Bräute 2013 |
|
1 .. 976 .. 1950 1951 1952 1953 1954 .. 2856 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.05.13 08:48
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Das chani au voll verstoh, und ebe eigentli esch es jo au ned a dir do irgendwie so eim nochezseckle, aber mich wörds au mega stresse wenn ich a dinere Stell wär. Vorallem findi eifach wenn er sälber jo ghürote esch, denn het er doch sicher au chli Erfahrige gmacht wo er velecht ned so toll gfunde het und söt doch drus lehre.
Aber weisch ich ha au gmerkt, dass me d Lüüt det dure überhaupt ned cha ischätze und glaube vorallem grad d Männer legge eifach ned so viel Wärt uf so Iladigschärtli etc. Sind doch meistens d Fraue wo denn s Danke säge u.s.w. id Hand näme..... De TZ vo mim GG het sich au rächt lang ned gmolde wägem Chärtli und woni mi GG druf agsproche ha het er nur gmeint "jo das esch halt so bi eus Männer das esch halt ned so wichtig" . Najaaaaaaa, mir eschs halt wichtig und finds irgendwie schräg lang nüt vo sich ghöre z loh grad wenn me TZ oder so esch, aber solangs mi GG ned stresst....
Ich finds eifach so lustig, die Lüüt woni dänkt hät wo mega viel Wärt ufs Chärtli legge händ gar ned so druf reagiert, und deför anderi wo ich wörkli niieeeeee dänkt hät händ mega härzigi Feedback gä. De eint Kolleg vo mim GG z.B. het sich persönlich bedankt gha wo mir bi ehm am Geburifest gsi sind und het so gseit zu eus "Hei mega tolls Chärtli händ ehr gmacht, ich ha minere Fründin no gseit gha wenn dir öpis mached denn richtig" . Und ebe anderi woni dänkt ha die mälde sich doch grad händ gar ned reagiert, öper im Gschäft vo mim GG het als einzige Kommentar abgä so hegi d Beerdigungscharte vo sinere Grosmueter usgseh ?!? Joooooooo do beni au liecht überegheit wo mir das mi GG verzellt gha het, findi eifach mega fräch so Kommentär!
|
|
|
|
|
1 .. 976 .. 1950 1951 1952 1953 1954 .. 2856 .. 3757
|