stripperin ond de organisiert er eine.. do weri recht sauer...

was esch au los met dene Trauzüge :/
mer hend jo öpe vor 3 woche oder so d iladige use glo ond set her nix vo sim TZ ghört. geschrer hani wegem geburi vo mim frönd metem TZ gschrebe. i ha ehn ond sini frau wele zom grilla ilade (grund: geburi vom GG) am nächst mäntig. sini antwort: nor wenn grusig wetter esch, well wenn schöns wetter esch de wemmer go wandere!" hmmmm schad :/
de heter gschrebe "merci no förs chärtli" ond i ha freud ga dasser entli reagiert ond ha gantwortet "gern gscheh. i go fest devo us dass er chömet ;)" ond er so "weiss ned, mer hend no anderi iladige" ond de hani denkt das esch en wetz ond ha ergendwie hahaha zrog gschrebe ond de esch nüt meh cho... asoo wenn das en wetz het selle si escher ned loschtig ond vorallem schribsch doch nacheten grad es witer sms so ala "haha joke gsi natürli chöme mer" aber es esch nix meh cho... aso i chamer ned vorstele dasser das ernst gmeint het...

15.05.13 08:14
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei nei Valey aso de TZ vo dim Schatz esch jo ächt ganz komisch druf, îch hoffe eifach mega dass de Polterobe bi ehm glich toll wird . So Züüg verstohni ächt ned, meine wenns öper aschisst so öpis suuber z organisiere denn söll mes doch lieber vo Afang ah säge damit öper andersch die Ufgab cha übernä. So öper esch für mich eifach e totale Egoist sorry.

@Elea: wäge de Fläschli, weiss ned wie wyyt dass das für dich esch aber in Diegten (BL) hets e Lade wo günstigi und schöni Fläschli het, sie händ au e Homepage: http://www.iberg.ch/index.php?id=1

Ich ha det eusi div. Fläschli für d Gastgschänk kauft gha und esch also alles tiptop gange. Guet e Schönheitspriis gönnt de Lade sälber ned unbedingt, gseht alles rächt provisorisch us , aber esch jo egal, deför esch d Inhaberin e netti und d Fläschli sind tiptop .

15.05.13 08:15
valey 

Re: Bräute 2013

elea be grad gschockt...
ich hoffe schwer dass das en witz gsi isch vo ehm!!

ma was hend die lüt alli??

 1 .. 976 .. 1949 1950 1951 1952 1953 .. 2855 .. 3757
Kollegin   natürlich   eigentli   langsam   bearbeitet   Problem   einfach   richtig   Zeremonie   gspannt   schnell   Hochzit   eigentlich   irgendwie   himbeer   natürli   schaffe   Zuletzt   wirklich   vorallem